ik ben toen echt heeeel blij geweest dat iedereen me geholpen heeft p het forum. En ik hoop dat nooit iemand in die situatie hoeft te zitten! Maar ik ben nu echt helemaal happy in me leven ik heb een hele lieve vriend,leuk huisje en de kids zijn veel vrolijker dan voorheen. Met mijn ex-man heb ik wel goed contact en doen de opvoeding bijna 50/50. Sommige keuzes in het leven zijn alleen maar beter voor me geweest
heb ik ook wel. sommige weet ik dat ze er nog zijn maar onder een andere naam. ik heb ook nietmeer de naam die ik in het begin had
gelukkig dat het nu zo goed met jullie gaat. In het leven wordt je soms gedwongen om bepaalde richtingen op te gaan of keuzes te maken die je anders niet zou maken. Hoe diep het dal in eerste instantie lijkt je komt er vaak sterker uit. Geloof wel dat het bij jou dit geval is. En kinderen die weer lachen en stralen, daar wordt je als moeder gelukkig van.
k wat jammer! Ik kwam niet meer in het maand topic van de jongste, maar ging er vanuit dat ze daar gewoon nog kwam.
Omdat iedereen met een eigen reden weg is, of ander account heeft, hebben we afgesproken topics over leden niet open te laten. Ze kunnen zelf niet meer reageren. Elmo