Ik ben bang dat het over is

Discussion in 'Miskraam' started by sharelis, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Ik ben bij de huisarts geweest gisteren en die zei dat ik niet meer zwanger was omdat mijn hcg waarde 399 was en volgens haar te laag.
    Volgens haar is alles deruit en ben ik niet meer zwanger.

Dat kan volgens mij dus niet want ik heb geen echte bloeding gehad en ik moest 22 maart normaal gesproken weer ongesteld worden maar ben niet geweest.

Wat ik wel denk is dat het inderdaad niet meer goed zit en dat ik binnenkort een miskraam ga krijgen. Ik heb nu weer last van bruin verlies en heb nu na de gesprek met de huisarts geen hoop meer.

Ben erg teleurgesteld maar ik heb het ergens wel verwacht.
    Als het niet meer goed zit mag het van mij nu wel opschieten.
    Zodat ik weer opnieuw kan beginnen.

Vind het wel ontzettend balen maar ja is niet anders

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Wat vreselijk!
    Afwachten is echt heel moeilijk, dat weet ik uit ervaring!

Sterkte!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoe is het met je Sharelis? Ik hoop dat je huisarts het toch mis heeft, en dat er toch nog een klein wondertje in je buik is.
    Liefs Jolie

4. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai jolie,

Ik heb nog geen bloeding gehad ofzo gisteren wel weer een beetje roze bij afvegen maar verder niks.

Ik vind het zo erg dit onzekerheid en ik moet pas 5 april naar het ziekenhuis voor een echo.

Dus ja nu alleen maar afwachten of ik een bloeding zal krijgen.
    Ik heb zelf geen hoop meer dat het goed zit. Ik heb heel sterk het gevoel dat het mis is gegaan. Heb wel nog gevoelige borsten maar verder niks.

Ik laat het wel even weten als er wat gebeurd.
    Groetjes sharelis

5. heej meis ...

Ik wil je niet ontmoedigen ,en zeker ook geen valse hoop geven ..
    Maar toen ik net zwanger was was mijn hcg gehalte maar 256 dit kwam omdat ik een hele late eisprong had en dus ook nog maar heel kort zwanger was ...
    Later toen ik een paar weken verder was was dit allemaal goed ...

Waneer denk je bevrucht te zijn ?

Liefs hellen

6. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Ik heb 25 februari een bloeding gehad van 3 dagen dus ik dacht ongesteld te zijn geweest en op 12 maart had ik een positieve test.

Dus ik weet het niet precies wanneer ik bevrucht was maar toen ik die bloedtest deed zou ik denk ik ongeveer 5 of 6 weken zijn geweest.

7. hmm zou kunnen dus ...Ik zou toen niet langer als 5 weken zwanger zijn en jij zit toch al hoger met je bloedtest als bij mij toen ...

Ik zou gewoon even afwachten ...
    Heb je ook kramp bij het bloedverlies gehad ?
    Zou je dit niet hebben gehad dan zou het innesteling geweest kunnen zijn .

Tis moelijk om nog aftewachten meis maar als het er in zit zit het dr in ...
    En komt het er toch uit dan doe je er niks aan meis ...helaas

ik duim voor je ...

knuff hellen

8. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    ja heb je helemaal gelijk in. Daarom wacht ik gewoon rustig tot donderdag en als ik eerder begin te bloeden dan is het ook goed want ik heb al vrede mee gemaakt met het feit dat ik niet meer zwanger ben.

Ik heb trouwens geen krampen bij het bloedverlies alleen die roze bij het afvegen.

Bedank voor je antwoor hellentuhh en ik laat het in ieder geval weten hoe het verder is gegaan.

groetjes sharelis

9. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik hoop dat je dit weekend goed door ben gekomen, en gelukkig nog 3 daagjes dan heb je je echo, me duimen draaien dat het alles nog goed is met dat ukkie in je buik. Succes meid.

10. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Dank je jolie wat lief dat je aan me dacht.

Ik heb geen bloedverlies meer gehad sinds vrijdag maar ik weet gewoon zeker dat het niet meer goed zit. Mijn gevoelige borsten zijn nu ook helemaal weg. IK ga denk ik zo een testje doen om te kijken of het nog positief is. en of de streepje lichter word.

Ik denk dat de vruchtje niet meer groeit maar dat mijn lichaam hem nog niet heeft gestoten.

