Zo'n druk op onderkant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babbel1983, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Ons mannetje is inmiddels helemaal ingedaald en zit vast tussen de bekken. Dit indalen is gegaan met veel steken in de schede, de bekende indalingsweeen. Natuurlijk deden deze ook pijn, maar was meestal van korte duur. Maar nu heb ik sinds een aantal dagen zo'n gigantische druk op de onderkant gecombineerd met hele scherpe pijnlijke steken. Heb met lopen bijna het gevoel dat hij eruit komt :rolleyes: Plassen gaat moeizaam, ook vanwege de steken als ik op de wc zit. Het zal er allemaal bij horen, maar omdat mijn dochter met een geplande keizersnede is gehaald omdat ze dwars lag, heb ik het bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad.
    En nu vraag ik me af, hoort dit ook nog onder indalingsweeen of is dit al een beetje het voorwerk om het zo te zeggen... Heb soms wel een beetje kramp en steken in mijn buik, maar nog geen weeen ofzo (voor zover ik weet).
    Wie herkent deze druk aan de onderkant en was dat een voorbode voor de bevalling of hoort het echt nog onder de noemer indalingsweeen?
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had het bij mijn eerste heel erg, vanaf week 30 al.
    Had soms echt het idee dat er ineens een been uit zou floepen ofzo, heel vervelend.
    Wat het precies was, geen idee, maar het hoorde er wel bij volgens de vk.
     
    babbel1983 vindt dit leuk.
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb die druk alleen gevoeld vanaf 8cm ontsluiting.
    Weet je zeker dat je niet weeën hebt?
     
  4. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Weet wel zeker dat ik nog geen weeen heb, verder dan af en toe een menstruatiekramp ben ik nog niet gekomen.
     
  5. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Zo voelen de eerste weeen bij mij. Bij de laatste had ik krampen die ik vond meevallen en dat bleken weeen te zijn en ik zat als op 5 cm ontsluiting!
     
    Love1987 vindt dit leuk.
  6. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Ik heb dit ook als de kleine zich afzet tegen mn ribben drukt het hoofdje nog verder naar beneden en ik denk dd schouders echt in die banden in mn liezen, heel ander gevoel dan weeen!
     

Deel Deze Pagina