Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ah wat een lief berichtje zeg!
    Ik zit ook met een tranen in mijn ogen haha.. Zo fijn als je er met iemand over kan kletsen...
    Ik zit momenteel op dag 27 en op 4 of 5 DPO. Twijfel beetje wanneer de eisprong nou precies is geweest.. volgens FF zaterdag maar mijn gevoel zegt zondag. Heb ongeveer een cyclus van 31 tot 35 dagen en denk deze maand dus 35 omdat eisprong wat later is.. Hoop ik tenminste. Hopelijk is mijn temperatuur morgen ook nog hoog.. zolang dat is blijven de rode duiveltjes weg hihi...

    Ik hoop ook dat wij allebei snel een positieve test in handen hebben en dan inderdaad in 2020 een mooi wondertje hebben beide.
    Dankjewel voor je lieve berichtjes doen me echt goed!
    En natuurlijk houden we elkaar op de hoogte.
    Welke dag zit jij nou van je cyclus?
     
  2. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    @Simonee9090 hoe smaakt de granaatappelsap trouwens haha?
     
  3. Simonee9090

    Simonee9090 Niet meer actief

    Ik ben vorige week geweest langs de gynaecoloog, op vrijdag was mijn ei nog mooi rond, dus was niet gesprongen.. Ik zat toen op dag 16.. dus we dachten al een verlate eisprong.. zondag kon ik doordat ik misselijk was niet eens slapen en maandag was het zo erg, misselijk, koud, last van mijn onderrug, kokhalzen; net niet overgegeven... Maandag weer gegaan en het eitje zag er niet meer heel rond uit, slonzig zag het eruit, dus mijn eitje was waarschijnlijk die zondagavond of maandag gesprongen... Dus dat was dag 19.. ik zit nu op dag 23.. en naar aanleiding van mijn cyclus van de vorige keer, namelijk 33 dagen, klopt het ongeveer wel. Ik heb steken in mijn onderbuik, beetje last van afscheiding en beurs gevoel bij mijn onderrug... hopelijk hopelijk hopelijk is het raaaak…..

    Ben met granaatappelsap begonnen, is prima te doen. Drink nu 2 kleine glaasjes per dag..

    wat voor symptomen heb jij nog meer?
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  4. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik was vanmorgen wat misselijk en af en toe steekjes in mijn onderbuik... maar is nu weg en vooral erg hongerig.. Vanmorgen getempt en nu 37 graden. Dus gaat nu wat omhoog... Ben nu best droog van onder niet veel afscheiding meer of ja geen rood of bruin in ieder geval..
    Oh ja ik drink ook twee glaasjes per dag...

    Nog een weekje wachten en dan weten we hopelijk allebei meer!!
     
  5. Simonee9090

    Simonee9090 Niet meer actief

    Ooooo, dat lijken wel symptonen…. spannnend!!! Mijn eetlust is juist ver te zoeken, en ik voel me ook echt warm maar meet het niet op.. vraagje; wat voor invloed heeft zo'n warmte op je? Ik moest daarnet naar het toilet en er lag cremeachtig afscheiding op mn slip (sorry for to much infooo :))..

    ben zo benieuwd allemaal.... fingers crossed!
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  6. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Je bedoelt dat de temperatuur omhoog gaat? Dan zit je menstruatie er niet aan te komen als hij zakt dan weet je dat de menstruatie eraan komt.
    Haha maakt niet uit heb geen idee wat dat betekent?

    Ja zijn symptomen alleen is het daar denk ik nog te vroeg voor vandaag is pas 5 dpo..
     
  7. Simonee9090

    Simonee9090 Niet meer actief

    dat wist ik niet! Dus eigenlijk zolang je temperatuur niet daalt, maak je kans hopelijk?
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  8. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ja klopt!
    Hij kan ook 1 dag dalen dit is dan de innestelingsdip ofzoiets maar dat hoeft ook niet altijd.
     
    Simonee9090 vindt dit leuk.
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Nyma hoe gaat het met de bloedingen? Inmiddels al ongesteld geworden?

    Hier gaat het benoemingswaardig goed, moet ik natuurlijk weer niet zeggen want dan gaat het morgen ws fout.. :roflmao:
    Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus, nog niet echt een duidelijke eisprong gevoeld.. Dus of hij zit rechts of hij moet nog komen (wat leer ik mijn lichaam toch goed kennen:D). Vanaf dag 10 geen bruinig/bloed verlies gehad , wat een heerlijkheid!! Zou het dan toch de tarwekiemolie zijn? Ik hoop het!! :thumup:

    Alvast hele fijne kerstdagen gewenst en een mooi en gelukkig 2020!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  10. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Heey Baby1798, ooh wat goed, dat zou wel heeeeel fijn zijn! Het lijkt erop dat die tarwekiemolie dus wel effect heeft! :) Heerlijk zeg!! Hopelijk de feestdagen dus zonder bloedverlies! Ik hoop dat je toch wat kunt genieten deze dagen! Je zult wel niet kunnen wachten tot de afspraak in Gent..

