Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!
    En inderdaad, tussentijds bloedverlies, hoe vervelend ook, hoeft het zwanger worden niet in de weg te staan!
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Leuk Nyma :) Mijn neefje is ongeveer even oud, dus maak die ontwikkelingen daar nu ook mee. Om op te vreten, hihi. En die gebroken nachten kan ik nog over meepraten...die peuter en kleuter van ons kunnen er ook wat van ;) je gaat vast een modus vinden met werk en de nachten. Succes maandag in ieder geval!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Hier zijn de nachten ook nog niet altijd rozenkleurig :roflmao: Maar de meeste nachten slaapt hij nu wel door. Wij hebben op 8 november een gesprek in Gent voor een cryo terugplaatsing. Ben erg benieuwd en toch ook wel weer spannend!

    We hebben niet zo'n leuke tijd achter de rug, mijn vader is 2,5 week geleden plotseling overleden :( Het is een zware pittige tijd en ik hoop dat ik er tegen die tijd klaar voor ben.. We gaan maandag op vakantie en ik hoop dat ik dan weer een beetje de rust terug vind in mezelf. Op dit moment voel ik me erg leeg en moe..

    Mijn cyclus is momenteel vrij regelmatig (gemiddeld zo'n 30 dagen) en meestal begint het bruinverlies 5-7 dagen voor mijn menstruatie. Ik denk dat het toch een beetje bij mij hoort..

    Wat spannend maandag weer werken! Gaat ze naar het kdv of heb je oppas voor de dagen dat je werkt? Ga je ook gebruik maken van het betaald ouderschapsverlof? Dat is wel lekker dat dat nu mogelijk is..
    In ieder geval heel veel succes maandag maar dat gaat vast goedkomen! :thumup:
     
  4. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dat is zeker waar! Ik denk gelukkig ook niet vaak terug aan het lange traject. Het heeft zoveel moois gebracht, het was het allemaal dubbel en dwars waard! ❤️
     
  5. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh meis gecondoleerd! Hoe oud was je vader? Mijn vader is twee jaar geleden plotseling overleden, de jongste was toen twee maanden oud. Ik kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt. Sterkte meis!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ah ja, die is natuurlijk even ver als onze dochter! Gaat het ook goed daar?
    En ja, die gebroken nachten zullen inderdaad nog wel even blijven :rolleyes: We kunnen het het beste maar accepteren, maar dat blijft soms lastig! Al vind ik het al wel makkelijker gaan dan bij de 1e. Ben al wat gewend aan dat constante vermoeide gevoel denk ik ;)
     
  7. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Och nee toch, wat ontzettend verdrietig van je vader.. gecondoleerd! Het was dus plotseling? Heb je nog afscheid kunnen nemen? Ik kan me voorstellen dat je leven nu momenteel een rollercoaster is.
    En Dame82, jouw vader dus ook overleden.. mijn vader is ook overleden, maar toen was ik nog jong.
    Vreselijk spijtig dat we onze vader allemaal nu al moeten missen :( Heel veel sterkte, Baby!

    En dan tegelijkertijd de spanning voor het starten in Gent.. Dat zal wel dubbel voelen voor je.
    Ik hoop dat je vakantie wat afleiding geeft!

    Dus het bruinverlies is nog steeds aanwezig bij jou.. vervelend :(
    Ik moet zeggen dat het bij mij aardig weg lijkt.. Ik werd na het vloeien na de bevalling gelijk ongesteld :eek: (ondanks volledige borstvoeding). En ben daarna dus alweer 2x ongesteld geweest, maar zonder bruinverlies vooraf!

    Vandaag de eerste dag gehad, het ging op zich goed maar er kwam wel gelijk heel veel op me af. Ik moet er echt weer in komen. En tussendoor ook nog kolven enzo. Even een ritme zoeken en hoop dat de automatismen snel weer wat terug komen!
    Ik wil wel proberen het betaald ouderschapsverlof te gebruiken, maar ik weet nog niet precies hoe. Ik heb ook wel wat een lastige baan, er moet vervanging voor mij komen. Maar even kijken de komende tijd!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  8. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Mijn vader was 66 jaar oud. Hij was al enige tijd ziek alleen dit hadden we nog niet aan zien komen..:( Hoe oud was jouw vader? Waarschijnlijk ook nog niet zo oud?
     
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Klopt. Hij was wel al enige tijd ziek alleen hij heeft uiteindelijk een hartstilstand gehad. Daarna nog twee dagen aan de beademing gelegen maar helaas is hij niet meer bij kennis geweest..:( Het is super verdrietig maar ik ben voor hem blij dat erger leed hem bespaard is gebleven.

    Gent ben ik eigenlijk nog niet zo mee bezig.. maar dat komt straks wel weer denk ik. We hebben ook eerst een gesprek en dan horen we hoe of wat verder. Ik ben iig blij dat er nog cryo's in de vriezer liggen. Hopelijk is dat voldoende!

    Fijn dat je eerste dag achter de rug is, toch altijd weer even wennen na zo'n lange tijd eruit te zijn geweest. Hoeveel dagen werk je nu?

    Wat jammer dat je menstruatie gelijk weer terug was na de bevalling. Dat zijn toch dingen die nog wel even wat langer weg mogen blijven ;) Ik hoop voor je dat het bruinverlies weg blijft. Je hoort het wel is vaker na een bevalling.
     
  10. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja het gaat goed. In het begin wel onrustig geweest, maar hij heeft waarschijnlijk koemelkallergie. Nu dieetvoeding en dat gaat goed. Krijg allemaal filmpjes doorgestuurd van een geluid makende en lachende baby...trotse tante hier!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah dat is echt te jong :( Mijn vader was 70, in de maand dat hij 71 zou worden.
     
  12. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ook veels te jong.. wat is het leven soms oneerlijk hè..:cry: Begin dit jaar is ook mijn oma overleden maar zij was 89. Dat is een mooie leeftijd!
     
  13. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wat vreselijk verdrietig voor jullie.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen..Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben als familie. Een dikke digitale knuffel!

    Ik kan me voorstellen dat je hoofd nog niet zo naar Gent staat. Inderdaad eerst de intake maar afwachten!

    Ik werk nu 3 dagen in de week, net als van tevoren. Ik vind mijn werk wel heel leuk, maar mijn hoofd is gewoon nog niet zoals voorheen ;)

    Lieve Baby, rustig aan, en ik hoop dat je een fijne vakantie hebt met je mooie gezinnetje!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ah wat superleuk, om zo je neefje te zien groeien! Gelukkig dat de dieetvoeding goed helpt, ze hebben dus wel een pittig begin gehad dus.
    Heb je al eens even opgepast? :D
     
  15. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nee nog niet opgepast, maar dat komt omdat ik niet in de buurt woon :( Ik ben een aantal jaar geleden voor de liefde verhuisd. Nu is de afstand nog eens des te meer. Ik probeer wel regelmatig af te reizen nu. Anders mis ik zoveel van zijn ontwikkeling.
     
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Dank je wel! De tijd zal de pijn moeten verzachten.. Gelukkig gaat het wel steeds beter. De vakantie was ondanks alles toch fijn, even weg van alles en tot rust komen na alle hectiek.

    Lijkt me best pittig om zo met twee kindjes ook nog te moeten werken. En dat je hoofd nog niet werkt zoals voorheen lijkt me ook meer dan logisch.. toch weer even wennen na zo'n lange tijd verlof. Ik blijf er ook bij dat het langer zou moeten zijn gezien je ook nog slapeloze nachten maakt de eerste maanden..
     
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Och ja, ik snap dat je vooral nu wel graag dichterbij wil wonen. Gelukkig is er tegenwoordig digitaal veel mogelijk maar even in het echt knuffelen is onvervangbaar!
     
  18. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Fijn dat je ondanks alles toch even lekker weg bent geweest. Hoe gaat het nu met je? En met je familie?

    Sorry voor mijn late reactie, het is echt druk nu met 2 :rolleyes: Ja het is echt wennen, al gaat het al beter dan de eerste weken. Voel me ook minder gestresst over alles wat moet gebeuren, automatismen komen al wat terug.
    Inderdaad, de gebroken nachten is wel echt een dingetje in combinatie met werken. Ik werk ook in de zorg dus dan moet je ook scherp zijn. Ons dochtertje is erg dorstig 's nachts dus ik ga maar erg vroeg naar bed 's avonds ;)
     
  19. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het gaat gelukkig wel wat beter. Moeilijke momenten zijn er nog wel maar dat zal nog wel even zo blijven. Met mijn moeder gaat het gelukkig ook goed. Ik merk bij haar ondanks het gemis toch ook wel een soort opluchting. Ze was de laatst tijd toch wel 24/7 met de zorg voor mijn vader bezig.

    Fijn dat het werken iets beter gaat. Hoe vaak komt jullie dochter nog 's nachts?
    Ik geef je groot gelijk, lekker op tijd naar bed als het kan! Ik doe het zelf ook als het enigszins kan ;)
    Geef je borstvoeding of krijgt ze de fles?
     
  20. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ik kan me voorstellen dat de zorg heel zwaar is geweest voor je moeder. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben ♥️

    Ik geef borstvoeding, probeer het toch nog even vol te houden, ondanks dat ik alles met elkaar pittig vind. Ik vind het toch nog steeds heel mooi om te doen.
    In het begin kwam R. 1x per nacht, maar nu al een hele tijd om de 3 uren, soms nog korter ertussen.. dus dat is wel pittig. Ik hoop dat er binnenkort wat langer tussen de voedingen gaat zitten ;)
     

Deel Deze Pagina