Baby1798, wat mooi dat je het zo fijn hebt gehad!! En idd gewoon lekker dat drankje nemen, heb ik ook in Canada gedaan! Zakynthos is dus wel een aanrader? Oke, hoop dat 2x daags utrogestan ook genoeg voor je is, scheelt toch weer! En zou je bruine afscheiding misschien ook nog een innestellingsbloeding kunnen zijn? Ik kon het zo even niet terug vinden maar wanneer is je NOD ook alweer? Mooi dat jouw vriend ook zo begripvol is, echt belangrijk dat je steun ervaart in deze lastige tijd. Het klopt idd dat het vaak wel een moetje is.. Mijn vriend vraagt dan rond mijn vruchtbare dagen: Wat is het schema? We proberen wel wat humor erin te houden. Laatst deden ze met Boer zoekt Vrouw inseminatie bij een paard, we keken elkaar aan en dachten hetzelfde: Zo gaat het bij ons ongeveer ook Ik denk dat vandaag officieel mijn NOD is, en tot nu toe nog geen helder bloed of krampen gehad, terwijl ik dat normaal wel altijd had.. mijn hoofd slaat de afgelopen dagen al op hol omdat het bloedverlies nog niet toegenomen is terwijl dit normaal altijd wel zo is vlak voor mijn menstruatie.. Heb nu besloten dat ik vanmiddag aan het eind van de middag ga testen.. Vandaag nog even in de bubbel van hoop leven Dame82, wat mooi dat het zo goed met jullie gaat en wat zullen jullie inderdaad intens genieten! Vooral inderdaad omdat het zo ontzettend moeilijk is geweest. Je hebt hard gevochten om zover te komen. Fijn dat je ons blijft steunen en hoop geeft, dankjewel
Nou, ik heb dus nog niet getest.. moest vanmiddag even weg en toen ik thuiskwam kwam er bezoek en die zijn pas net weg, heb ook wat krampen dus durf het niet meer aan.. Stom he Morgen moet ik werken en daarna sporten, dus ben ik ook laat thuis. Dinsdag ben ik vrij, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik ECHT testen, haha!
Spannend hoor! Hoe is het met het bruin/ bloedverlies? Nog steeds hetzelfde? Ik hoop voor je dat het raak is! Hier is het gelukkig weer rustig. Gebruik de utro nog steeds 2x dgs en gaat nu goed (snap soms echt niks van mijn lichaam). Morgen weer aan het werk, gaan we weer het normale ritme oppakken
Hoi Baby1798, sorry dat ik je zo lang in spanning heb gehouden.. maar wilde het als eerste aan mijn vriend vertellen Ik heb namelijk positief getest!! Het is niet te geloven, besef het nog niet echt... Vind het superspannend en ook eng, bang dat de test te licht is, dat het mis zal gaan... Maar dit is dus wel het bewijs dat je ondanks veel tussentijds bloedverlies toch gewoon zwanger kunt worden!! Het is nog niet helemaal ingedaald geloof ik
O ja, trouwens nog steeds bruinverlies, al was dit afgelopen dagen wel echt minimaal, vandaag weer wat meer.. ieder wc bezoek is echt niet leuk
Wauw wat geweldig zeg!! Dat is toch echt wel een super positieve test! Wat super zeg!! Dan was het echt een lucky shot! Weer een bewijs dat het idd dus echt kan. Ik hoop voor jullie dat alles goed zal verlopen. Wat zei je vriend??
Jaaa wat een goed nieuws! Eindelijk, dat tweede streepje Gefeliciteerd meid! Gebruik jij nu ook utro, ben het ff kwijt. Ik heb tijdens mijn zwangerschap de eerste 12 weken bruin- en bloedverlies gehad, dus dat hoeft niets te betekenen. Maar begrijp dat het super spannend is!
@Baby1798 voor jou een dikke knuffel. Want hoe zeer je het iedereen ook gunt, het is toch ook weer de ander en dat voel je waarschijnlijk wel ff. Hopelijk komt jullie tijd ook snel!
Ja niet te geloven he.. Dankjewel, het zal nog wel erg spannend blijven. Mijn vriend kon het ook niet geloven en is echt ontzettend blij! Dankjewel dame82! Ik heb nu nog geen utro gebruikt, ik mocht hier eindelijk in de 2e ronde IUI mee starten dus keek daar al naar uit, maar dus nu niet nodig! Bedankt voor je bemoedigende woorden, dat stelt toch wel gerust. Zal het af moeten wachten! Hier sluit ik me helemaal bij aan, het voelt ook wel wat vervelend om te vertellen.. Hoop echt zo dat je ook snel zwanger bent Baby1798. Het leek bij ons ook zo ver weg en onwerkelijk, maar ineens is het dus toch zo. Dus jullie tijd komt ook nog wel! Hoe ver ben je ook alweer in je cyclus? Kun jij bijna testen?
Baby1798, misschien een beetje raar maar ik heb echt zo gek gedroomd vannacht, namelijk dat ik met jou aan het telefoneren was
Haha wat grappig! Kan je nagaan hoe je er dan eigenlijk mee bezig bent hè. Ik zit op dit moment op CD27, zaterdag is mijn nod maar verwacht er niet teveel van gezien we deze maand geen hormonen gebruikt hebben. Dus ws volgende week nieuwe ronde! Voel je je al anders dan anders of had je eigenlijk geen andere klachten dan normaal? Sommige mensen zeggen zich al anders te voelen als ze het net weten. Benieuwd of jij dit ook hebt.
