Ik heb een vraagje, is er iemand die vleesbomen had en zwanger was? Hoe verging je zwangerschap? Ik hoorde dat de vleesbomen in het begin eerst hard groeien en je er last van kan krijgen. (dit is een vraag niet voor mezelf maar ik maak me zorgen bij iemand)
Een vriendin van mij heeft dit gehad. Ze stond onder controle van de gynocoloog en zou w.s. de zws niet kunen voldragen. Ze is uiteindelijk bevallen met 39 weken (moest wel in het ziekenhuis) maar alles was goed met haar kindje. De vleesboom is na de zws overigens weer verdwenen. Volgens mij is ie idd wel gegroeid in het begin van de zws maar bleef de groei op een gegeven moment stil staan. Alles is dus goed afgelopen in dit geval!
Ik had ook een vleesboom, maar zat aan de buitenkant van de baarmoeder en heeft voor geen enkel probleem gezorgd. Volgens mij kan het vooral een probleem zijn wanneer de vleesboom voor de uitgang ligt. Die van mij is gelijk weer gekrompen met de baarmoeder, en nu ik weer zwanger ben groeit die weer mee. Zolang de VK of gyn er geen probleem van maken, zou ik dat ook maar niet doen.
Bij de 20 weken echo zagen ze dat ik een vleesboom had. De gyn die tussendoor de echo's maakte had ik er nog nooit over gehoord. Volgens mij is hij nu weg. Maar heb er geen last van gehad tijdens de zwangerschap.
een collega van mij heeft dit! De vleesboom is meegegroeit met de buik dus een vlink aantal cm gegroeit en ze heeft er vlink last van sorry maar niet om jou of je vriendin bang te maken maar ze kan er soms niet van werken omdat ze soms niet kan opstaan uit bed en niet rechtop kan staan van de pijn...... Nu is ze 31 weken zwanger en ze MOET in het zh bevallen. ze heeft het in het begin iets 'makkelijker' mee kunnen omgaan maar na 20 weken ging het niet zo goed meer! Succes Liefs J.
Hoi, ik heb er ook een, maar die zit ingenesteld in het spierweefsel van mijn baarmoeder (dus niet aan de binnenkant) en hij was wel te voelen als een bobbel op mijn buik. Toen ik 18 weken was, is het een paar dagen erg pijnlijk en gevoelig geweest vanwege het groeien van mijn baarmoeder, maar nu heb ik er geen enkele last meer van (25 wkn).