Helppp! Weet iemand of de pofaardappelen van celavita in de oven kunnen zoja op welke stand en hoe lang? En met of zonder verpakking? Op de verpakking staat alleen hoe je het in de magnetron moet voorbereiden. Die heb ik helaas niet..
Ik zou dan de verpakking eraf halen. Aardappel inpakken in aluminiumfolie en op 200 graden in de oven doen. Zal er best lang in moeten verwacht ik. 30-60 minuten? Regelmatig prikken om te kijken of hij zacht is. In de magnetron wordt zo’n aardappel gestoomd, dus dat is toch net anders als in de oven.
Zeker geen verpakking in de oven. Dat gaat smelten... Op 200 graden in per stuk in aluminiumfolie in de oven. Ik denk zeker een uur, want dat zijn best grote aardappelen. Evt. Inprikken met sateprikker om voortijdig de gaarheid te testen.
Bedankt allemaal. Ik baal er van dat het in de magnetron zo snel kan en in de oven 1 uur nodig heeft..
Volgens mij zijn ze al voorbereid zou ik het straks even vragen aan mijn vader? Hij werkt namelijk bij Cela Vita
Ze zijn al voor gegaard. Dus ze hebben niet zo lang nodig. Even in folie en dan een enkele keer even prikken om te kijken of ze zacht zijn.
Ik heb ook geen magnetron en ik bereid ze ook in de oven. Ik kook ze zo'n 10 minuten voor en daarna gaan ze voor ongeveer 30 minuten in de oven, ingepakt in aluminiumfolie.