    Hier is het bruin/bloedverlies na een week weer opgehouden.. ik vermoed dat het nog geen menstruatie was, had er geen krampen bij en de hoeveelheid helderrood bloed was niet zodanig veel. Sindsdien ook geen bloed/bruinverlies meer gehad. Vind het wel prima zo, mag wat mij betreft nog wel even wegblijven! :rolleyes:
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Lieve Baby1798, wat was 2019 een enerverend en emotioneel jaar voor jullie, met spijtig genoeg nog niet de zo gewenste zwangerschap. Jullie laten nu dit jaar achter jullie, en er staat weer een heel nieuw jaar voor jullie klaar met nieuwe en waarschijnlijk betere kansen en hoop om nu toch zwanger te worden.
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe voor 2020!!
    Liefs, Nyma
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat een lief berichtje! Echt heel lief! :oops:We hopen dat 2020 een mooi jaar wordt waarin onze droom dan ook eindelijk uit mag komen.

    Ik wens jouw en je kleintje ook een super mooi 2020 toe met veel liefde en gezondheid! En heel erg bedankt voor je steun het afgelopen jaar! Het was geen makkelijk jaar maar de lieve berichtjes hebben mij zeker goed gedaan!

    Op naar 16 januari! We gaan ervoor!!:thumup:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik heb een vraagje hier. Weet niet of er nog iemand actief is.
    Ik heb zaterdag mijn ovulatie gehad.
    Sinds maandagavond weer bruin/rood bloed verlies. Vooral rood bloedverlies bij harde ontlasting (sorry). Dit nu nog steeds.
    Ik heb mijn huisarts gesproken die vertelde dat het het zwanger worden niet in de weg staat maar ik heb daar toch mijn twijfels over.. Elke keer als ik dit heb (altijd de week na mijn ovulatie) is bij mij de moed alweer weg.
    Ik merk dat ik mezelf helemaal overstuur aan het maken ben...

    Is er iemand ondanks deze tussentijdse bloedingen/bruine afscheiding toch zwanger geworden? Heb ook wat hoofdpijn vandaag dus lijkt wel of ik gewoon NU al ongesteld ga worden dit heb ik meestal als ik ongesteld ga worden.
    Ik hoor het graag.

    Dankjewel alvast!
     
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hallo LVV117, wat frustrerend is het he, dat tussentijds bloedverlies steeds..
    Ik had dat ook, vanaf de ovulatie bruin/helder bloedverlies tot aan de menstruatie toe.
    Maar ik ben inderdaad wel zwanger hiermee geworden! Wel met behulp van IUI, maar dat kwam omdat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. Tijdens de ronde met de IUI had ik wel veel bloedverlies na de ovulatie en IUI, maar dit hield op vlak voor mijn NOD.
    Ik hoop dat dit je weer wat moed geeft!
    Ik hoor van veel vrouwen dat eventueel utrogestan kan helpen tegen het bloedverlies, dus dat zou je ook nog eens kunnen overwegen.
    Ik weet niet hoe lang je van de pil af bent, als dit nog maar kort is zou je eerst nog even kunnen afwachten!
     
  15. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Baby1798, hoe het is het met jou? Het is bijna zover, de afspraak in Gent! :)
     
  16. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Dankjewel voor je berichtje. Ik ben vanaf juli al gestopt met nuvaring. Volgens mijn huisarts ligt het daar niet aan.
    Wat fijn dat je zwanger geworden bent!!
    Dat geeft zeker hoop..
    Vandaag 8 dpo dus moet nog even afwachten ben erg benieuwd deze maand.
    Mijn temperatuur doet ook heel gek (dit moet ik wel bijhouden van mijn huisarts) de ene dag 36.8 de andere dag 37.0 en zo op en neer.. dus als ik zwanger zou zijn zou deze omhoog moeten gaan toch?
     
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Hier alles goed! Ja a.s. Donderdag naar Gent, erg spannend!! Afgelopen week ongesteld geworden dus helaas moeten we nog een cyclus wachten voordat we zouden kunnen starten. Maar goed die ene maand kan er ook nog wel bij.. :p
    Verder mijn huisje aan het restylen wat een goede afleiding is, denk er eigenlijk nauwelijks aan op dit moment al komt donderdag nu wel dichtbij.. Fingers crossed!!! :rolleyes:

    Hoe gaat het met jouw? Heb je al een menstruatie gehad?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het kan zeker een jaar duren voordat je eigen cyclus weer normaal is. Ik zou me er dus zeker geen zorgen over maken. Zoals je hierboven leest is Nyma ook zwanger geworden ondanks het bloedverlies, het hoeft dus idd geen probleem te zijn. Ik zou het nog even aankijken en anders eventueel wat extra onderzoek laten doen. Succes in ieder geval!
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  19. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik heb al een uitstrijkje laten maken een een test op chlamydia deze waren beide goed. Dus denk dat het ook gewoon bij mij erbij hoort. Nog een paar dagen wachten en dan weten we of ik zwanger ben.. ik heb geen flauw idee haha..

    Jij heel veel succes in Gent.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  20. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dan ben je inderdaad al een tijdje van de anticonceptie af.
    Ik heb geen verstand van temperaturen, maar ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
     

Deel Deze Pagina