Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Nog niks.. We krijgen het via de mail te horen dus ik zit ieder uur in mijn mailbox te gluren (de mailtjes vanuit Gent komen in de ongewenste map binnen:eek:)
    Het zal ws morgen ochtend worden gezien ze vanmiddag de embryo's gingen bekijken en bespreken.

    Ik moet wel gaan starten met Progynova om het bms dikker te krijgen en de cyclus stil te leggen. Helaas dus geen terugplaatsing in een spontane cyclus maar ik hoorde van iemand hier op het forum dat ze door de drukte momenteel bij bijna niemand terugplaatsen in de spontane cyclus, daar kunnen ze een beetje mee 'spelen' qua planning want de cyclus ligt toch plat.
    Er staat een afspraak gepland voor 16/7 voor de eerste echo om het bms te meten en bloed te prikken. Mocht het bms dan goed zijn dan moet ik gaan starten met de utrogestan en dan hebben we 5 dagen daarna de terugplaatsing.

    Laten we hopen dat we morgen goed nieuws krijgen.. :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  3. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Jullie zitten nog volop in spanning dus! Niet te doen zeg. o_O
    En die progynova, moet je ook spuiten?
    En dan gebeurt er dus verder niks in die tijd in je lichaam, geen menstruatie, geen follikels die weer gaan groeien enzo?
    In ieder geval weer een datum om naar uit te kijken, maar eerst nog de mail!
    Duimen draaien nog steeds volop hier!
     
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    De Progynova heb ik wel is eerder gebruikt (voor de iui dacht ik), het zijn tabletjes. Ik moet dat is nakijken.. Want als dat zorgt dat je geen follikel groei krijgt.. Ik weet niet meer precies wanneer ik het toen kreeg maar dat heb ik vast ergens bijgehouden op mijn cyclus app.

    Ik ben nu aan het menstrueren. De gonapeptyl legt alles plat waardoor je dus binnen een week gaat menstrueren. Vandaar dat er dus ook geen verse tp kon plaatsvinden na het spuiten van gonapeptyl. Het verminderd dus ook de kans op ohss. Langzaamaan wordt me steeds meer duidelijk :)
     
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Net toch maar zelf een belletje gepleegd naar Gent . Ik werd gelijk teruggebeld door onze eigen arts.

    Er zijn gisteren 7 embryo's de vriezer in gegaan en vandaag nog één extra!! :rolleyes:
    Ik ben zo blij, ik kan alleen maar huilen van geluk.. We zijn een stap verder.. Pfff... Wat ben ik blij..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Jaaaaaa wat fantastisch!!!!!! :D:D:D Wat een goed nieuws zeg! Dus 8 cryo's, wat super! Ben heel blij voor jullie! Goed dat je zelf even gebeld hebt :thumup:
    En dit betekent dus dat jullie 8 terugplaatsingen kunnen hebben de komende tijd?
    Nu maar lekker genieten van dit goede nieuws!!
     
  7. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja klopt!! En we mogen komende maand al starten met nummer 1! :D
    16/7 eerste echo voor bms te meten en bloedonderzoek, zodra beiden goed zijn moet ik utro gaan gebruiken en dan op dag 5 daarvan de terugplaatsing..

    Poehhh.. Wat een opluchting zeg.. :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  8. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Aha nou het klinkt nog best wel ingewikkeld ;) Maar in ieder geval over een paar weekjes de eerste cryo terugplaatsing!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  9. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wat fijn zeg, er zou toch een plakker bij moeten zitten bij die 8!! Spannend spannend!!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  10. InaIna

    InaIna Lid

    1 feb 2020
    68
    31
    18
    Vrouw
    Wilde ik net gaan vragen hoe het hier gaat, lees ik ineens al deze fantastische berichten!! Om wat voor reden dan ook kreeg ik geen meldingen van nieuwe posts meer binnen, dus ik dacht ik vraag eens hoe het gaat.

    Ik ben superblij voor je @Baby1798, het is je zoooo ongelofelijk gegund!!! Acht embryo's; daar moet gewoon een (of wie weet meer) plakkertje tussen zitten. Ik zal m'n duimen keihard voor je draaien komende tijd!!

    Ik heb mijn eerste ronde clomid 50mg achter de rug, maar het heeft weinig voor me gedaan. Volgens de arts heb ik uiteindelijk ergens op dag 26 een eisprong gehad en ik kreeg dus geen provera mee maar moest op mn eigen menstruatie wachten. Nou, een keer raden wat 2 dagen later gebeurde ;). Nu alweer 7 dagen op rij bruinverlies en steeds donkerder, dus mijn menstruatie zit er nu echt aan te komen. Ik moest trouwens ook weer op progesteron prikken (om te zien of de clomid zn werk heeft gedaan *zucht*), maar de uitslag krijg ik pas over 2 weken, bij de 1e echo van de 2e ronde Clomid.

    Ik ben zelf van mening dat de clomid helemaal niets voor me heeft gedaan (lange cyclus, zeer late eisprong en weer dat bruinverlies gelijk na de eisprong) , dus ik mag aankomende maand bij wijze van expirement starten met 100mg. Ze deden zo moeilijk om een hogere dosis voor te schrijven, terwijl ik clomid in de eerste plaats gad gekregen om de cyclus wat te verkorten en een sterkere eisprong te krijgen. Van beiden is niks terechtgekomen, dus wat mij betreft is 50MG (en clomid in zn algemeenheid eigenlijk) niet het juiste middel.voor mij. Eerst had ik redelijk goede hoop en dacht ik dat het dit keer eindelijk wat sneller zou gaan, maar zo ben je zomaar weer 2 maanden verder zonder ook maar enige vooruitgang te hebben geboekt.

