Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Ja precies, het gaat niet alleen om het niet zwanger worden maar ook steeds om dat bloedverlies wat in ons hoofd meespeelt.. Maar ik heb er zeker ook nog vertrouwen in dat het uiteindelijk gaat lukken, fijn dat we elkaar wat kunnen helpen op deze manier!
    Zit nu weer rond de vruchtbare dagen, nog geen positieve ovulatietest maar wel andere tekenen. Dus we doen weer ons best :cool: Wel lekker warm trouwens momenteel :roflmao:

    Jij al een positieve ovulatietest gehad?
     
  2. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Ik ga vandaag weer starten met testen. Ik heb vrij lange cyclussen en zit nu CD13 en mijn eisprong is meestal rond CD17. De medicijnen liggen in ieder geval klaar;)
    Dinsdag de echo.. hopelijk niet ervoor..

    Zet 'm op!!:thumup:
     
  3. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Aha oke, spannend weer ;)
    Ik had gisteren een positieve ovulatietest! We lopen steeds wel bijna gelijk ;)
     
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Haha ja toevallig!:roflmao:
    Toi toi toi! :thumup:
     
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Ja hoor.. een positieve ovulatietest en dat in het weekend.. (CD15 , voor mij veels te vroeg...o_O) dinsdag ga ik dus niet redden. Ik heb besloten om de ovitrelle vanavond maar te zetten (gezien mijn eisprong meestal binnen 24u komt en dit komt precies goed uit met mijn eisprong, ongeveer 36u na de ovitrelle, vriendlief heeft nachtdienst dus het is even improviseren:p).

    Beetje kunnen genieten van het mooie weekend? Hier even een weekend zonder bloedverlies gehad en het was heerlijk!! Hoop dat het bij jouw ook nog steeds goed gaat! Fingers crossed!!:)
     
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Oh dat is inderdaad vroeg dan, op zich wel lekker dat je dan waarschijnlijk een kortere cyclus hebt! En verstandig om dan gelijk de ovitrelle te zetten, want anders was het inderdaad waarschijnlijk te laat.. Vandaag dus de echo, ben benieuwd! En je eisprong toch nog kunnen benutten? ;)

    Hier sinds zondagavond weer bruinverlies :( Weer stipt na de eisprong. Het moet toch een hormoonstoornis zijn. Had het wel verwacht, maar baal natuurlijk toch weer ontzettend. Maar mag niet zeuren, had met mezelf afgesproken het nu even los te laten. Dus probeer het zoveel mogelijk te negeren :|

    Waar ik bang voor ben, is dat dit altijd gaat blijven. En stel dat de utrogestan ook bij mij zou werken, zou ik dus altijd dat spul moeten nemen om het bloedverlies tegen te gaan. Ook zou de pil volgens mij nog een optie zijn, maar dat wil ik echt niet meer, heb me achteraf jaren vaak depri gevoeld en ben na het stoppen 4 kg afgevallen. Voelde me zoveel beter na het stoppen met de pil!
    De enige hoop die ik heb, is een zwangerschap, waardoor alles misschien wordt 'gereset' ofzo....
     
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Sorry, mijn bovenstaande bericht klinkt wat depri :rolleyes: Ik geniet ontzettend van het mooie weer en doe leuke dingen, en heb heel veel zin in onze reis naar Canada over 1,5 week!
    Kun jij het nog wat uithouden met de warmte?
     
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Je hebt een goede reden om af en toe depri te zijn dus verontschuldig je alsjeblieft niet.
    Ik hoop dat de utro bij jouw ook gaat werken. Ik snap wat je bedoelt.. mijn moeder vertelde dat ze voor haar zwangerschap ook wat soortgelijke klachten had in iets mindere mate maar na haar zwangerschap werd het beter. Laten we hopen dat dat bij ons ook het geval is..

    Hier vandaag herstart met de utro, hopelijk slaat het deze maand weer aan. Geen echo gehad vandaag, heb ik afgezegd. Ik zag de meerwaarde er niet echt van in gezien het eigenlijk alleen voor de ovitrelle was.
    Gisteren weer flink wat pijn in linker onderbuik gehad dus zo te voelen zat het 'ei' weer links. Als het goed is vanmorgen mijn eisprong gehad (en ons best gedaan;)) nu maar weer afwachten..