Ja in ieder geval nog afwachten tot donderdag en dan heb ik pas zekerheid. Laat het wel even weten.

Groetjes sharelis

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    en al getest?

12. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    heb net weer een test gedaan en die is natuurlijk positief. ik heb wel gehoopt dat het lichter zou zijn maar is niet zo. Dat geeft natuurlijk weer valse hoop want nu ga ik denken dat het misschien toch goed zit.

Dus ik ga gewoon tot donderdag wachten en mezelf niet meer gek maken met allerlei gedachten. Hoop stiekem toch dat ik donderdag naartoe gaat en dat ik goed nieuws zal krijgen.

Ik laat het donderdag even weten.

Liefs sharelis

13. monatoetje

monatoetje Actief lid

Jan 31, 2007
    335
    1
    0
    Jeetje, Sharelis, heel veel succes donderdag. Zal aan je denken. En hoop op goed nieuws voor je.

14. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey sharelis

ik kan me inbeelden dat je nu echt tussen twee gedachten in zit, slecht of toch nog goed? Ik hoop voor jou het laatste en wens je succes donderdag!

groetjes
    flyke

15. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Hi Sharelis,
    He bah meis! Kan me helemaal voorstellen dat je even heel onzeker bent. Ik hoop echt zo voor je dat het goed is..
    Veel succes donderdag, is toch even een spannend moment.

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    hoi

Nadat ik had gehoord dat het bij mij waarschijnlijk ook niet goed zat heb ik na een paar dagen ook een testje gedaan. Ik had er nog 1 in huis en ik moest het gewoon doen. Ook een dikke positieve streep. Dat gaf me op een of andere manier weer hoop.
    Ik moet morgen komen voor een echo en hoop dat duidelijkheid te krijgen. Het is erg spannend en ik ben onwijs zenwachtig!
    De tijd kan me niet snel genoeg gaan, dat zal jij ook wel hebben.....

Succes nog even met het wachten, ik zal voor ons beide duimen!

Xje
    [-o<

17. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hoi Santje, Het duurt allemaal inderdaad erg lang als je moet wachten.

IK duim heel erg voor je dat het allemaal goed komt voor jou.
    Ik had vanmorgen weer wat roze bloedverlies en is nu weer over.
    En om eerlijk te zijn had ik graag gewild dat de bloeding zou doorzetten zodat ik niet meer in onzekerheid moet zitten.

Ik weet gewoon bijna zeker dat het niet goed zit ook omdat mijn borsten niet meer gevoelig zijn. Laat donderdag maar snel komen zodat ik de zekerheid heb. Ik heb nu ook wat lichte krampen.
    Dus ja wie weet zet het alsnog door of niet en hopelijk krijg ik goede nieuws donderdag. Het is zo dubbel allemaal.

Veel succes morgen

Liefs sharelis

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    Ik vind het ook erg moeilijk om mijn lichaam te begrijpen. Zo nu en dan heb ik het idee dat mijn borsten niet meer gevoelig zijn. Maar dan stoot ik per ongeluk tegen aan en dan doet het weer pijn....

Tja, ik hoor/lees dat krampen geen goed teken zijn. Maar kan het niet zo zijn dat je buikpijn krijgt van de spanning? Ik heb de laatste tijd meer hoofdpijn van alle stress. Mijn lichaan reageert altijd als ik me druk maak.

Dit herken ik wel! Dat wilde ik vooral in de 1e 1,5 week dat ik moest wachten. Na die week was het namelijk toch weer iets gegroeid waardoor ik morgen weer terug moet komen en waardoor ik toch weer hoop heb gekregen. Maar mijn arts heeft heel duidelijk gezegd ik ik eigenlijk beter geen hoop kan hebben omdat het niet oke is.

Dat is zeer zeker waar!

Xje

19. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    sharelis hoe gaat het?
    Heel veel succes morgen, ik duim voor je.
    hopelijk is de echo goed,

knuffel conny

20. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai Connyl, Helaas gaat het niet zo goed. Vandaag is de echte rode bloedverlies begonnen. Sinds vanmorgen heb ik echt rode bloedverlies met een beetje stolsel.

Nu weet ik echt zeker dat het over is. Ik had ook echt ongesteldheidkrampen bij. Ik ga morgen toch voor de echo dan kan ik zien hoe of wat.

Ik laat morgen even weten hoe het is gegaan.

Groetjes sharelis

Share This Page