Veel vocht vasthouden door dit warme weer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mees, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb ook zulke dikke voeten..... Ik ben 8x aan mijn voet geopereerd en juist die voet was al wat dikker, maar nu is het helemaal erg. Morgen moet ik naar de gynaecoloog en ik hoop dat hun er iets voor hebben. Ik kan gewoon mijn voet niet eens meer buigen.

2. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ben dus niet de enige! :)
    Zo'n fruit dagje lijkt me ook wel wat ja! Maar bij mij is het zeker niet zo erg dat ik mijn schoenen niet meer aankan ofzo... Gelukkig!

Groetjes Jessica

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb er ook heel erg veel last van. Vooral voeten en enkels en boven mijn knieen. Vandaag bij de vk geweest en was al bang dat het met mijn bloeddruk te maken had omdat die al heel de zwangerschap te hoog is. Maar mijn bloeddruk was goed dus ligt het waarschijnlijk toch aan het warme weer.

4. KaChris

KaChris Niet meer actief

Kan dat geen kwaad dan als je een fruitdag doet? Is dit de gehele dag door als je trek hebt fruit eten en ook de warme maaltijd vervangen door fruit?

Groetjes

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ben in 4 weken tijd 6 kilo aangekomen en dat is echt vooral vocht en baby...
    Krijg nu ook de heeeeerlijkste "complimenten" dat ik nu toch wel ECHT "zwanger" ben, dat je het zo goed ziet in mn gezicht en dat ik met de dag groei.
    Ja bedankt dat wilde ik net horen!

En ik kan idd ook mn teenslippers al bijna niet meer aan omdat mn voeten ZOOOO dik zijn....
    Dalijk moet ik nog op blote voeten door t leven! Dat beebje maar lekker snel komt!

X

6. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Ik heb er ook last van, nu nog steeds en ben een week geleden bevallen. Maar kreeg als tip van de kraamverzorgster om kiwi's te eten en het werkt prima , heb nu ook niet meer zo'n dikke voeten en benen. Dus misschien helpt het bij jullie ook.

Groetjes

7. sabine81

sabine81 Lid

11 feb 2008
    34
    0
    0
    Wel goed blijven drinken he! Raar maar waar maar ook dit is goed om vocht af te drijven. Groenten en fruit vervangen voor de maaltijd kan voor een dagje geen kwaad. Denk er wel aan dat je daarnaast genoeg vezels en melkproducten binnenkrijgt. Neem 's avnds eens eenhandje noten (ongezouten) OOk dit is erg gezond! Je kindje pakt wel wat hij nodig heeft!

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben kwa gewicht nu 2 kg aangekomen de afgelopen week. Ik kan geen schoenen meer aan en me slippers zijn vanmiddag naar de ..... gegaan dus houden we ons maar beperkt tot de tuin.
    Veel drinken zeggen ze maar ik vertoef lekker met daan het hele dag in het zwembadje heerlijk

9. Niet meer actief

Ik ben nog maar 4 weken, maar ik heb ook sinds vorige week last hiervan. Ringen die normaal zelfs vrij ruim zitten, zitten echt heel strak. Mijn vingers lijken wel worstjes. Verder zie je ook echt een buikje bij mij. Ik ben normaal echt niet dun, maar nu de laatste dagen lijkt het echt erg... Ik heb normaal al een flinke buik, maar nu is het, zeker mijn onderbuik best dik... Normale broeken zitten nu al strak.. zal dit een combi zijn door zwangerschap, geirriteerde darmen en warmte?

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    weet iemand of het normaal is als je vocht vast hou in je voeten dat je voeten ook blauw worden?

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had dit bij mijn zoontje 2 jaar terug ook.
    en nu heb ik nergens last van, terwijl ik nu echt in de zomer hoogzwanger ben.
    ik had toen wel veel meer eetlust, dus heb het idee dat het mischien er mede aan lag aan het zout inname, want zout zit in heel veel dingen waar je niet zo bij stil staat.
    en het deed ook pijn dat vocht

Deel Deze Pagina