@Nyma Spannend, op naar de eerste echo. Wordt dit niet ook een junikindje!? @Baby1798 wat betreft symptomen: ik voelde me helemaal niet anders! Voelde echt niets. Mijn eerste symptoom was de positieve test. Dus ook dat kan, zwanger zijn zonder iets voelen. Ik duim voor jullie!
Ja klopt, en het is toch heel fijn om ervaringen met elkaar te delen, vooral als je dezelfde klachten hebt! Oke, spannend nog even dus, het kan ook zomaar wel raak zijn he! Snap dat het moeilijk is om vertrouwen in te hebben, dat had ik ook echt totaal niet... vooral nu niet met het vele bloedverlies en na de IUI een halve menstruatie gehad. Maar zie, het kan zomaar ineens anders zijn! Tot wanneer moest je ook alweer zo proberen met hormonen? En anders naar IUI? Hoe was het ook alweer, gingen ze bij jou ook proberen meerdere eitjes te laten rijpen met de gonal f om zo de kans te verhogen? Eigenlijk voel ik me ook niet anders, net als dame82. Vandaag weer veel bloedverlies, het drupte zelfs in de wc (sorry voor de details), maar heb het idee dat het niet helderrood is, dit was wat meer rose. En heb ook geen krampen. Maar het is niet leuk en het maakt super onzeker.. Ben van plan om vrijdag weer te testen en dan ook te bellen met het ziekenhuis voor een afspraak. (mocht officieel ook pas een week na NOD testen ) Jaa had al even uitgerekend, het wordt rond half juni denk ik! Hoop zo dat het allemaal goed gaat! Hoe ging dat bij jou met het bloedverlies? Ging dat constant door? En hoeveel was het ongeveer?
We jagen afspringen om 6 cyclussen met gonal f te proberen, maar weer niet of ik dit ga volhouden. Ik heb zelf eigenlijk zoets van 3 cyclussen proberen en dan verder. Als het na 3x nog niet lukt heb ik er weinig vertrouwen in dat het na die 3x dan wel lukt. Misschien ga ik dan toch door zeuren om de iui I.p. zouden we voor iui gaan na de 6 maanden, tenzij ik nog last van bloedverlies had, dan zou het ws ivf worden. Maar met de utro gaat het redelijk goed dus ik denk dat ik dan toch liever eerst iui probeer (is volgens mij ook minder ingrijpend) zeker met jouw nu als voorbeeld dat het dus wel kan.. Ok al heb je wel bloedverlies. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Ik snap dat het je onzeker maakt, zou ik ook hebben.. misschien dat de utro alsnog een optie is?? Spannend hoor vrijdag! Ik ga voor je duimen!
@Nyma ik had eigenlijk continue bruinverlies en zo een 1/2x per week bloedverlies. Liep er ook zo uit. Vaak een golfje om daarna weer in bruinverlies over te gaan. Ik had ook geen buikkrampen en daar hield ik me uiteindelijk aan vast. In het begin vond ik het super spannend of het allemaal goed zou gaan, uiteindelijk wende het gek genoeg ook. Maar de goede echo's gaven steeds meer vertrouwen. Na de 12 weken was het opeens klaar! Hopelijk stopt het bij jou sneller! Leuke periode om te bevallen kan ik uit ervaring vertellen. Meestal goed weer, lekker naar buiten zonder gepriegel met jasjes.
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je er zo over denkt, denk dat ik hetzelfde zou willen. Inderdaad niet te lang met hetzelfde door. Bij mij in het ziekenhuis hadden ze het steeds over hoe we de kansen zo groot mogelijk konden maken. Met IUI denk ik dat je de kansen wel vergroot, heb ook wel eens wat gelezen over dat de baarmoedermond soms slecht te passeren is voor de zaadjes of vijandig baarmoederslijmvlies. Met IUI kun je dat in ieder geval overbruggen. Hopelijk luisteren ze naar je! En IUI is zeker minder ingrijpend dan IVF! Maar natuurlijk hoop ik nog steeds dat het deze ronde raak is voor je!! (duim duim) Omdat ik gister best wel veel bloedverlies had, kon ik het niet laten en heb nog een test gedaan, gelukkig was die zelfs iets donkerder dan dinsdagochtend dus het lijkt nog goed te gaan... Morgenochtend de laatste test! Ik zal morgen idd aangeven als ik bel dat ik steeds het bloedverlies heb, ben benieuwd wat ze ervan zeggen. Dankjewel voor het delen van je ervaringen, het klinkt wel hetzelfde als wat ik nu heb. Blijkbaar zijn we er gevoelig voor.. Eerst inderdaad de 1e echo maar afwachten! Hebben ze bij jou ook een oorzaak hiervan genoemd? Zouden het toch weer hormoonschommelingen zijn? Gebruikte je toen ook nog utro? Ja inderdaad, lekker in de zomer, ook mooie tijd om verlof te hebben!
Nou, vanochtend weer getest, en de testen zijn opgelopen! Had ook nog een Action test gedaan en die knalt nu ook, bij de predictor is de teststreep donkerder dan de controlestreep Dus tot nu toe gaat het goed! Heb het ziekenhuis gebeld, 31 oktober afspraak. Ze zei dat ik het bloedverlies maar aan moest zien, mocht het erger worden of mocht ik het gevoel krijgen dat het niet goed gaat, kon ik altijd contact opnemen.