Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het bloedverlies is sinds dinsdag weer weg, tenminste ik heb tot donderdag nog wel bruinverlies gehad. Ik hoop stiekem dat het nu is langer dan een paar dagen weg blijft o_O

    Wat spannend dat jullie voor een tweede bezig zijn. En jeetje... Alweer 15 maanden wat vliegt de tijd dan zeg.. Dan besef ik ook gelijk weer even hoelang wij eigenlijk al bezig zijn... o_O
    Ik hoop voor jullie dat de iui niet nodig zal zijn. Je hoort het wel is vaker dat het na een zwangerschap soms wel opeens spontaan lukt. Ik ga voor jullie duimen! :)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh, fijn dat het nu weer weg lijkt te zijn! Ik herinner me nog de zenuwslopende wc bezoekjes iedere keer, durfde dan bijna niet naar beneden te kijken in de wc of in mijn onderbroek.
    Eigenlijk is dat sowieso een gewoonte geworden, altijd het wc papiertje bekijken of er ook wat op zit :|

    Ja, zo is het inderdaad, dan wordt je wel weer even met de neus op de feiten gedrukt.. wat hebben jullie de afgelopen jaren in een rollercoaster gezeten. Maar zo fijn dat jullie geduld en vechten is beloond!
    Wat dat betreft hebben wij geluk gehad dat het nog relatief snel raak was en hebben we helemaal niks te klagen. Ik hoop dat het nu inderdaad spontaan lukt, al houd ik er wel rekening mee dat het weer IUI gaat worden. Wat dat betreft staan we er (nu in ieder geval nog) vrij relaxt in, ook omdat we net zijn begonnen en ik er nog niet zoveel van verwacht.
     
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Haha ja dat herken ik.. Elke keer weer blij als ik geen bloed zie.. :roflmao: De krampjes zijn gelukkig ook al een week weg. Ik denk dat het nu allemaal wat gesetteld is daar beneden ;)
    Mijn borsten doen wel flink zeer nu, met slapen/draaien wel een dingetje .. :roflmao:Maar zolang ik dat soort dingen voel maak ik me niet te druk :p Dan zal het wel goed zitten.

    Wat duurt wachten toch lang, ik kijk zo uit naar de echo van vrijdag. Ik denk dat als ik dan zie dat alles nog goed zit dat ik wat geruster zal zijn. We hebben daarna ook lekker 3 weken vakantie, hopelijk goed nieuws! Ik ben echt toe aan wat rust..
     
    Nyma en JupitR vinden dit leuk.
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Nou dat kan ik me heel goed voorstellen, dat je toe bent aan rust. Wat een spannende tijden voor jullie. Hopelijk vrijdag een mooie echo en daarna dan maar even lekker vakantie vieren, gaan jullie ook nog weg?
    En inderdaad is het 'fijn' om zwangerschapskwaaltjes te voelen, dit geeft een gerust gevoel! Al zijn ze soms ook wel eens lastig natuurlijk :roflmao:
     
  5. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Baby1798, heel veel succes (en plezier!) vandaag met de echo!! :thumup:
     
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Het was weer genieten!! ❤️
    Weer een mooi kloppend hartje gezien! :rolleyes: Alles zag er goed uit. Er waren nog wel wat kleine bloedinkjes te zien maar daar moet ik me niet teveel zorgen om maken zei de echoscopist.. Dat gaan we dan maar proberen :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nyma vindt dit leuk.
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wauw, wat supermooi!!! :) Wat fijn dat alles er goed uit ziet! Nu al 9 weken zeg, wat gaat dat snel! (Al zal je daar zelf misschien anders over denken :p)
    Nu steeds meer vertrouwen krijgen, en steeds meer genieten! :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw

    Haha het kan mij niet snel genoeg gaan, al denk ik daar misschien over een tijdje anders over.. :roflmao:

    Over 2 weekjes hebben we de termijnecho en de nipt. Kunnen we daar weer naartoe gaan leven!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag weer een echo gehad, alles gaat goed met onze kleine uk! Ook het hartje gehoord, helemaal in de wolken! ❤️ Ze schatte het op 11w2d dus het groeit goed!

    Ook bloed afgenomen voor de nipt, krijgen we binnen 2 weken de uitslag van. Spannend weer!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    dame82 en Nyma vinden dit leuk.
  10. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wauw, wat een prachtige echo! Alles erop en eraan. Wat superfijn dat alles weer goed was! Altijd weer een opluchting! Nu de nipt nog afwachten dus, hopelijk een goede uitslag!
    Heb je nog last gehad van bloedverlies? En hoe voel je je verder?
    Ga je het nu aan iedereen vertellen?
     
