sevixslijm of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missX, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Een vraagje heeft iemand dit ook...ik vind het altijd moeilijk om te bepalen of mijn servixslijm nu nog eiwitachtig is..zeker als we tijdens die dagen veel klussen...ik twijfel dan altijd of de afscheiding de volgende dag van mij is of toch nog een beetje van het goedje van mijn vriend..het lijkt zo op elkaar!

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm dat liep ik mij ook al een poosje af te vragen. Ik denk altijd is dit van mij of is dit een "klusrestant". Ik ben benieuwd of iemand het ons kan uitleggen.

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    haha ben dus niet de enige... het is dan moeilijk te bepalen of je vruchtbare dagen al over zijn of niet hé..gelukkig gebruik ik ook ovulatietesten dus daardoor weet ik het dan toch wel..

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De textuur is toch anders. Je kan jouw goedje herkennen aan de rekbaarheid. Sperma kun je amper uitrekken en echt eiwit achtige cervixslijm wel tot 10 cm (niet altijd hoor!!)

groetjes

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou tot 10 cm uitrekken dat heb ik nog nooit gehad...tenminste heb nog nooit geprobeerd het tot zover uit te rekken haha!

6. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik heb deze keer erg op mijn baarmoedermond gelet. Het verschil was duidelijk te voelen. Misschien is dat ook bij jullie het geval.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik kan niet bij mijn baarmoedermond. Ach en om nu elke dag met mijn vingers in mijn .... Nee bedankt.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Klinkt voor mij ook als een hoop gedoen hoor!
    Nou ben ik ook nog niet zo lang bezig, maar toch.........

Deel Deze Pagina