Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vanmorgen reactie gehad op mijn mail over de afspraak. We kunnen 15 november helaas niet de arts spreken. Telefonisch was ook niet mogelijk.
    We hebben nu een afspraak gekregen voor 9 december en dan krijgen we ook gelijk de uitslag van de MOAT. Dus maandje eerder dan verwacht, erg fijn!! :)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh, dat is wel heel fijn zeg!! Dat is al "snel"! Eindelijk zit het eens mee. Je kunt nu echt aftellen!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik weet niet wat ik ermee moet... ik heb sinds vermoedelijke ovulatie die bloedverlies en het is al dus dag 11... het wordt niet minder en niet meer. Gewoon vers bloed en 1 tampon per dag/nacht...

    Al twee keer bij gyn gecheckt en ze kan geen verklaring geven.. ook niet wat het precies is en waar in mijn cyclus bevind ik zich. Ze zag rechts iets van afgelopen ovulatie en links follikels.. als ik zo meereken zal ik rond 4-8 nov weer ongi moet worden maar misschien is die bloedverlies wel mijn ongi maar dan een hele rare?
     
  4. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Hier vandaag ongesteld geworden. Dag 53. Stuk korter dan de vorige cyclus die duurde 69 dagen. Hopelijk ga ik nu een beetje richting het gemiddelde. Ben nu in 5,5 maand tijd 3 x ongesteld geworden. Hopelijk komt dit door het ontpillen..
     
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Fijn dat het nu doorzet. Ik heb ook cyclussen van rond de 40 dagen zonder pil. Ik heb het mijn menstruatie gehad en ga deze maand zonder pil proberen en met tarwekiemolie. Ben benieuwd of dat iets uithaalt..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat vervelend.. Ben je al lang met de pil gestopt? Anders kan het zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Als je al een tijdje gestopt bent zou ik toch verder onderzoek laten doen zoals een hysteroscopie. Bij mij is hier duidelijk geworden dat mijn bms snel en makkelijk bloed en dat mijn bms ws iets te dun is.

    Wel raar dat ze niet goed kan zeggen waar je zit in je cyclus. Aan de hand van de echo en de groei van je follikels zou ze toch een schatting moeten kunnen maken lijkt mij. Ook zouden ze het moeten kunnen zien aan je bms qua dikte als dat bij jouw normaal is.
     
  7. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    ik heb pil nooit gebruikt. Ik heb 4 september bevallen met 15.4wk. Soort van miskraam maar na 33 dagen al menstruatie geweest. Ja nou arts zei dat bmm dun was en dat ze nooit kan zeggen zeker over ovulatie of die al geweest of komt etc (misschien omdat het echt een arts is en geen echoscopie?). Ze zei dat rechts was soort van alsof ovulatie al geweest was (kan kloppen), en links soort van follikels te zien maar ze kon niet zeker iets zeggen. Dus daarom kon ze ook niet zeggen waar ik zich bevind en of het echt ovulatie/tussentijdse bloeding is of ongi etc. Ze zei dat we moeten cyclus monitoring doen als we meer willen weten maar dat is pas het het verder ook zo raar zal gaan...
    Maar eigenlijk zei ze dat ongi volgens haar is het niet omdat het (dus 13 dagen geduurd heeft), en veel weinig is dus ook elke dag dezelfde hoeveelheid en niet zoals bij ongi begin en eind weinig en tussendoor veel..

    Ik weet het zelf ook niet hoor. Voor het eerst na 2 keizersnedes en 2 zeer late miskramen heb ik zoiets raars...
     
  8. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Okeej nou spannend! Hopen op een mooie test deze maand!
     
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Haha dat zou een wonder zijn denk ik..
    Wij gaan ws in januari starten met icsi +AOA in Gent ivm een bevruchtingsprobleem. We krijgen volgende week vrijdag de MOAT en 6 december de uitslag en het behandelplan.
     
  10. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Okee spannend allemaal!! Hou me op de hoogte!!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Lieve Baby1798, ik wilde je alvast succes wensen voor aanstaande vrijdag bij de MOAT! Erg spannend voor jullie, al krijgen jullie denk ik verder nog niet zoveel te horen op die dag, dat zal 6 december wel bekend worden.
    Ik ben ook benieuwd hoe het deze cyclus gaat met de tarwekiemolie, merk je al wat qua wel/geen tussentijds bloedverlies?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat een lief berichtje, dank je wel!!
    We krijgen 9 december de uitslag, ik zie dat ik de verkeerde datum in mijn vorige bericht had gezet. Vrijdag idd alleen het zaad inleveren.

    Ik ben met de tarwekiemolie op dag 4 begonnen, ik heb 6 dagen geen bloedverlies gehad. Daarna 1 dag iets rood bloedverlies en nu 2 dagen beetje bruinig afscheiding. Het lijkt nu wel weer af te nemen maar dat kan bij mij zo weer veranderen weet ik uit ervaring. Ik was al zo blij met die 6 dagen. Bizar eigenlijk.. Normaal gesproken zou dit iig 21 dagen moeten zijn, ik kan me dit zo moeilijk voorstellen hoe fijn dat zou zijn.. Het went ook nog een soort van..
    Ohja.. Ik merk wel dat ik echt overal opeens puistjes heb.. Misschien dat mijn lichaam weer even moet wennen aan dat ik geen pil meer slik, wel bizar na 3 maandjes slikken..

