Onze oudste heeft ook een top 5 naam. We hebben eerst ook lang getwijfeld of we hem wel zo'n veel voorkomende naam wilden geven. Maar kwamen toen tot de conclusie dat we het wel gewoon echt de mooiste naam vonden en dat we hem anders een naam moesten geven die we net even wat minder vonden. Als we getwijfeld hadden tussen 2 namen dan hadden we hem niet zo'n veel voorkomende naam gegeven, maar omdat we deze naam echt de mooiste vonden is het deze naam gewoon geworden. Ik ken overigens niet 1 ander kind dat ook zo heet. En bij hem op de psz zitten bijna allemaal kinderen met hele aparte namen.
Emma is inderdaad een populaire naam en ik ken helemaal niemand die zo heet!! Dus dat zegt niets! Ik zou gaan voor een naam waar jullie je goed en zeker bij voelen!
Om je heel eerlijk te zeggen heb ik niet eens gekeken of onze namen in de top 5 stonden.. Heb wel gedacht aan alle namen waarvan ik kinderen ken en die namen ook niet genomen...(werkte in de kinderopvang) Toevallig staat de ene er wel in en de andere net niet.. Boeiend..Mijn naam stond toen ik geboren was ook in de top 5 heb er geen trauma aan over gehouden hoor dat ik meerdere mensen ken met dezelfde naam...