Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh dat zou superfijn zijn, dat hij al goed zou liggen! De baby is dus al lekker vet aan het kweken ;)
    Ik vond het altijd heel gezellig, dat gefriemel in mijn buik. Je bent altijd gezellig samen!
    Nu dus de liggingsecho afwachten!
    Succes alvast met je laatste werkdagen!! Daarna lekker in de rust!

    Ik heb vanochtend getest, wilde niet meer de hele dag in spanning zitten. Omo-wit :(
    Nu menstruatie afwachten en door naar IUI 2. Hopelijk dan betere kansen met een wat betere semenkwaliteit!
    Ondanks dat ik mezelf al had ingedekt en probeerde niet teveel hoop te hebben, merk ik dat ik van slag ben en voel ik me verdrietig. Maar morgen gaat het vast beter, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
     
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ahh wat balen zeg!! Ik snap heel goed dat het een teleurstelling is, ook al is het de eerste IUI, je hoopt toch op een wonder en dat het gelijk weer raak is.. Hopelijk de volgende poging meer geluk!
    Laat die menstruatie maar snel komen dan.. Je mag denk ik gelijk weer door toch?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  3. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel, ja inderdaad, zo is het wel!
    Hopelijk komt de menstruatie inderdaad snel, dan kunnen we weer los! Als het goed is inderdaad gelijk door, als ik geen cystes heb.
    Ben wel een beetje bang dat ze gaan vallen over de slechte zaadkwaliteit, want het is volgens mij eigenlijk te weinig voor IUI.. hoop echt dat de volgende keer boven de 1 miljoen is!
     
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik.. Ik weet dat het bij mijn vriend ook heel erg wisselend was. Hij is toen tijdelijk ook gestopt met roken en ook daaraan was te zien dat dit wel degelijk invloed had.. (al zegt ie zelf nog steeds van niet :roflmao:).
    Ook als hij een griepje had was dat een zo'n 4-6 weken erna ook zichtbaar.

    Leeft hij verder gezond? Rookt of drinkt hij? Het kan allemaal invloed hebben..
     
  5. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Haha, ja het is wat met die mannen :roflmao: Zo'n andere denkwijze soms :roflmao:
    Mijn vriend leeft verder wel gezond, nooit gerookt, drinkt alleen weekends 2 biertjes (voorheen meer), probeert te sporten :D en we eten ook wel genoeg groente en fruit e.d. Als kind heeft hij een operatie gehad ivm niet ingedaalde testis, dit kan een oorzaak zijn.
    Ik zal in het ziekenhuis vragen of er nog adviezen zijn qua vitamines ofzo, hij wil ook niet zomaar wat nemen.
    Ik ben inmiddels eindelijk ongesteld geworden, donderdag 1e echo weer!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ohh morgen alweer de eerste echo! Wat fijn dat je alweer zo snel door kan. Hopelijk ziet alles er goed uit en mogen jullie weer starten! Alvast succes voor morgen! :thumup:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Gisteren de controle gehad, alles zag er goed uit dus we mogen gelijk door! De dosering van de ovaleap is iets verhoogd , van 50 naar 62,5, hopelijk nu 2 follikels die meedoen. Ook gevraagd naar supplementen voor mijn vriend. Ze had het over zwarte maca, dat zou de vruchtbaarheid verhogen. Maar dat is nog niet voldoende wetenschappelijk bewezen, dus ze adviseerde het niet officieel ;) Maar mijn vriend gaat het toch maar proberen! Het zal denk ik dan wel weer een tijdje duren voordat je het terug kunt zien.
    Ze gaf aan dat het semen eigenlijk 3 miljoen moest zijn, het was nu 0,6... dus twijfel of we dat halen :( maar eerst komende IUI maar afwachten!

    En nu heb jij verlof!!! Wat heeeerlijk!! :cool: Hoe voel je je?
    Nu lekker in de rust, de laatste dingetjes voorbereiden!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles weer goed was! Hopelijk groeien er nu iets meer follikels. Hoeveel had je er bij de eerste IUI toen je gelijk zwanger was?
    Hopelijk is het semen dit keer ook beter.
    Het was bij ons ook erg wisselend weet ik nog. Zo bizar die verschillen.. En geen duidelijke reden waarom het steeds zo verschillend was.
    Wanneer moet je weer voor een echo?

    Ja, hier is mijn verlof vandaag ingegaan :D Ik heb voor komende maandag nog wel een examen staan dus ik ga het weekend nog even blokken en daarna ga ik echt proberen om het allemaal even los te laten (ik kan niet zo goed tegen niks doen :roflmao:)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  9. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh dus maandag nog even er tegenaan, daarna echt in de rust! Ja verplicht niks doen, haha! Zal wel even wennen zijn! Maar geniet er nog maar even van :roflmao:
    Kan je baby nog even lekker groeien. Bij mij kreeg de baby echt nog een groeispurt zodra ik met verlof was!

    Ik had bij die eerste succesvolle IUI maar 1 follikel. Maar dat was dus genoeg. Erg mazzel denk ik!
    Woensdag moet ik weer terug komen. Dan zal volgend weekend de 2e IUI zijn denk ik.
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  10. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Spannend!! Ik blijf duimen voor jullie! :thumup:
    Wij hebben donderdag de liggingsecho. Ben erg benieuwd hoe hij ligt gezien hij de ene keer links ligt en het andere moment rechts. Hopelijk iig met zijn koppie naar beneden:D Ook erg benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt, we wachten het maar af.. :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor het duimen! :)
    Spannend inderdaad voor jullie, hopelijk inderdaad met het hoofdje de goede kant op!
    En afwachten hoe zwaar dus en lekker even spieken natuurlijk! De laatste keer voordat jullie hem in het echt ontmoeten denk ik :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Echo was gelukkig goed, hij ligt gelukkig met zijn hoofdje al naar beneden!