    Hoe gaat het verder met jouw en de kleine? Geef je nog borstvoeding of heb je je cyclus al terug? Hoe gaat het met werken? Alweer helemaal gewend?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oke, het lijkt wel iets invloed te hebben dus. Hoop dat het hiermee toch wat beter gaat! Inderdaad, dat je je bijna niet kunt voorstellen hoe het ook anders kan, of eigenlijk ook moet zijn. Er zouden op deze wereld toch veel meer vrouwen moeten zijn met deze kwaal zou je denken, zou er nou nergens een remedie zijn? Of een oorzaak te vinden? Behalve die utrogestan? :( Zouden ze in Gent hier ook meer over weten of misschien informatie uit onderzoeken en ziekenhuizen in het buitenland hebben?

    Vervelend dat de pil na 3 maanden al zo je hormoonhuishouding in de war schopt.. hopelijk gaan de pukkeltjes snel weg!

    Hier gaat het goed, het werken gaat ook goed al maakt het slaapgebrek het soms wat zwaar ;) Ik geef inderdaad nog borstvoeding, het gaat nog goed dus probeer het nog even vol te houden. Ik heb nog geen cyclus, ben benieuwd wanneer het weer komt al mag het wat mij betreft voorlopig nog wel even wegblijven :roflmao: Ben ook weer bang voor het tussentijds bloedverlies...
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Haha dat snap ik. Ik hoop dat je lichaam door de zwangerschap gewoon even 'gereset' is waardoor de bloedingen nu weg blijven. Bij mijn moeder was dit wel het geval, al had zij het niet zo heftig als dat ik het heb. Zij had het meestal een week voor de menstruatie, dus 2 weken bloedverlies.
    Ik hoop dat het slaapgebrek snel verdwijnt en dat je kleine snel lekker doorslaapt!

    We gaan zo op weg naar Gent, wordt weer een lange rit om alleen iets in te leveren. Ik ben wel heel erg benieuwd wat eruit gaat komen!! Nog 3 weekjes geduld hebben en hopelijk hebben ze dan een geschikte behandeling voor ons.
    Ik heb gisteren contact gehad via dit forum met iemand waar ook geen bevruchtingen waren opgetreden na 2x icsi in Nederland en zij is in Gent 2x zwanger geworden met icsi + AOA. Dat geeft weer een beetje hoop! We gaan dus heel hard duimen dat 2020 ons jaar wordt:rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Baby1798 Succes vandaag in Gent. Al is het 'maar' inleveren, straks zijn jullie toch weer een stapje dichterbij bij een behandelplan voor jullie!
    Ik lees al een aardige tijd mee op het forum en zo ook toen der tijd in aoa topic. Positieve verhalen, dus ik heb goede hoop voor jullie meid! Hopelijk zijn jullie nu echt dichtbij echte kansen op een zwangerschap!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  16. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Mooi dat je moeder een voorbeeld is hoe het ook anders kan, hoop dat het idd het geval is!

    Superspannend wat er straks voor behandelplan op tafel komt. Fijn om zulke goede ervaringen te horen!! Op naar een positieve test in 2020!! :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Heey Baby1798, hoe gaat het met je? Houd je het nog wat vol tot 6 december? Het is al bijna zover! :thumup: Hoe is het verder gegaan met de tarwekiemolie? Was het bloedverlies ook minder?

    Nou, hier is de ellende ook weer begonnen :( Had woensdag buikpijn wat verdacht veel op ovulatiepijn leek. Vanaf vrijdag licht bruin bloedverlies, vanochtend drupte het alweer in de wc :confused: Zal dus wel over zo'n 2 weken ongesteld worden, en er is dus niks veranderd.. geen reset dus :cry:
     
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Oh wat balen zeg.. Ik hoop dat het meevalt en dat je lichaam misschien toch nog verder moet 'ontzwangeren' of hoe ze dat ook noemen ;)

    Hier gaat het redelijk.. Ik heb 2 weken geleden op dinsdag/woensdag mijn ovulatie gehad/gevoeld en ik zit nu op dag 34. Ik heb 1x een bloeding gehad maar dat was gelukkig redelijk snel weer weg (ik denk van de ectropion want het was echt rood). Ik heb het idee dat de tarwekiemolie echt iets doet, maar ik ben benieuwd hoe het de volgende cyclus zal zijn.

    We moeten 9 december terug dus nog een weekje geduld :| (had me vergist met de 6e, dat was de afspraak januari). Erg spannend dus!!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dat klinkt goed, dus minder bloedingen dan zonder de tarwekiemolie? Zou wel echt super zijn!!
    9 december is al bijna, maar iedere dag is er een teveel :| En jullie hebben al veel te lang moeten wachten. Wat zal het ontzettend zwaar zijn. Maar het is niet anders dan te accepteren. Hopelijk volgende week een gunstige uitslag waar een goed plan op wordt gemaakt, en dan losss!!!

    Ik heb er een hard hoofd in met mijn cyclus, het is precies hetzelfde als voorheen. Dus misschien dan straks ook maar aan de tarwekiemolie ;)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik zou het zeker proberen!!
    Hier momenteel veel last van zweten snachts en migraine. Mijn hormonen zijn toch wat ontregeld geloof ik.. Sinds zondag middag ongesteld, deze cyclus viel mee met 33 dagen. Ben erg benieuwd maandag! Hou je op de hoogte! ;)
     

Deel Deze Pagina