Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja zo'n opluchting!! Hopelijk blijft alles goed gaan. Afgelopen week is een collegatje met 23 weken bevallen dus dat hakt er wel eventjes in.. Maar ik probeer positief te blijven en wij hebben de ellende al gehad, dus alles moet nu gewoon goed gaan..

    We zijn al volop bezig met alles, eigenlijk is het kamertje al zo goed al af. Naam hebben we ook al :D We kunnen nu dus lekker met de beentjes omhoog en nog even genieten van de rust.. :roflmao:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    He jakkes, wat erg en verdrietig... en als je dan zelf zwanger bent raakt dat je extra, en het maakt ook bang. Maar goed dat je positief blijft, natuurlijk kunnen er 100 dingen misgaan, maar meestal gaat het gewoon goed. Naast het geluk zijn er natuurlijk ook altijd de zorgen, dat blijft. Als het geluk maar de overhand houdt ;)

    Superleuk dat jullie al een naam hebben en het kamertje al klaar!
    Ik herinner me dat ik zo nu en dan in het kamertje ging staan, en me probeerde voor te stellen hoe het zou zijn als deze in gebruik werd genomen. Zo bijzonder! Eigenlijk deed ik dat al toen we probeerden zwanger te worden. Toen we het huis kochten wist ik al welk kamertje de babykamer zou worden. Toen dacht ik al vaak: zou hier ooit een kleintje komen te slapen? En nu is het zo, soms moet ik mezelf nog wel eens knijpen of het echt waar is ;)
    Lekker genieten van deze tijd Baby1798, het is zo bijzonder!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk hè!! :rolleyes:
    Hoe gaat het met jouw kleine mannetje? Hoe oud is hij inmiddels?
    Hoelang zijn jullie nu voor de 2e 'bezig' en hebben jullie al afgesproken wanneer jullie evt. weer een traject gaan starten met de IUI?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ons zoontje is nu 1,5 jaar alweer! Hij loopt al en zegt steeds meer woordjes, zo leuk! :D
    We zitten nu in ronde 4. We hebben toen afgesproken met de gynaecoloog dat we eerst een half jaar zelf zouden proberen, dus ik denk dat ik januari weer naar de huisarts stap voor een verwijzing. Aan de ene kant wil ik het zelf proberen graag een kans geven, omdat het zo fijn zou zijn als het deze keer zo zou lukken. Aan de andere kant wil ik ook wel zo snel mogelijk met het traject starten omdat ik het gevoel heb dat de kans heel klein is op de 'natuurlijke' manier ;)
     
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wauw, 1,5 jaar alweer.. Wat vliegt de tijd toch... Wat leuk dan hè dat ze zich steeds meer gaan ontwikkelen!
    Hoe gaat het nu met je bloedingen? Nog steeds zoals voor de zwangerschap? Of wel iets minder?

    Ik snap dat je niet te lang wilt wachten. Je hebt het voor je zwangerschap natuurlijk ook al even geprobeerd, toch hoor je soms na een zwangerschap dat het lichaam even een soort reset heeft gehad.. Ik hoop voor jullie dat het ziekenhuis traject niet nodig zal zijn.
     
    Nyma vindt dit leuk.
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, echt heel bijzonder om je kindje zo op te zien groeien! :)
    De bloedingen zijn even erg als voor de zwangerschap, alleen begint het nu wel wat later. Voorheen was dat altijd stipt direct na de eisprong, nu begint het een paar dagen later, gemiddeld 7 tot 10 dagen voor mijn menstruatie. Dus ietsjepietsje verbetering ;) wel altijd heel veel, vaak bruin maar ook echt helderrode bloedingen, heb ook echt tampons nodig.
    Ik hoop inderdaad dat mijn lichaam nu weet hoe het moet, en een beetje geluk hebben we nodig ;) We wachten het af!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  7. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Lijkt bij jouw dan toch ook hormonaal. Jammer dat het niet weg is gegaan na je zwangerschap. Ik blijf stilletjes door duimen hihi..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  8. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, ik denk ook dat het hormonaal is.
    Wat lief dat je duimt voor ons, die positieve energie helpt vast! :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  9. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik dacht eens even kijken hoe het hier gaat en lees goed nieuws :) @Baby1798 al op de helft en een goede 20 weken echo gehad. Wat super! En je bent aan het genieten van alle leuke kanten zo als kamertje, spulletjes etc! Lekker mee doorgaan ;) het gaat zo snel allemaal he?!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  10. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Nyma spannend periode weer he, ondanks dat het de 2e keer is. Een spontaan wonder zou natuurlijk het fijnste zijn, maar gelukkig weten we dat er uit trajecten ook prachtige k kinderen ontstaan! Ik duim mee dat deze weg minder lang gaat zijn!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja, zo is het! Het is zoals het is, ik probeer er nog maar niet te diep in weg te zinken, nog alle kans. En ik voel me zo rijk dat we ons mannetje hebben mogen krijgen, iedere dag weer.
    Dankjewel voor je duimen :thumup:
    Hoe gaat het met jou? Heb je na de bevalling je cyclus alweer terug? Ook weer tussentijds bloedverlies?
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het gaat zeker snel! Vandaag precies 22 weken. Mijn buik begint de laatste twee weken opeens te groeien! Iedereen begint het nu wel te zien, ook wel fijn want als niemand het ziet is het eigenlijk ook niet leuk :D