    Toch ben ik heel blij dat ik hier weer even ben komen kijken, want de positieve berichten hier geven mij ook weer hoop en een glimlach op m"n gezicht! Ik wens je alle succes van de wereld aankomende weken en hoop gauw weer wat moois van je te horen @Baby1798
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! :rolleyes: Ik krijg ook soms geen meldingen binnen van nieuwe berichten.. Ik ben nu wat actiever omdat ik op nog een ander forum zit waarbij meer mensen in een soort gelijk traject zitten. Daardoor heb ik het nu wat sneller door als er nieuwe berichten zijn!

    Wat vervelend dat de Clomid zo weinig bij je doet. Ik herken het gevoel. Het is voor de artsen ook uitproberen waar jij goed op reageert en ik snap dat ze ook niet gelijk naar de zwaarste middelen willen grijpen maar ik weet hoe frustrerend het is als er niks gebeurd..

    Gelukkig gaat de behandeling bij jouw wel door , ik lees bij veel op het forum dat ze op de wachtlijst staan ivm de corona. Wij konden gelukkig vrij snel van start, in België zijn de trajecten net iets eerder weer opgestart. Maar goed, de corona maakt het het er niet makkelijker op..

    Ik hoop dat de Clomid 100mg meer effect bij je zal hebben. Hebben ze het e al over gehad om verder onderzoek te doen? Zoals bijv. een hysteroscopie? Misschien dat ze daarbij iig een oorzaak kunnen vinden voor het bruinverlies wat je hebt na de eisprong. Ik vond het toen wel prettig dat ze alles onderzocht hebben (hysteroscopie, hsg, stollingsziekten etc.). Het gaf mij al een stukje rust dat dat verder in orde was. Mochten ze daar namelijk wel iets vinden dan kan het maar zo zijn dat de wijze van behandelen opeens een andere wending krijgt. Ik zou dat zeker een beetje op aandringen mocht je dit nog niet gehad hebben.
    Ik weet het even niet zeker meer maar was de kwaliteit van de zaadcellen wel al een keer gecontroleerd? Dit kan ook weer met duidelijkheid geven, ook voor het eventuele verdere traject .

    Ik hoop dat je menstruatie snel doorbreekt (of niet maar dan ivm een leuke reden :p) en dat de hogere dosering meer effect op je lichaam heeft.
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag onze eerste bms meting gehad en deze was al ruim 7mm. Het bloedonderzoek was ook goed dus we krijgen volgende week woensdag onze eerste cryo terug geplaatst! :rolleyes:
    Morgen avond weer starten met de utro.

    We krijgen woensdag ochtend tussen 11 en 12 uur een telefoontje of de cryo goed ontdooid is. Als dit het geval is krijgen we smiddags de terugplaatsing. Wordt dus weer een spannende dag! :roflmao:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh wauw, wat lees ik nu allemaal! Wat super meid.... Eindelijk echte kansen op een zwangerschap! Ben heel blij voor jullie! Ik gun je van harte dat de eerste poging meteen raak is. Maar laat de moed niet meteen zakken indien niet. Hier was de oudste nummer 8! Spannendr periode voor jullie, ik ga duimen en zeker weer hier spieken als ik op het forum ben!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw

    Dank je wel! Zeker spannend, weer een stapje dichterbij :rolleyes:
    Hoe gaat het met jouw? En met de kleintjes (die zijn inmiddels ook alweer wat ouder geloof ik :eek:)? De tijd vliegt..
     
    dame82 vindt dit leuk.
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Eindelijk, je hebt er lang op moeten wachten! Voel gewoon enthousiasme voor jou! In het traject lijkt het allemaal maar langzaam te gaan, maar als je eenmaal kinderen hebt weer des te sneller. De oudste is nu 2 en de jongste 3,5 maand en het gaat goed! Lief dat je het vraagt!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Jeetje wat gaat dat snel zeg.. En zo fijn voor jullie dat het tweede traject niet nodig is geweest. Hoop dat het voor ons ook ooit zo mag verlopen. Je hoort het wel vaker dat de tweede soms spontaan komt, maar goed eerst maar voor de eerste onze best doen :rolleyes:

    Fijn dat alles goed gaat met je en met je kids. Zelfs de jongste alweer 3,5 maand.. Geniet er maar lekker van, voordat je het weet zijn ze groot!
     
    dame82 vindt dit leuk.
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wat superfijn zeg!! Wat mooi dat het nu eindelijk wat opschiet! En dus ook weer starten met utro, heb je ook nog bruinverlies nu? En moet je ook iets van ovitrelle spuiten van tevoren, hoe gaat zoiets?
    Spannend inderdaad de ontdooing, hopelijk kun je na woensdagmiddag lekker gaan broeden :D
     
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wauw, wat gaat dat inderdaad snel! Fijn om te horen dat het goed gaat! :)
     
    dame82 vindt dit leuk.
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Bij jou is het dus nog heel erg zoeken, heel erg vervelend dat je van die lange cycli hebt en dat je je nog niet echt kunt vinden in hun beleid.. hopelijk krijg je een goede progesteron uitslag, dan weet je in ieder geval dat je een goede eisprong kunt hebben!
     
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik had na 2 dagen na mijn menstruatie opeens weer rood bloedverlies, dit hielt een dag of 3 aan. De laatste maanden heb ik dit eigenlijk steeds gehad.
    Ik heb vorige maand geen bruinverlies gehad maar door de gonapeptyl werd ik 4 dagen na de punctie al ongesteld.
    Normaal gesproken begint het bruinverlies een week voor mijn menstruatie. Hopelijk blijft het met de utro nu voor de komende 9 maanden weg :D
     
    Nyma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina