ik heb je verhaal ook even meegelezen. Ik snap er niets van, maar kan me wel voorstellen dat je je verdrietig en gefrustreerd voelt. Helaas zijn niet alle ziekenhuizen/ dokters even sociaal en helaas weet je dat ook niet vaak vantevoren. Ik heb zelf ook zo'n ervaring achter de rug... gelukkig niet zo erg als de jouwe. Ik krijg de indruk dat veel artsen technisch misschien wel goed zijn, maar sociaal of inlevend.....? Ik zal ze echt niet allemaal over 1 kam scheren hoor, maar soms vraag je je af of je niet iets meer gevoel mag verwachten bij zo'n lastig onderwerp als een niet ingevulde kinderwens. Ik wens je in ieder geval veel sterkte! Hope
Sterke met alles, meid! Wat een vreselijke fout! Bah! En jullie moeten er dan weer onder lijden. Die dokter had op zijn minst zijn excuses kunnen maken en een beetje medeleven tonen, niet dan? Sterkte met alles! En hopelijk is de eerst volgede poging direct raak! Ik zal voor de duimen, meid!
Jeetje dat is balen zeg! Je zou dat niet van een hoofdarts verwachten dat ie dat zo zou zeggen, wat een botterik zeg. Je wilt juist zoveel mogelijke kansen hebben en niet 2 maanden wachten. Heel veel sterkte en succes. Liefs wolly
Hoi Wolly, lief van je dat je aan me denkt! eigenlijk wilde ik ff niet meer op t forum, reageer ook eigenlijk nergens meer op. Maar kan niet stoppen met lezen, soort verslaving Bij mij gaat t wel, maandag naar de huisarts die heeft dan met t iekenhuis gesproken en weet dan meer. Ook w.b. de allergietest. Mijn vriend had ook nog ff t zh gebeld om meer info te krijgen ove de testen. Eerst erg aardig en begripvol, later toen ze belde was t al minder vriendelijk. En daar worden we zo verdrietig en moe van. T breekt ons soms gewoon op! Ben zo blij als we weer kunnen beginnen, al dat wchten op 'nix'. Bleh! Zo dat lucht toch wel weer wat op. Hi Nogmaals, thnX voor je interesse! Liefs, Vietje p.s. hoest met jou?
Hoi hoi Verslavend hé zo'n forum Ben echt benieuwd wat ze dan te melden hebben van die allergietest, hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is ook niks. Heel veel succes nog, en ik hoop dat je snel uit die onzekerheid bent. Bij mij valt het ook nu wel weer mee, ik moet een laparoscopie (kijkoperatie) ondergaan we horen maandag over hoe en wat, want dan moeten we weer naar de gyn en horen we meer daraover. Ik was toen ik het hoorde helemaal van de kaart maar het gaat alweer iets beter nu gelukkig. Ik heb het verhaal op geschreven in mijn topic. Dikke knuffel. Liefs wolly