    Over 5 weekjes gaan we nog een pretecho laten maken, nu al zin in!! :roflmao:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik ben nu een maandje gestopt met de pil en in afwachting van mijn menstruatie. Nog geen bruinverlies...maar ik herinner me dat ik het in het begin bij de oudste ook niet had, maar het later gewoon weer terug kwam. Dus ik ga er vanuit dat het weer terugkomt, het hoort bij mij. Vervelend maar gelukkig is de lading van tijdens het zwanger worden er wel af. Toen werd ik er knetter van ;) Verder gaat het goed met de dametjes! De jongste alweer 8 maanden, over snel gesproken :eek:
     
  14. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wacht maar, over paar weken zit die buik je (met alle liefde) in de weg ;)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  15. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hm oke, afwachten dus.. Herkenbaar, dat knetter ervan worden ;)
    Je bent dus gestopt met de pil, gaan jullie voor een 3e kindje?
    Wat fijn dat het goed gaat met je dochters! Ja het gaat snel he! Het kleine is er snel vanaf ;) Het is een cliché maar het is ook echt waar :D
     
  16. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Wat ben ik blij, hoewel ik het niemand gun, dat er meer mensen zijn! Ik heb een half jaar geleden een uitstrijkje gemaakt, omdat ik ook langdurig bloedverlies (al 3 weken) had. Heb nooit geen pil geslikt, dus daar kon het niet mee te maken hebben. Ik heb een kuur gekregen om het bloeden te stoppen, wat toen inderdaad gebeurde. Nu, sinds mijn eisprong vorige week opnieuw bloedverlies! Ik heb zaterdag mijn NOD, maar heb nu een ongesteldheidsgevoel en van de week was het bloedverlies minimaal, gisteren wat meer en nu net bij toiletgang nog weer iets meer dan gisteren. Gekke is dat het s morgens erger is dan overdag, en het vrijwel alleen na het plassen is (het komt wel uit mijn vagina). Het maakt me erg onzeker. Het laatste halve jaar is er niets geweest en nu ineens weer wel. Wel heb ik de laatste tijd hevige menstruaties, veel stolselverlies en veel bloedverlies.. Iemand hier herkenning in?
     
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wat vervelend.. Ik had tijdens mijn tussentijdse bloedingen meer last van bruinverlies dan van helderrood bloedverlies. Ik denk dat veel tussentijdse bloedingen toch hormonaal zijn. Gezien je menstruaties ook zijn toegenomen misschien wel fijn om het verder te laten onderzoeken bijv. d.m.v. een hysteroscopie. Ik neem aan dat je ook een wens hebt om zwanger te worden. Ik vond het toch wel fijn om te weten dat alles weer van binnen verder goed uit zag..

    Succes in ieder geval!
     
  18. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee, geen 3e hier, wij zijn compleet :) Ik wil even een menstruatie afwachten. Dat voelt beter dan meteen weer spiraal erin. Maar sinds vandaag wat bruin/bloedverlies dus het is onderweg ;)
     
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ah oke, ik snap het! Wat een rijkdom, het compleet zijn :)
    Hopelijk krijg je niet meer zoveel last van het tussentijds bloedverlies :)
     
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Alvast een fijne jaarwisseling allemaal en een mooi en gezond nieuw jaar! ❤️
     
    Nyma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina