Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Fijn dat je ook steun vindt hier op het forum. Niemand begrijpt jouw beter dan iemand die het zelfde door maakt of heeft doorgemaakt.
    Ik hoop dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan! ❤️

2. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Heel lief, dank je wel!

3. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ik wens je alle goeds toe wat betreft je kinderwens, hopelijk mag je wens snel in vervulling gaan! En ik hoop dat je op dit forum ook de steun vindt die wij hebben mogen ervaren!

Nylla vindt dit leuk.
  4. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Vandaag officieel: van harte gefeliciteerd met jullie lieve mannetje! Speciaal gevoel geeft het he, die 1e verjaardag!
    Hier alles nog rustig, waarschijnlijk wordt het hem vandaag niet meer dus, tenzij ik straks een stortbevalling krijg, heb nog een paar uurtjes :roflmao: We wachten (ongeduldig) af!

Baby1798 vindt dit leuk.
  5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met jullie mannetje @Baby1798 Zo een bijzonder leeftijd! Hebben jullie genoten vandaag?
    Onze jongste haar 1e verjaardag was ook met Pasen :)

Baby1798 vindt dit leuk.
  6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Nyma je maakt het ook spannend :) Ons neefje laat ook nog op zich wachten. Ben nu wel heel nieuwsgierig moet ik toegeven ;)
    Geniet nog even van het zwanger zijn, voor zover dat lukt ;) Ik mis het nu soms nog steeds...

Nyma vindt dit leuk.
  7. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Wow, jij staat dus op het punt om te gaan bevallen begrijp ik? Alvast heel veel succes en een voorspoedige bevalling gewenst!

Nyma vindt dit leuk.
  8. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel! Het was een heerlijke dag. Kleine man heeft genoten en wij ook. Hij is ook vreselijk verwend :p

@Nyma wat duurt wachten dan lang hè.. Hopelijk laat hij/zij jullie niet te lang meer in spanning!

Nyma vindt dit leuk.
  9. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oeh, bij jullie ook nog spannend dus! Hopelijk voor jullie ook snel mooi nieuws!
    Ik geniet nog zeker van het zwanger zijn, het speciale gevoel en de bewegingen in mijn buik.. ik denk dat ik het ook heel erg ga missen...

10. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ja dat klopt inderdaad! Ik ben nu een paar dagen over tijd, dus afwachten! Dankjewel!

11. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Het was dus een geslaagde verjaardag, en wat goed dat hij zo verwend is, dat hoort ook zo :D

Ja het wachten duurt lang! Ik heb niet zo'n zin om ingeleid te worden, maar gelukkig hebben we nog even de tijd. Maar voor mijn gevoel ben ik al 42+ weken :rolleyes: Woensdag weer controle en dan zal er eerst gestript worden denk ik.

Baby1798 vindt dit leuk.
  12. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Ja we zit niks anders op dan afwachten.. In ieder geval alvast veel succes woensdag!

Nyma vindt dit leuk.
  13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Nyma hoe is het daar? Inmiddels al een baby in je armen? Anders kan het echt niet lang meer duren! Heel benieuwd!

Hier sinds zondag een trotse tante van een neefje! Zo bijzonder en mooi! Echt genieten!

Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  14. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    @dame82 gefeliciteerd tante! Alles goed gegaan?

@Nyma ik zit ook met volle spanning te wachten. Hoop dat je inmiddels weer mama bent geworden en dat alles goed met jullie gaat!

Nyma vindt dit leuk.
  15. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    In de nacht van zondag op maandag zijn wij de trotse ouders en grote broer geworden van een prachtige dochter! Alles is goed gegaan en het gaat goed met ons, al moesten we even bijkomen van de bevalling, deze ging razendsnel. De verloskundige was niet op tijd, mijn vriend heeft onze dochter opgevangen. Ik zal het later nog wat uitgebreider vertellen ;)
    We zijn superblij en genieten volop! :)

Dame82, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje!! Gaat het goed daar?

dame82 en Baby1798 vinden dit leuk.
  16. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Van harte met jullie dochter! Fijn dat alles goed met jullie gaat. Maar wat heftig dat de bevalling zo snel is gegaan.. Gelukkig gaat alles nu goed met jullie en kunnen jullie lekker gaan genieten van jullie mooie gezinnetje!

Nyma vindt dit leuk.
  17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wauw gefeliciteerd meid! En wat ontzettend leuk een dochter :) Ben stiekem wel benieuwd naar haar naam, als je die wilt delen.
    Jeetje een turbo bevalling dus en je vriend als 'verloskundige'. Dat zal vast even schrikken zijn geweest, maar ook wel heel bijzonder! In ieder geval hebben jullie een verhaal te vertellen ;)
    Wilde je eigenlijk thuis bevallen?

Fijn dat jullie het goed maken, nu kan het genieten beginnen!

Nyma vindt dit leuk.
  18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Met mijn neefje en kersverse mama en papa gaat het goed. Ze genieten van het lieve mannetje en deze tante hoopt snel weer te mogen gaan spieken :)

Nyma en Baby1798 vinden dit leuk.
  19. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Sorry voor mijn late reactie, het is gelijk druk met voeden, luiers, troosten, zelf eten, slapen, bezoek ;)
    Ik heb jullie een PB gestuurd met de naam (als het goed is, ik als digibeet)
    Ik zou inderdaad poliklinisch in het ziekenhuis bevallen, net als vorige keer. Dit is dus niet gelukt ;) Ik heb zelfs het bed beneden niet gehaald :roflmao:
    Ik ben zondagmiddag gestript, daarna begon het te rommelen. Dit kon ook een reactie op het strippen zijn, het waren wat pijnlijke harde buiken. In de loop van avond werden de harde buiken wat venijniger en moest ik ze wegpuffen, dus dacht al: Volgens mij zijn dit echte weeen. Maar er zat steeds nog 15-20 minuten tussen, onregelmatig. We zijn toch maar naar boven naar bed gegaan, we dachten we hoeven nog niet te bellen, dit kan nog wel even duren, het zetten niet echt door. Net toen we een beetje inkakten ging het los, uit het niets. Het was gelijk echt super heftig, heftige weeen achter elkaar aan en ik zei tegen mijn vriend: Je moet NU bellen! Ik kreeg al snel persdrang, de verloskundige heeft ons via de telefoon op de speaker begeleid. Met 3 persweeen was ze er. Mijn vriend heeft haar opgevangen. Gelukkig huilde ze meteen! De verloskundige kwam 10 minuten later.
    Het was aan de ene kant heel heftig, aan de andere kant zien we er ook goed op terug, ook omdat alles goed is gegaan natuurlijk. Het is ook wel super bijzonder dat we dit samen hebben gedaan. Het verhaal zal wel bij iedere verjaardag van onze dochter naar boven komen :)

Vlindermama93, Baby1798 en dame82 vinden dit leuk.
  20. Baby1798

Baby1798 Fanatiek lid

18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wauw, het blijft een bijzonder verhaal! Wel heel mooi dat jullie dit zo samen hebben kunnen doen en dat alles goed is gegaan! En nu volop genieten van jullie kleine meid en grote broer!
    Begrijpt hij het een beetje? En hoe vindt hij het zo als grote broer?

Nyma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina