Ik heb helaas een griepje te pakken dus op dit moment voel ik me niet zo best Gisteren heel erg misselijk geweest maar kan dus best komen door de griep. Vandaag klein beetje oud bloedverlies gehad maar niet benoemenswaardig. Ik denk dat ik vrijdag een testje doe want ik heb echt geen flauw idee wat ik op dit moment wel en niet voel
Vanmorgen toch een testje gedaan omdat ik het idee heb dat ik toch wel last heb van die Progynova (met name slecht slapen en nervositeit). Ik wilde er eigenijk mee gaan minderen als de test negatief was maar zie de test.. ik zit nu op dpo12. Heb wel wat licht bruinverlies maar echt nihil. Vrijdag nog maar een testje doen..
Oooooooh Baby, jaaaa ik zie 'm!! Duidelijk!! Wat super spannend!! Vervelend dat je ziek bent, dan is het inderdaad lastig om symptomen te voelen! Ik duim dat hij vrijdag mooi is opgelopen!! En hopelijk blijft het bloedverlies weg want dat maakt onzeker (al zijn we er natuurlijk wel mee bekend)
Even een update.. Vandaag weer een testje gedaan omdat ik momenteel eigenlijk het liefst wil stoppen met die hormonen Voel me er zo niet lekker van.. ik slaap ook heel erg slecht, ik denk mede door de medicatie (en de griep). Ik zie een tweede streepje alleen ik twijfel nog of hij goed oploopt. Ik heb gisterochtend nog wat bruinverlies gehad en er zat ook een heel klein stolseltje bij dus ik weet het niet zo goed.. rommelt nog wel een beetje in mijn onderbuik. Ik laat maandag sowieso bloed prikken op hcg en ik doe denk ik morgen en overmorgen nog een testje om te kijken of hij oploopt. Ik wil die hormonen geen dag langer in mijn lichaam dan nodig is.. ( heb toch wel een beetje spijt dit keer dat ik het in een kunstmatige cyclus heb laten doen )
Och Baby, wat vervelend dat je je zo naar voelt.. en dan dus ook nog onzekerheid over de oploop Hoe was het ook alweer, had je vorige keer ook in een kunstmatige cyclus of natuurlijke? Heb je nu vandaag weer getest? Ik hoop dat de testen de komende dagen toch goed oplopen en dat de bloedtest goed is!
Vorige keer had ik ook een terugplaatsing in kunstmatige cyclus maar totaal geen last van bijwerkingen. Het blijkt dat je lichaam na een zwangerschap anders kan reageren op hormonen en ik las hier op het forum dat het bij sommige zelfs per cyclus verschilt hoe ze erop reageren. Vandaag weer een testje gedaan en hij lijkt toch op te lopen. Het bruinverlies is nu ook bijna weg. Ik heb het gevoel dat ik een late innesteling heb gehad (gezien het 'late' bruinverlies). Ik denk dat hij daarom ook iets later pas oploopt (ik zit nu op dpo 15 dus valt op zich mee). Maandag krijgen we de bevestiging maar ik denk dat het wel goed zit. Ik voel nu ook regelmatig wat geborrel in mijn buik
Ooh wat fijn dat de test toch oploopt!! Het blijft toch altijd spannend.. hopelijk morgen een goede bloedtest. Je bent in ieder geval zwanger, van harte gefeliciteerd!!! Ja wat gek dan he, dat je lichaam zo anders wordt na een zwangerschap! Ik hoop dat een volgende cyclus niet meer nodig is Houd je ons op de hoogte?
Doe ik! Test was vandaag hetzelfde en het bruinverlies is ietsje meer ( was nagenoeg weg), het blijft toch afwachten. Ik weet in ieder geval van de vorige keer dat dit niks hoeft te betekenen. Hopelijk morgen een goede bloedtest. Voorlopig stop ik met testen want de test is/blijft positief.
Vandaag bloed geprikt en net te horen gekregen dat ik inderdaad zwanger ben Woensdag nog een keertje bloedprikken om te kijken of alles mooi oploopt. En om het bruinverlies moest ik me niet te druk maken.
Wooohoooo wat super!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn dat het deze keer zo snel gelukt is!! Het is je zo gegund na al die ellende van het traject wat jullie hebben meegemaakt, en ook nu natuurlijk met al die hormonen weer.. je moet dus nog wel even doorgaan met de hormonen? Wauw, je bent gewoon zwanger van jullie 2e kindje!! Ik hoop dat het bruinverlies je niet al te onzeker maakt, al snap ik uit eigen ervaring dat dat heel lastig is. Hopelijk kun je snel de eerste echo inplannen!
Dank je wel! En inderdaad zo fijn dat het de eerste keer gelijk gelukt is. Hopelijk gaan de eerste weken snel voorbij, toch altijd een beetje een onzekere tijd.. fingers crossed! Ik hou je op de hoogte
Vanmorgen weer bloedgeprikt en het hcg is ruim verdubbeld. Goed teken dus! Eerste echo staat gepland op 10 januari, dat wordt aftellen dus
Wat ontzettend fijn!! Wat goed om te horen! Nog weer een extra bevestiging! Mooi dat je nu toe kunt werken naar de eerste echo, al duren die extra wachtweken ook vreselijk lang Hoe voel je je verder?
Gelukkig knap ik steeds meer op van de griep. De bijwerkingen de hormonen worden ook iets minder alleen blijf ik slechte nachten houden.. ik denk dat de hormonen dit helaas wat versterken. Ik ben al aan het aftellen tot ik mag stoppen met de medicatie
@Baby1798 ik breek even in, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb hier ook vreselijk slecht geslapen in het begin van mijn zwangerschap (tp in natuurlijke cyclus gehad), bij mijn zoon had ik precies hetzelfde. Hopelijk heb je gauw wat betere nachten en veel succes met het afwachten op de eerste echo.
Dank je wel. Ik hoop het ook! Het is fijn om te lezen dat mijn klachten herkenbaar zijn al is het natuurlijk erg vervelend. Ik geef nu ook de hormonen maar even de schuld en zie het als een tijdelijk ongemak. Hopelijk worden mijn nachten weer wat beter als de medicatie gestopt mag worden.
Ik kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent.. moet je tot 12 weken doorgaan? Slecht slapen is echt zo naar en heeft grote invloed op hoe je je voelt en kunt functioneren.. lukt het om te werken, of was je nog thuis in verband met de griep?
Met de Progynova mag ik met 10 weken stoppen (daar heb ik het meeste last van) en met de Cyclogest met 12 weken. Ik ben sinds deze week weer aan het werk. Zolang er nachten tussen zitten dat ik wel enigszins slaap is het te doen. Als ik 2 of 3 nachten achter elkaar niet slaap dan wordt normaal functioneren wel een dingetje..