Hallo.. Mijn dochtertje is nu 7 maanden en vind bepaalde potjes groente vreselijk vies, nu wil ik eigenlijk zelf groentehapjes maken en invriezen.. maar welke bakjes gebruiken jullie voor in de vriezer? en waar koop ik deze? Alvast bedankt!
Ik gebruikte daarvoor de bakjes van Avent Philips/Avent Bewaarbekers Met Deksel 180ml - SCF612/10 | Philips/Avent Overige Artikelen | Baby-Dump
Ik heb bakjes bij Xenos gehaald. Zijn makkelijk stapelbaar en kunnen ook in de magnetron. Vind ze ideaal!
Ik had van avent de bakjes en van beaba de invriesbakjes. Je kan ook bij hema/blokker/xenos etc kleine bakjes halen.
Ik had gewoon de goedkoopste diepvriesbakjes van de Blokker, vond die duurdere van bijv. Avent een beetje onzin
Ik deed de voeding altijd in ijsblokbakjes en zodra de voeding dan hard is kun je ze eruit halen en in een plastic zakje doen. Erg goedkoop en je kunt zoveel maken als je wilt zonder erg veel bakjes te hoeven kopen. En op deze manier kun je ook makkelijk de portie vergroten of verkleinen en eventueel ook combineren. Ik vroor namelijk altijd de aardappelen appart van de groenten en zo kon ik makkelijk alles doorelkaar doen.
ik heb de (wat grotere) bakjes van Etos (of van Nuby?) - 6 stapelbare - er gaat 250 gram in. Vrij veel - maar daarom zijn ze ideaal om lang te gebruiken en blijven ze ontzettend handig. Ik heb 2 sets van 6 en regelmatig zijn ze allemaal in gebruik
Heb ik ook, ook bij de Kruidvat te koop overigens. Superhandig, ik vries allang geen hapjes meer in (komt straks wel weer natuurlijk) maar gebruik ze voor alles en nog wat, etensrestjes, om iets mee te nemen onderweg....
Die heb ik ook! Werkt prima. Verder vries ik soms wat in ijsblokjesbakjes in en er verdwijnt soms ook wat in diepvrieszakjes (zoals gekookte aardappels)
wij vriezen nog steeds in, kliekjes inderdaad. Macaroni, maar ook bloemkool o.i.d . Ideaal als papa en mama eens iets eten wat ze écht niet lusten - of wanneer papa en mama iets te vaak snack trek hebben
Ik gebruik de flexibele muffinvorm (12stuks) van de Xenos, doormidden geknipt past het beter in de vriezer . Daarna in diepvries zakjes de vriezer in.
Ik heb gewoon glazen potjes gebruikt. Kleine potjes van groentes of de potjes van olvarit o.i.d., gespaard door anderen... Stukje schilderstape erop met de datum en inhoud. Erg makkelijk!