Veel tussentijds bloedverlies - kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby1798, 18 mei 2018.

  1. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik snap dat de nachten pittig zijn! Zeker met de borstvoeding. Het vraagt toch veel van je. Zeker nu je ook weer aan het werk bent.
    Ik vond het geven van borstvoeding ook iets moois alleen Ik heb het ook als best pittig ervaren. Je kan niet even zeggen van 'geef jij even de fles' (tenzij je ook kolft maar dat vond ik ook een opgave naast de borstvoeding :roflmao:). Wij moeders zijn toch altijd de sjaak :o:..
     
    Nyma vindt dit leuk.
  2. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Haha ja, het is dubbel he! Aan de ene kant vind ik het zo mooi om te doen, en is het eigenlijk ook heel bijzonder en intiem zo in het holst van de nacht samen. Alleen niet vaker dan 2x :roflmao:
    Laatst hadden we nog een voeding in de koelkast die op moest. Dus mijn vriend zou die in de nacht als flesje geven. Maar voordat het was opgewarmd enzo was onze dochter al luid aan het huilen, dus was ik ook klaarwakker. Ik moet dan echt uit logeren denk ik, maar dan zal ik 's nachts ook moeten kolven.
    Kortom: we zetten nog maar even door :o:

    Hoe gaat het met jou? Lukt het om het 'gewone' leven weer wat op te pakken?
    Wanneer had je ook alweer de eerste afspraak in Gent?
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  3. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal! Ik vond het na 6 maanden ook heel dubbel om te stoppen. Het is toch een fijn momentje zo tussen moeder en kind (ook al is het midden in de nacht). Tot hoe lang heb je bij je zoontje borstvoeding gegeven?

    Met mij gaat het redelijk. Ik slaap nog niet zo best maar dat is iets wat al langer speelt. Ik heb ook wat lichamelijke klachten (ws door de vermoeidheid) en die wil ik eerst even laten onderzoeken omdat die misschien met een zwangerschap weer kunnen verergeren. We hebben 8 november de afspraak in Gent staan. Daar gaan we ip gewoon heen en dan maar kijken wat de wachttijd is en hoe ik mij dan voel.
     
  4. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ik heb ons zoontje tot 1,5 jaar gevoed.. had nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden maar op een gegeven moment was ik al zo lang bezig, dat ik niet meer kon stoppen en dat moment steeds uitstelde. Het was op het laatst alleen nog een slokje voor de nacht. En het was coronatijd, dus ik was toch altijd thuis :roflmao: Geen idee hoe lang ik doorga met onze dochter, maar zien hoe het loopt ;) Soms verlang ik ernaar om weer wat vrijer te zijn, maar aan de andere kant is het zo definitief als ik zou stoppen.

    Wat vervelend dat je klachten hebt.. groot gelijk dat je eerst wellicht eea wilt uitsluiten. Hopelijk voel je je snel wat fitter en wordt het slapen wat beter. Slaap is zo essentieel voor alles.
    Spannend 8 november, ik ben benieuwd wat er gezegd wordt en wanneer je eventueel zou kunnen (en willen) starten!
     
  5. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Wauw! Dat heb je lang volgehouden, knap lastig zeg! Je moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt. Ik vond het ook heel lastig om te stoppen, het gaf mij een soort schuldgevoel/verplichtingsgevoel. Hij begon alleen steeds meer te bijten dus ik kon er ook niet echt meer van genieten. Uiteindelijk was het toch ook wel een soort opluchting ;)

    Hoe gaat het met je zoontje? En hoe vindt hij het om nu een zusje te hebben? Is hij er al een beetje aan gewend?
     
  6. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh jakkes, dat bijten is echt niet fijn :confused: Ik kan me voorstellen dat je er toen ook niet meer van kon genieten.. nu komen er bij onze dochter ook tandjes door dus ben benieuwd hoe het zal gaan :rolleyes:

    Met ons zoontje gaat het wel goed, al kan hij soms flink peuter puberen, erge driftbuien.. dat vind ik wel pittig. Hij is heel blij met zijn zusje en ook meestal heel lief voor haar, maar hij kan ook erg jaloers zijn en dan gaat hij ook gemeen doen. Hij zit wat in een lastige fase. Hopelijk wordt dat snel wat beter ;)

    En hoe gaat het met jullie mannetje? Heeft hij al wat stapjes gezet en zegt hij al wat woordjes? :D
     
  7. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Owjee hihi.. fijn die peuterpuberteit o_O En die driftbuien lijken mij ook heftig. En die jaloezie die hoort er denk ik ook een beetje bij. Eerst ging natuurlijk alle aandacht naar hem en nu moet hij leren dat er ņog iemand aandacht nodig heeft. Lijkt me voor zo'n kleintje ook best lastig te begrijpen. Maar dat gaat vast goedkomen :thumup:

    Met ons mannetje gaat alles goed, loopt en rent al aardig in de rondte (en wij dus ook :p) Krijgt ook al een eigen willetje en er zit ook wel al een koppie op :roflmao: Qua ontwikkeling en groei doet hij het echt super goed! Hij zegt wel al wat woordjes maar ik hoop dat hij wel snel wat meer gaat praten. Dan wordt het denk ik toch wat makkelijker om hem te begrijpen.
     
    Nyma vindt dit leuk.
  8. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Sorry, weer een lekker late reactie van mij :oops: Maar super dat het goed gaat met jullie zoontje! En ja als ze gaan lopen dan kun je er helemaal achteraan :roflmao: Het eerste jaar veranderen ze veel, maar ik vind het 2e jaar ook, ze leren lopen en praten. En dan kunnen ze zich inderdaad ook beter uitdrukken. En dan moet je opletten met wat je zegt want ze zeggen alles na :D

    Volgende week heb je de afspraak in Gent zeker.. spannend! Hoe gaat het nu met dd vermoeidheid?
     
  9. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Haha geeft niet. Je hebt het druk zat zo denk ik met 2 kleintjes!
    Ik vind die kleine ontwikkelingen ook zo leuk om te zien. Zo mooi hoe hij zich steeds verder ontwikkeld als een klein lief eigenwijs mannetje! :D

    Het gaat gelukkig iets beter gelukkig. Ik heb wat onderzoeken gehad en hier is gelukkig niks verontrustends uit gekomen. Ik heb nog wel wat klachten waar ik medicatie voor mag gebruiken (tegen overslagen van mijn hart). Ik wil dit alleen eerst even met Gent overleggen of dit geen kwaad kan mocht ik weer zwanger worden.

    Dinsdag hebben we de afspraak staan! Ben erg benieuwd :thumup: Ik hou je op de hoogte!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  10. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe was het in Gent dinsdag? Ben heel benieuwd! Hoe was het om daar weer te zijn?
    Fijn dat er verder geen verontrustende dingen waren in verband met je vermoeidheid. Wel vervelend van die hartoverslagen.. heb je een beta-blokker gekregen? Hopelijk helpt het wat, het is een vervelend gevoel :(
     
  11. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Het was toch wel weer bijzonder om daar te zijn, waar het ooit allemaal begonnen is!:rolleyes: We hadden een afspraak met dezelfde arts en dat voelde toch ook wel weer heel vertrouwd. Ze gaf aan dat de cryo's van goede kwaliteit zijn! We hebben er dus vertrouwen in dat dat goed moet komen!

    We mogen als we willen gelijk van start en ik denk dat we dat ook gaan doen. Ik krijg een terugplaatsing in kunstmatige cyclus (net zoals de vorige keer). We gaan de echo's en het bloedprikken in Nederland laten doen, dit scheelt weer een paar keer op en neer rijden naar België. Ik verwacht dat ik volgend weekend ga menstrueren dus dan gaan we ip van start. Het zal wel weer spannend worden maar toch voelt het anders dan bij de eerste, goed teken hoop ik ;)

    Ik gebruik nu inderdaad een betablokker. Het lijkt nu iets rustiger te voelen waardoor ik ook weer iets beter slaap. Hopelijk zet dit zo door. Ik mag de betablokker ook door gebruiken tijdens een eventuele zwangerschap dus dat is wel fijn!
     
    Nyma vindt dit leuk.
  12. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Oh wow, dan gaat het snel ineens! Wat spannend allemaal weer zeg! Fijn dat je de controles dichter bij huis mag doen en dat de embryo's van goede kwaliteit zijn! Ik hoop zo dat het nu snel raak mag zijn en dat jullie een lang traject deze keer bespaard blijft! :) Ik begin alvast weer met duimen ;)

    Fijn dat de betablokker goed helpt en dat je beter slaapt, zo belangrijk! En goed om te weten dat je hem ook door mag gebruiken!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  13. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Zeker spannend! We zijn weer gestart. Nu eerst voorlopig weer Progynova slikken en dan ip op dag 12 een echo en bloedonderzoek. We wachten maar af! :thumup:
     
    Nyma vindt dit leuk.
  14. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Ah super zeg! Wat spannend! Ik hoop niet teveel bijwerkingen en een goede echo op dag 12! Heel veel succes! :thumup:
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  15. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Heey Baby1798, hoe gaat het met je? Heb je de eerste echo al gehad?
     
  16. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Sorry voor mijn late reactie. Ik heb dit keer wat meer last van de bijwerkingen van de hormonen o_O
    De eerste echo was gelijk goed, mijn bms was al ruim 10 mm dus ik ben nu ook gestart met de progesteron. We hebben woensdag de terugplaatsing. Hopelijk ontdooit het embryo goed, nog even spannend dus!

    Mocht het deze cyclus niet lukken dan ga ik de volgende keer voor een terugplaatsing in een natuurlijke cyclus. Mijn lichaam doet het dit keer namelijk niet zo goed op de hormonen (progynova) :confused:
     
  17. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat je last hebt van de medicatie :( Welke bijwerkingen heb je?
    Wel fijn dat de echo goed was en wat gaat het dan snel! Heel spannend woensdag, ik duim dat de embryo goed ontdooit!
     
    Baby1798 vindt dit leuk.
  18. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Met vlagen misselijk en een onrustig gevoel. Ik hoop dat deze klachten maar tijdelijk zijn :eek: Het lijkt de laatste dagen iets beter te gaan nu ik iets meer rust neem. Morgen nog maar een dagje rustig aan doen!
     
  19. Nyma

    Nyma Bekend lid

    14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    Hoe is het vandaag gegaan?

    Dat zijn vervelende klachten zeg.. fijn dat rust helpt maar dat kan natuurlijk niet altijd..
     
  20. Baby1798

    Baby1798 Fanatiek lid

    18 mei 2018
    1.241
    1.056
    113
    Vrouw
    Alles is gelukkig goed gegaan! Het was een mooi embryo van goede kwaliteit. Nu weer 1,5 week op het wachtbankje. Spannend weer :rolleyes:
     
    Nyma vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina