Mijn moeder heet zo en verder ken ik niemand! En tja... Als jullie t een mooie naam vinden so what? Sommige namen blijven eenmaal populair en andere niet. Lekker doen als jullie het een mooie naam vinden!
Ik geef liever een iets populairder naam waarbij mensen geen gezichten trekken, dan van die gekke zelf uitgevonoen bijeengeraapt namen. Louise is tijdloos, klassiek en mooi. Ik woon inu België en hoewel het een top tien naam is, ken ik maar 1 louise, mijn nichtje. Mijn dochter heeft ook een top tien 'aam en ze is de enige op heel de school. Mijn zoon heeft een minder populaire naam en er zitten twee andere jongens met dezelfde naam in zijn klas.... gewoon doen dus!
Ik ken weliswaar 1 meisje met deze naam. Ik hoorde hem vroeger op de basisschool vaker maar dat is 30 jaar geleden. Ik vind Louisa zelf leuker.
Ik zou me er niet al te druk om maken dat het in België en Frankrijk een populaire naam is. Het is een mooie naam, en als dat is waar jullie voor willen gaan, gewoon doen!
Jeetje... Ik twijfel of ik Daan of Luuk wel moet doen, omdat die in Nederland populair zijn..... hoe het over de grens met deze namen staat heb ik me echt niet in verdiept.................. Ik zou het daar echt niet voor laten hoor!!