    Heerlijk dat je bijna met vakantie gaat! Even niks en lekker genieten! Hier het weekend de vakantie geboekt voor half september dus weer iets om naar uit te kijken:rolleyes:
     
  9. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Oke thanks ;) Oke, dus jouw moeder had er ook wat last van.. Hopelijk helpt een zwangerschap ons, nu eerst nog even zwanger worden :roflmao:

    Oke, ja dan had echo idd niet veel zin, scheelt weer een ziekenhuisbezoekje :)
    Wordt weer spannend dus de komende 2 weken! Wat grappig, ik voelde het vrijdagavond ook echt duidelijk linksonder, denk dat dat echt de eipijn was!

    En lekker dat jij ook geboekt hebt! :cool: Waar gaan jullie naartoe?
     
  10. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Zeker fijn! Als ik vrij ben kom ik liever niet in het ziekenhuis. Kom er al genoeg! :roflmao:

    We gaan lekker 2 weken naar Zakynthos. Even lekker niks doen, nu al zin in! :D
     
    Nyma vindt dit leuk.
  11. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Oeh wat heerlijk zeg!! Wat een mooi vooruitzicht!! :cool:
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk!
    Al mogen we hier ook niet klagen met het weertje:rolleyes:
    Wanneer gaan jullie op vakantie?
     
  13. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Haha ja nou inderdaad, wat een warmte!
    Wij gaan volgende week vrijdag weg, voor 3 weken. Ik wordt dan aan het begin van onze reis ongesteld, nou ja dan heb ik het maar gehad ;)
    Hoe gaat het nu, helpt de utro weer goed tegen het bloedverlies?
     
  14. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Oh das wel balen.. Ik denk dat ik precies hetzelfde heb.. Ik haat het om ongesteld te worden op vakantie maar daar is nu niks aan te doen..
    De utro werkt tot nu toe goed! Moet zeggen dat het me echt een stukje rust geeft al verwacht ik er niks van.

    Heerlijk vooruitzicht hoor!:rolleyes:
     
  15. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Oh mooi zo!! Fijn dat het weer werkt! :)
    Jaa echt superveel zin in, wordt denk ik wel een supermooie reis!
     
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Ja gaaf hoor!! Dat zou ik ook nog wel is willen doen. Gaan jullie met een camper touren?
     
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    We gaan met een auto rondreizen, in de periode dat we gaan was een camper veel te duur.. Dus dat moet dan een andere keer nog maar eens ;)
    Zakynthos moet ook heel erg mooi zijn, en in september nog supermooi weer denk ik! Nog even lekker nazomeren dan!
     
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Leuk hoor!! Ja zo'n reis is aardig prijzig..
    Maar met de auto is ook superleuk. In ieder geval iets om naar toe te leven!!
    Ben je deze week al vrij of moet je nog werken?
     
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    570
    301
    63
    Vrouw
    Ik moet nog werken tot en met donderdagochtend, heb de middag vrij genomen, nog even het huis schoonmaken enzo :p En dan vertrekken we vrijdag! Vreemd idee dat we nu nog midden in de werkweek zitten en aan het eind van de week zitten we al in Canada!
    Heb jij ook nog wat dagen vrij of moet je door tot je vakantie in september? Als iedereen de vakantie heeft gehad dan heb jij het nog tegoed in ieder geval! :cool:
     
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.238
    1.055
    113
    Vrouw
    Heerlijk hoor! Laatste loodjes zijn wel altijd het zwaarst.. :confused:
    Ik werk nog door tot 14 sept. De dag erna gaan we weg. Gelukkig nog wel 2 lange weekenden (vr t/m ma) in augustus. Alvast geregeld omdat ik rond die tijd ws naar de gyn moet.. (rond CD3 en rond eisprong). Ik wil het op mijn werk nog even niet vertellen omdat ik er net 1.5 maand werk..
     

Deel Deze Pagina