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik merk dat de klachten wat minder beginnen te worden. Al viel het op zich mee, met name moeheid en de hele dag eten.. :roflmao:
    Geen bloedverlies meer gehad de afgelopen 3 weken, hopelijk blijft dat zo. Ik ga nu verder afbouwen met de hormonen dus ben benieuwd hoe mijn lichaam erop reageert.

    Ik hou het denk nog een weekje stil tot de 12 weken.. Meer een gevoels dingetje:p Al moet ik zeggen dat een aantal mensen het al weten.
     
    Nyma vindt dit leuk.
  12. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Gelukkig dat je geen last meer hebt van bloedverlies! Dat geeft toch meer vertrouwen en ook de goede echo helpt daar vast aan bij ;) Mooi dat je niet al te veel last hebt van kwaaltjes, kun je het ook nog wat makkelijker stil houden :D Snap wel dat je wacht tot de 12 weken, hebben wij ook gedaan voor de echte buitenwereld zeg maar :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  13. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Gisteren met 12 weken te horen gekregen dat de uitslag van de NIPT goed was! Weer een opluchting! :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wat fijn zeg!! Wat zal dat idd een opluchting zijn. En alweer 12 weken! Alweer naar het 2e trimester! Kun je al wat meer genieten?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  15. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel. Ik heb nog wel momenten dat ik denk oh.. Als alles nog maar goed gaat daar binnen.. Maar dat zal vast minder worden als mijn buik straks meer gaat groeien en ik iets ga voelen.
    Sinds gisteren ook met alle hormonen gestopt, wat een heerlijkheid! :D
     
    Nyma vindt dit leuk.
  16. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat je wat meer vertrouwen hebt, en het scheelt inderdaad als je je buik straks ziet groeien en de kleine voelt bewegen. Al zal er altijd ook wel onzekerheid blijven hoor, het blijft super spannend wat er allemaal gebeurt en iedere fase van de zwangerschap heeft z'n onzekerheden. Maar dat blijft ook na de geboorte zo hoor :p Als het maar niet de overhand heeft.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik! Als dat niet zo zou zijn zou het ook niet goed zijn denk ik.. Tot nu toe is in ieder geval alles positief dus daar houden we ons maar aan vast!

    Volgende (pret) echo is op 17 okt. Dan horen we als het goed is of het een jongen of meisje wordt! Spannend weer! :D
     
    Nyma vindt dit leuk.
  18. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Veel te lang niets van me laten horen... Maar wat een mooie dingen lees en zie ik hier! Wauw baby, wat een mooie frummel groeit er in je buik! Zo blij voor je! 2021 wordt jullie jaar :) inmiddels de 12 weken gepasseerd en je zult merken dat het vertrouwen steeds meer gaat groeien. Langzaam komt er dan ook steeds meer ruimte voor leuke dingen als kamertje, namen en spulletjes! Geniet maar van alles, want het gaat zo snel!

    En Nyma wat spannend dat jullie voor een tweede gaan! Ondanks dat je het al eens meegemaakt hebt, is de 2e keer toch ook weer spannend. Althans dat is mijn ervaring. Hopelijk kun jij hier binnenkort ook goed nieuws vertellen. Wie weet nog wel samen zwanger met baby!
     
    Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ooh wat leuk!! Ben super benieuwd of je een jongen of meisje krijgt! Weer een datum om naar uit te kijken :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  20. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja ik hoop het ook!! Ik merk dat ik het nu de 2e ronde alweer spannender vond dan de 1e ronde, merk dat ik er steeds meer mee bezig ben in mijn hoofd en ook de angst dat het weer lang gaat duren komt weer om de hoek kijken. En dat stomme tussentijdse bruin/bloedverlies. Vind het lastig om hoop te hebben dat het zo gaat lukken, denk steeds "het zal toch wel weer het ziekenhuis worden". Maar dat slaat natuurlijk nergens op, we zijn nog maar net 'begonnen' ;) Nog alle kans. Nu net weer ongesteld geworden, dus op naar ronde 3.

    Hoe gaat het met jou? En je 2 lieve meisjes? Hoe ervaar je het nu met 2 kleintjes? Heel pittig of valt het mee?
     

Deel Deze Pagina