Testikel van 5-jarig jongetje per ongeluk verwijderd - AD.nl OMG gelukkig hoeft het geen probleem te zijn bij het verwekken van een kindje
Nou ja zeg, hoe kan een chirurg nou een bal voor een gezwel aanzien en het maar gewoon even weghalen.. je zou toch zeggen dat hij wel weet hoe het eruit ziet?? wat een dombo!!
Ik ben niet snel veroordelend bij "medische missers" maar deze valt wel heel zwaar onder de noemer Misser. Als arts, vlak voor je pensioen, moet je toch weten hoe een tumor, al dan niet kwaadaardig eruit ziet. En als je een massa vindt, dan ga je zeker in dat gebied kijken of je niet twee testikels vindt. Waarschijnlijk heeft hij het ook nog opgestuurd naar de patholoog om na te laten kijken wat het was. Eigenlijk is het sneu. Misschien was het een prima arts, die altijd goede dingen heeft gedaan en nu wordt herinnerd als de dokter die vlak voor zijn pensioen goed geblunderd heeft.
wat ik me afvraag is of het jongentje mogelijk geen ingedaalde balletjes heeft gehad en dat de testitikel in de buikholte zat. en daarom verwijderd is.