hoi allemaal, Wij hebben een camera waar je een bandje in moet stoppen en zo opnemen. Nu willen we dat wat op de bandjes staat op een dvd zetten. Mijn man zegt echter dat dit niet zo makkelijk is. Hij wil alleen gebruik maken van gratis programmaatjes daarvoor. En dan kan ie alleen maar maximaal 15 minuten opzetten en dan ook van vreselijke kwaliteit. Zo zegt hij. Weet iemand een gratis programma waarmee we filmpjes op dvd kunnen zetten en dan langer dan 15 minuten film? Alvast bedankt!
Heb ik ook (met bandjes) Via windows movie maker kan het wel. (gratis bij windows) Eerst moet je het filmpje op de pc zetten. (speciaal menu voor in windows movie maker) daarna alle scene's achter elkaar (eventueel bewerken) en daarna film van maken en op dvd branden. Heel karwei maar het kan dus wel (ook langer dan 15 minuten, zoveel er op een dvd gebrand kan worden qua gigabyte.) Kwaliteit is voor mij voldoende (blijven thuisfilmpjes) Ik heb verschillende filmpjes gemaakt. Als je op google zoekt op windows movie maker vind je alle info. Groetjes jopa1000
Gewoon de rode/gele/witte kabeltje in de dvd recorder stoppen, dvdtje in recorder Het bandje van de camera terugspoelen en dan op play drukken En dan op de dvd speler op record En klaar is Kees zo doen wij het altijd. Super simpel
Ik doe het altijd met pinacle studio, veel betere kwaliteit en mooiere overgangen ed als windows moviemaker. Je hebt op hun site een trailversion die je kunt downloaden..
Pinnacle is echt niet te vergelijken met moviemaker, maar ze vroeg om gratis programma's. Ik heb zelf ook gewerkt met pinnacle maar kost dan ook wel wat. (trail versie is redelijk kort te gebruiken) Mijn keuze zou ook pinnacle zijn natuurlijk. Maar met moviemaker kun je ook redelijk uit de voeten. groetjes jopa1000
Dat is ook makkelijk idd. Ik ben van het bewerken hihi! (moet je wel een dvd recorder hebben natuurlijk )