Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh, ja ik kan me voorstellen dat je toch graag die extra controle wilt hebben! Hopelijk inderdaad weer een groeispurtje, je verlof doet de baby vast goed!
    Hoe voel je je verder? Kun je nog wat normaal bewegen en kun je nog wat slapen? ;)
     
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Op zich gaat het nog wel goed, ik heb de laatste dagen wel meer harde buiken. Misschien dat hij toch hard aan het groeien is nu.. Slapen begint wel wat onrustiger te worden, mijn vriend en ik slapen ook apart want van de kleinste dingetjes word ik al wakker of kom ik niet in slaap al moet ik zeggen dat ik vanacht een redelijk goede nacht gemaakt hebt :thumup: Even 'opladen" voor wat komen gaat..

    Ben jij van je eerste voor of na je uitgerekende datum bevallen?
    Hoe voelt het nu? Voelt het al anders dan de vorige poging of voel je nog weinig?
    Vervelend hè dat wachten.. Ik hoop dat je genoeg afleiding hebt en dat de tijd snel voorbij gaat en natuurlijk volgend weekend een mooie positieve test :D
     
    Nyma vindt dit leuk.
  3. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Och ja dat is vervelend, je slaapt dus best wel licht. Dan inderdaad maar even apart slapen, belangrijk om nu toch goed uit te rusten en zoveel mogelijk uurtjes te pakken!
    Die harde buiken had ik ook best wel veel de laatste weken. Maar even in de gaten houden en anders even bespreken met de vk!
    Hebben jullie ook iets van een fotoshoot gedaan? Wel foto's maken van je buik he, het is later zo leuk om terug te zien! En dan kun je je helemaal niet meer voorstellen dat je buik zo groot was :roflmao:

    Ik ben 39+2 bevallen, eigenlijk heel mooi, we verwachtten het toen nog niet en het was ook niet te vroeg.

    Ik moet zeggen dat ik deze ronde wat meer hoop heb dan vorige ronde. Heb de afgelopen dagen steeds wat lichte krampen wat ik normaal ook wel heb. Maar nog geen bruinverlies.. verwacht dat wel ieder moment. Ik durf ook niet teveel hoop te hebben, bang voor teleurstelling. Maar eigenlijk vind ik het ook weer een slechte instelling van mezelf, beetje negatief ;) Maar heb te vaak een negatieve test gehad, dat herken je vast wel ;)
    Gisteren trouwens geprikt op progesteron om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad, die was 70 dus dat zit wel goed! Weet niet of dit ook hoger is omdat het 2 eitjes waren waarschijnlijk?
    Inderdaad maar afleiding zoeken, die wachtweken zijn inderdaad altijd killing :roflmao:
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf wat foto's gemaakt met de zelfontspanner :roflmao: In deze tijd is het toch wat lastiger om iets af te spreken en ik moet zeggen dat ik niet zo van de fotoshoots ben :oops:
    Ik ga komende week nog proberen wat foto's te maken, ik maak wel om de 4 weken een vergelijkingsfoto.

    Dat klinkt wel licht hoopgevend, al snap ik dat het moeilijk is om positief te blijven. Dat herken ik wel. Het enige wat je kan doen is afwachten.. :oops:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  5. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad ook zo. Foto's met de zelfontspanner zijn ook prima :D Leuk inderdaad om te zien hoe je buik groeit op die foto's!

    Ja inderdaad, afwachten maar, komende week wordt spannend!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @Nyma hoe gaat het met je? Al enkele tekens? Mag je morgen testen van het ziekenhuis?
     
    Nyma vindt dit leuk.
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Heee Baby, zondag is mijn NOD, ik mag pas een week later testen maar ga het morgen doen :p Afgelopen week had ik het gevoel dat het gelukt was, het bruinverlies bleef namelijk steeds weg... Tot donderdagochtend (12dpo), vanaf toen veeeel bruin en ook rood. En krampen. Dus heb nu geen hoop meer eigenlijk :( Ik voel eigenlijk niks. Wel iets weeïg op de maag en verbeeldde me deze week gevoelige borsten te hebben, maar dat is nu weer weg. Komt ook wel omdat je nu op alle details let...
    Morgenochtend zal uitsluitsel geven!
    Dankjewel voor je meeleven ;)

    Hoe is het met jou? Voel je je er bijna klaar voor?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw

    Jeetje wat mag je officieel pas laat testen zeg.. Ik snap dat je niet nog een week gaat wachten ;) Zou ik ook niet kunnen :roflmao:

    Wat spannend weer! Heeft het bloedverlies doorgezet zoals je bij een menstruatie gewend bent? Anders zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn.. Ik blijf voor je duimen hoor!!

