Veel verdriet - Ga ik van mijn baby houden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lotte17, 18 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Het herstel duurde lang. Paar jaar.. ze huilt nog steeds snel als ze dr zin niet krijgt en kan heel drama maken. Maar dat is bij haar echt puur karakter. Mijn zoon is nu al heel anders, kan veranderen maar het is een bepaald gevoel.
    Fijn dat je partner er twee weken volledig is! Gaat echt goed komen!
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.895
    113
    Vrouw
    Ik was echt geen geboren moeder. Ik herken dat druk maken om alles en achteraf vind ik dat echt jammer. Vooraf bedenk je een hoop. En als het moment daar is voel je en gebeurd er zoveel wat je van tevoren niet had kunnen bedenken. Ik had absoluut niet gelijk een oer moeder gevoel. Maar wel dat als de kleine op mijn buik lag hij net zoveel onderdeel van mij voelde als bijv mijn armen of benen.

    Alles aan je eigen kindje is zo anders dan die van een ander. En dat is heel bijzonder.
     
  3. Lotte17

    Lotte17 Lid

    18 apr 2018
    48
    5
    8
    Vrouw
    @Niveah Bedankt voor je reactie. Wat onwijs naar dat het zo'n lange periode tot herstel is geweest. Pfoeh echt een heftige periode voor jou :(...

    @Zonnestralen Ik begin mij inderdaad steeds meer te beseffen dat het mijn kindje is. Dat komt denk ik omdat ik ook mijn buik eindelijk is iets zie groeien.. En soms is het voor mijn gevoel nog zomaar een kindje die ik krijg en vind ik het doodeng. Gelukkig heb ik nog veel weken om eraan te wennen, maar je hebt helemaal gelijk sommige dingen kun je niet weten.. En daar groei je in!
     
    sweetlove80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina