Hallo allemaal, Ik ben 4 weken zwanger, ik weet het ook pas sinds kort. Ik heb de afgelopen week af en aan (wel elke dag, maar niet continu de hele dag) krampen in mn buik gehad. het gevoel van menstruatiepijn echt niet leuk. en pijn in mijn onderrug. Wie heeft dit ook gehad?
Je baarmoeder is zich aan het voorbereiden op haar taak, dus dat kan wat krampen veroorzaken. Heel onschuldig, dus maak je geen zorgen. Enne... nog gefeliciteerd! Groetjes, Wendy
Ik maakte mij hier in het begin ook veel zorgen over. (heb er ook zelfs een onderwerp van gemaakt op het forum) Maar zoals je kan lezen hebben er meer last van. De VK geeft aan dat het te maken heeft met je baarmoeder die toch wat aan het uitrekken is. Ook je rugpijn komt ook hierdoor. Maak je niet te veel zorgen.. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd.
ik ben nu iets meer als 19 weken en heb al 2 dagen last van buikpijn (niet echt harde pijn) de baby draait wel veel in het rond kan het daardoor zijn of moet ik me zorgen maken? (ik kan normaal naar het toilet dus dat is het al niet). overdag heb ik niet zoveel last het is meestal smorgens en als ik lang zit ik maak me toch ongerust (het hartje enzo klopt hoor)
ja en als het ene kwaaltje weg is komt er wel weer iets anders dat je plaagt, dat is het lot van de zwangere vrouw he, hahahaha