hoi allemaal, Erg genant maar zeker ook zo vervelend. Heb zoveel last van urine verlies en afscheiding. (Voel het trouwens niet lopen/druppelen.) Ik draag liever geen inlegkruisjes ivm blaasontsteking gevaar dan. Maar ik moet wel elk uur een schone/droge onderbroek aan , zo nat is de onderbroek dan! En nu met die kou buiten is het helemaal vervelend. Dus misschien toch maar iets van incontinentieverband ofzo? Of heeft iemand een andere goede oplossing? Mamzie
Ik draag hier zelf wel inlegkruisjes. 1x blaasontsteking gehad met 10 weken verder nergens last van. 'k Verwissel ze regelmatig en doe 's morgens, s avonds en 's nachts een tijdje zonder. 'k Heb geen last van urineverlies, alleen afscheiding. Misschien een idee om je bekkenbodemspieren te trainen tegen het urineverlies? Misschien dat je iets van tena kunt gebruiken.
Hier ook erg veel last van afscheiding. Elke ochtend en 's avonds even onder de douche goed wassen (zonder zeep ofzo). En ik gebruik ook inlegkruisjes. Regelmatig verschonen. En hopelijk ben ik er over een paar weekjes vanaf...
ja ik was ook smorgens en savonds en dan idd ook zonder zeep. Nou, hier inlegkruisjes geprobeerd maar zoveel dat het niet hielp. Nu maar incontinentie-verband
Hoi.. Hier ook last van beide.. Alleen mijn urine verlies is nog niet zo erg. Alleen met hoesten en niezen een paar druppen. Voor afscheiding mag je toch geen inlegkruisjes gebruiken? Daar wordt het toch erger van? Of heb ik dit verkeerd begrepen.. Liefs, Sensa
ja je hebt gelijk. Van inlegkruisjes word het erger. Maar goed, ik denk dat het het meeste bij mij urine is. Zo ruikt het tenminste wel en het is kleurloos en plakt niet ofzo. Mijn onderbroek is gewoon alleen doorweekt Wel raar vind ik dat ik het gewoon niet voel lopen ofzo. Geen enkele druppel.
Hoi dames Ik vroeg me af...hoe is je afscheiding als je zwanger bent?....heel anders dan in je normale cyclus?...ik heb het idee dat het dik is en dof/mat....net een dikke zalf!? :s....of is dat raar?! liefs!
denk dat het bij iederen anders is. Als ik nu afveeg zeg maar dan is het gewoon doorzichtig slijm. Dat had ik toen ik niet zwanger was alleen maar als mijn vruchtbare dagen eraan zaten te komen
Volgens mij was het in het begin bij mij wat dikker. Nu later in de zwangerschap wordt het dunner en voel ik het ook lopen (oei klinkt wel erg vies) Inlegkruisjes zijn ook momenteel m'n grootste vriend, ik vind het zonder echt geen doen. Of 't er erger van wordt heb ik geen idee, maar heb geen zin in nat ondergoed. 'k Doe overigens 's avonds (als ik niet weg moet) en 's nachts wel zonder en op deze manier heb ik er ook geen last van dat het gaat irriteren of iets dergelijks.
Ik heb er ook zoveel last van. Ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes en dat al een aantal maanden maar het wordt er bij mij niet erger door. Mijn afscheiding ziet er hetzelfde uit als tijdens mijn vruchtbare dagen toen ik nog niet zwanger was.
Ik heb dat ook. Voel het ook lopen af en toe en als ik lach/ nies/ hoest dan plas ik in mijn broek Volgens mij is het normaal hoor! Als het maar niet naar gaat ruiken, de afscheiding. Wat betreft je urineverlies, is denk ik te wijten aan zwakke blaas en de druk die er nu op staat. Je bekkenbodemspier blijven trainen dus en maar wachten tot je baby er straks is! Ik gebruikte eerst inlegkruisjes, geen blaasonsteking gehad. Momenteel gebruik ik zelfs maandverbandjes. Ik ga ervan uit dat het na de bevalling straks weer gewoon normaal is.
Ik HAD last van erg veel afscheiding en ik dacht dat het hoorde bij de zwangerschap!!!! Je leest genoeg hier op het forum over afscheiding en dat het min of meer normaal is. Nou heb ik laatst de dokter toch gebeld en hij heeft me een kuurtje gegeven voor vaginale schimmelinfectie en mijn afscheiding die ik tijdens het lopen voelde eruitkomen is WEG!!!! Kennelijk was het toch een schimmelinfectie en dat terwijl mijn afscheiding gewoon normaal wit was (gewoon zoals voor mijn zwangerschapt)... iets meer dan normaal (dacht dat het bij zwangerschap hoorde...meer dan normaal afscheiding hebben) en geen rare geur ofzo. Dus het leek totaal niet op een schimmelinfectie. Dus ook met meer afscheiding dan normaal.....bel even je dokter. Het heeft bij mij geholpen....ik voelde het als er afscheiding uit kwam....en dan dat natte ondergoed....had het idee dat het tussen me benen een natte vieze boel was...etc etc. En nu ben ik er van af
Hier ook, is normaal op 'onze' termijn, dat het dunner wordt. Waterig maar wel wittig/plakkerig. En ik verlies af en toe ook urine volgens mij , de kleine is aan het indalen en erg bewegelijk, die kopstoten zijn soms echt teveel voor mijn arme blaas... Inlegkruisjes! Vaak verschonen, water spoelen bij douchen en niet teveel druk om maken, het hoort er gewoon bij. Net als al die andere ongemakken