    Hier alles goed, vandaag controle gehad bij de vk, kleine ligt al ingedaald. Laatste dagen voel ik wel steeds meer druk op mijn bekken, alsof hij steeds verder naar beneden zakt.. Ik ben erg benieuwd hoe lang hij nog blijft zitten, we wachten het maar af.. :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  9. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik breek weer even in om @Baby1798 heel veel succes te wensen met de laatste loodjes! 37 weken alweer :) Nog even en dan mogen jullie eindelijk jullie zoon in jullie armen vasthouden! Vind je het spannend om te gaan bevallen?

    @Nyma jullie weer begonnen met iui lees ik! Spannende periode! Hoop dat het snel raak mag zijn. Misschien vanochtend toch een verrassend test in je handen gehad?!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  10. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Ja het gaat nu opschieten :D Zo benieuwd naar ons kleine mannetje.. Eigenlijk kijk ik nog helemaal niet zo tegen het bevallen zelf op. Ik heb vandaag best wel drukkend gevoel bij mijn bekken gehad soms tegen het vervelende aan, dan ga ik wel een beetje twijfelen van gaat het nu beginnen.. Maar ik denk dat het toch nog met het indalen te maken heeft..
    We wachten maar rustig af wanneer hij zich aankondigd.. :p
     
    dame82 vindt dit leuk.
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja meer dan rustig afwachten kun je ook niet ;) Misschien heeft hij het wel zo goed dat hij nog wel even blijft zitten. Mijn oudste dochter is 41+2 geboren na inleiding, die had er nog geen zin in ;) Succes alvast...ik ga babynieuws hier in de gaten houden :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het moment dat hij komt dat je dat niet weet vind ik eigenlijk spannender dan de bevalling :roflmao: Ik ben normaal nogal een control freak en wil alles graag van te voren netjes regelen en dat gaat dus nu niet.. Ik probeer het maar los te laten..
    Gelukkig genoeg mensen om ons heen die ook kunnen helpen maar het idee dat ik alles even uit handen moet geven dat benauwd me soms een beetje.. :$
    Hoop dat ik na de bevalling iig snel weer op de been ben :)

    @dame82 hoe gaat het verder met jouw meiden? Hoe oud zijn ze inmiddels?
    Zijn jullie zo compleet met z'n viertjes of willen jullie nog voor een derde gaan?
     
  13. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Haha, je bevallen is loslaten...dat leert de kleine man je wel even ;) Ik vond het niet weten wanneer bij de 2e wel lastiger, maar dat kwam omdat we natuurlijk opvang voor de oudste moesten hebben. Dat viel gewoon niet te plannen. Uiteindelijk is oma midden in de nacht uit bed getrommeld, germ.
    Hier gaat het verder goed. De jongste wordt bijna 1 en de oudste over kleine 3 maanden 3 alweer! De tijd gaat zo snel als je kinderen hebt ;)
    Nee, wij zijn compleet...denk ik. Ik twijfel soms wel, maar dat zit hem meer in het nooit meer een zwangerschap of bevalling mee mogen maken. Dat zou ik zo weer willen. Maar daadwerkelijk nog een kindje?! Twee voelt goed.
     
    Baby1798 en Nyma vinden dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Zoals ik had verwacht helaas een witte test vanochtend :cry: Nu menstruatie afwachten en dan ziekenhuis maar weer bellen. Ik denk dat we in ieder geval 1 ronde overslaan nu, omdat ik ivm werk eigenlijk even niet voor controles heen en weer kan reizen en misschien dat de semenkwaliteit dan wat beter wordt door de vitamines die mijn vriend slikt. Maar ook maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen, of die uberhaupt ons nog wel door laten gaan met IUI ivm de semenkwaliteit. Ik hoop het wel!