    Hij wordt nu zo'n 2350 gram geschat, de groei lijkt nu iets langzamer te gaan dan in het begin, maar ze schatten hem rond de 3300-3400 gram rond de geboorte (bij 40 weken). Hopelijk blijft hij nog even lekker zitten en doorgroeien :rolleyes:

    @Nyma hoe was jullie echo gisteren? Zag het er goed uit van binnen?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  13. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Jaa wat fijn zeg, zo'n goede echo! Mooi dat hij al goed ligt! En qua gewicht dus gewoon gemiddeld, gemiddeld is goed ;)
    Ben je al lekker aan het genieten van je verlof?

    Gisteren inderdaad echo gehad. Er zaten 2 follikels, maar ze waren nog net niet groot genoeg om de IUI te plannen. Moest vandaag terug komen, waren ze ineens eigenlijk al wat te groot.. dus vanavond ovitrelle en zaterdagochtend IUI. De gyn wilde eigenlijk vrijdagmiddag de IUI al, maar dat was ivm het lab niet mogelijk... ben nu een beetje bang dat zaterdagochtend te laat is o_O Dat zou zo'n zonde zijn, heb net mooi 2 follikels.. nou ja, kan het toch niet veranderen.. hoop dat het op tijd is!
     
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Oh dat klinkt goed, 2 follikels!!
    Ik zou me er niet te druk om maken. Ik voelde mijn eisprong altijd erg goed en na het spuiten van de Ovitrelle voelde ik mijn eisprong altijd na zo'n 40 uur. Voor de IVF/ICSI plande ze het meestal zo na 36-40 uur na toedienen van de Ovitrelle.
    Dus zaterdagochtend zal vast goedkomen!
    Ik ga weer heel hard voor jullie duimen! :rolleyes:

    Mijn verlof is nog wel even wennen, vooral het niks doen. Zeker met de corona kan je nu ook weinig nu veel winkels etc. dicht zijn. Dus soms verveel ik mij stiekem wel een beetje :roflmao:
    Maar dat zal straks wel goed komen ;)
     
    Nyma vindt dit leuk.
  15. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor je bemoedigende woorden, dat stelt me gerust! Fijn om het even te kunnen delen! Het is gewoon de onzekerheid, angst dat het spuiten enzo voor niets is geweest, had gisteren even een dipje ;) Vind het erg spannend morgen, hoe zal de kwaliteit van het semen zijn?

    Ja het is jammer dat nu alles dicht is, je kunt niet even shoppen of ergens makkelijk een bakje doen. Hopelijk kun je toch wat genieten van deze tijd! Het is nu echt aftellen geblazen! Heb je al ideeen of wensen over de bevalling?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja het is jammer dat alles nu dicht is.. Gelukkig is het wel aardig weer dus ga ik iedere dag in ieder geval lekker naar buiten.

    Ik heb niet echt specifieke wensen voor de bevalling. Ik wil het liefst wel in het ziekenhuis bevallen maar verder laat ik het maar een beetje gebeuren. Ik hoor toch van veel mensen dat het vaak anders loopt dan je wilt of gedacht had dus we gaan het wel zien :roflmao: Ben wel erg benieuwd wanneer hij zich gaat aankondigen.. Dat ik het niet kan 'plannen' dat vind ik nog het meest 'enge' (ik ben nogal een controle freak :roflmao:) Maar goed, hij komt wanneer hij komt dus we wachten het maar rustig af :D
     
  17. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Nyma succes vandaag! :thumup:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dankjewel nog ;)
    Nou de kwaliteit van het semen was iets beter, nu 1,4. Maar de beweeglijkheid was nog steeds niet zo best... De gyn zei dat als ik niet zwanger raak deze ronde, we even om tafel moeten hoe verder. Ze zei verder dat de timing goed leek, ze zag veel vruchtbaar slijm. Vanmiddag ook de hele middag buikpijn gehad. Nu weer op het wachtbankje! Spannend weer ;)

    Oh ja, heel herkenbaar, dat onvoorspelbare.. je weet zooo niet wat je te wachten staat! En inderdaad wanneer.. het mooiste zou zijn iets voor de uitgerekende datum, net wanneer je het niet verwacht :D Dan overkomt het je gewoon.
    Inderdaad goed om niet teveel wensen rondom de bevalling vast te leggen, anders is het een teleurstelling als het anders loopt. Komt goed allemaal, als het kindje en jij maar gezond zijn!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  19. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend weer!! Fijn dat het semen iets beter was, dat geeft weer iets meer hoop! Goed dat de gyn wel verder kijkt mocht het na deze poging niet lukken.. Ik hoop dat dit jullie wondertje mag worden!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Vandaag is onze kleine man besproken in het grote overleg omdat hij qua groei terug loopt van erg grote baby naar onder gemiddeld.

    Ze vonden het niet medisch noodzakelijk om een extra echo te maken omdat hij qua gewicht (2350 gram bij 35 wk) nog netjes zit maar omdat ik erom gevraagd heb krijg we die toch. Hopelijk laat onze kleine man over 2 weekjes zien dat hij gewoon goed gegroeid is :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina