herkent iemand it

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stacia, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi ik was 3 mei ongesteld geweest ,ik heb omgang gehad op 9 mei kan ik dan zwanger zijn of raken ,wil het ff weten groetjes stacia ps .want ik voel me duizelig wordt snel moe dus vandaar die vraag

2. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Lijkt me wel kort dag hoor..was 3 mei de eerste of de laatste dag van je menstruatie?

3. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    3 mei was de eerste dag het hield aan tot 6 mei ,ik zou het echt niet weten hoor ik vind het ook vreemd hoe ik me voel maar jah ik bekijk het nog

4. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Het lijkt me nog steeds kort dag maar goed zeker weten doe ik het ook niet natuurlijk..ben geen wandelende zwangerschapstest :)

Ben je niet gewoon moe en duizelig door het warme weer?

En ja als je echt zekerheid wilt dan gewoon even een testje doen!

Succes

5. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Weet niet of heb ik misschien bloedarmoed ik zou het echt niet weten hoor maar jah nog bedankt

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Biologisch gezien lijkt het me niet dat je dan zwanger kan zijn. Ei heeft een x-aantal dagen nodig om zich goed te kunnen ontwikkelen. 6 dagen (van 3 mei tot 9 mei) lijkt me wat kort. Dus ik denk ook idd dat het door de hitte kan komen.

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het ligt er ook aan wat je cyclus is. Ik had vroeger een cyclus van 21 dagen gerekend vanaf de eerste dag van mijn menstruatie. Het hield dus in dat ik op dag 7 weer een eisprong had en op dag 21 weer mijn NOD kreeg. Ik denk alleen als je cyclus langer is dat het onwaarschijnlijk is maar alles kan hoor.

Deel Deze Pagina