    Dame82 wat leuk om van je te horen! Fijn dat het goed gaat met jou en de meiden, en wat gaat de tijd inderdaad snel! Lijkt me inderdaad lastig, dat besluit om wel of niet voor een volgende kindje te gaan. Maar zo te lezen is het goed zo :)

    Ja je leert echt loslaten, of tenminste, steeds een beetje meer loslaten ;) (ik zit zelf ook nog steeds middenin dat lastige proces :roflmao:) Ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar het overkomt je, de bevalling, je lichaam neemt de controle over. Komt echt goed, laat maar over je heen komen!
    Bij mij had de verloskundige gezegd bij de laatste controle met 39 weken: 'reken er maar op dat hij nog even blijft zitten'. Die nacht erna braken de vliezen :roflmao:
     
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat jammer van de witte test...ook al verwachtte je het wel, toch is er vaak stiekem wat hoop.
    Een ronde rust kan soms wel goed zijn, al vond ik dat altijd erg moeilijk. Hopelijk vind je het fijn om even een ronde niets te hoeven.
    Is de kwaliteit minder dan voor de zwangerschap van je zoontje?
     
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @dame82 ja met een tweede kindje lijkt het me nog lastiger.. Je moet op het moment zelf toch iets regelen..
    Dat hebben wij gelukkig nog niet, het enige is dat mijn vriend geen rijbewijs heeft dus als ik naar het ziekenhuis moet moet ik ook mijn moeder bellen.. Hopelijk komt hij dus niet in de nacht.. :roflmao: Zal je net zien... :p

    @Nyma wat kl... zeg.. :( Ik snap dat flink baalt ondanks dat je het toch wel een beetje verwacht had.. Ik snap dat de moed je even in de schoenen zakt maar blijf vertrouwen houden hoe moeilijk dat ook is. Misschien dat een maandje rust inderdaad even goed zal zijn, ook voor het semenkwaliteit. Ik hoop dat jullie nog even door mogen met de iui.

    Hier gisteren en vandaag wat onrustig gevoel in mijn buik, beetje drukkend in mijn bekken en soms menstruatie achtige klachten uitstralend richting mijn buik. Ik had ook het idee dat ik vanavond iets slijm verloren heb (misschien deel van de slijmprop). De baby is ook super onrustig dus misschien is het een voorbode, ik weet het niet.. Ben benieuwd of het gaat doorzetten of dat het misschien voorweeën zijn..
     
  17. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh spannend dat het al wat rommelt! Ik geloof dat de nacht wel populair is bij baby's om te komen :D
    Bij de oudste voelde ik 0,0 en ben ik ingeleid. Bij de jongste ben ik 2 dagen na wat slijmpropverlies bevallen...dus wie weet! Spannend :)
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja het is echt weer even balen, stiekem hoop je toch dat je het mis hebt... Even slikken en weer doorgaan. Een zwangerschap lijkt op dit moment zo ver weg... :( Had toch stiekem gehoopt dat het snel weer raak zou zijn met IUI. Maar dat was misschien ook wel wat naief. Wil ook niet teveel klagen, er is nog alle kans. Maar iedere ronde is er 1 teveel. Maar jullie weten hoe het voelt ;)
    De kwaliteit was bij mijn zoontje 1,9, nu de eerste ronde IUI 0,6 en afgelopen ronde 1,4. Hopelijk wordt het nog wat beter!

    Dankjewel Baby1798, inderdaad proberen vertrouwen te houden, wordt de komende dagen vast weer wat beter ;)

    Oeh spannend hoor! Klinkt wel wat als voortekenen. Al zegt het soms ook weer niks ;) Ik herinner me dat de avond voordat de vliezen braken de baby bij mij ook super onrustig was in mijn buik, net of draaide hij alle kanten op, vond het geen prettig gevoel :eek: Maar je bent in ieder geval 37 weken dus hij mag komen! Afwachten maar!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hee Baby1798, heb je de groeiecho al gehad?
    Hoe gaat het nu met je?

    Ik heb morgen een telefonische afspraak met de gynaecoloog over het vervolgbeleid, ik hoop dat ze nog een paar rondes IUI ziet zitten.
    Deze ronde in ieder geval rust, ondanks dat het moeilijk is is het ergens ook wel even lekker om uit de sneltrein te stappen en een ronde rust te hebben.
     
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ja, helemaal vergeten te zeggen :eek:
    Gisteren de echo gehad en alles zag er goed uit! Hij wordt nu zo'n 3000-3100 gram geschat. Hij groeit gelukkig goed! Buik is nu redelijk rustig.

    Ik ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Hopelijk mogen jullie nog even door met de iui's, maar nu eerst even rust..
     
    Nyma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina