Mijn temp is niet veel veranderd na mijn eisprong op CD 14. tot en met 7 DPO is er bijna geen verschil, nu zit ik 3 dagen achter elkaar op 36.6 Wat vinden jullie van mijn kaartje? Liefs J.
hij blijft mooi hoog, ik hoop voor je dat je pos resultaat hebt. Mijn temp bleef vorige week ook hoog, en toch ineens ongi geworden. Dus ik vertrouw nu niet zo op die hoge temp maar hoop dat het voor jou wel wat is!!
Een driefasenpil grafiek toont drie niveaus van temperaturen: pre-ovulatie, post-ovulatie, en daarna een tweede stijging ongeveer 7-10 dagen na de eisprong. Sommige vrouwen met grafieken die dit patroon blijken te zijn zwanger te tonen. Maar wat velen niet. Ook is de grafiek niet nodig om dit soort patroon vertonen voor u om zwanger te worden. Of u zwanger bent, progesteron, het hormoon dat verantwoordelijk is voor de verhoging van je temperatuur na de eisprong, meestal pieken in het midden van je luteale fase en dit kan dit soort van patroon of je zwanger bent veroorzaken. Een grafiek kan worden driefasenpil veelbelovend, echter, omdat progesterongehalte in het algemeen te verhogen na de implantatie (7-10 dagen voorbij ovulatie) in de conceptie cycli, en soms leidt dit tot een driefasenpil patroon. Als uw grafiek toont een tweede belangrijke verschuiving die begint thermische 7-10 dagen afgelopen ovulatie, zal Fertility Friend wijzen op een driefasenpil patroon in de zwangerschap te volgen. Een driefasenpil grafiek, is echter niet een duidelijk teken dat u wel of niet zwanger. Het is gewoon het verhogen van uw kans als u ook goed coïtustiming. Ook kunt u zwanger zijn en niet een driefasenpil patroon. Net als alle tekenen van mogelijke implantatie of zwangerschap, kan je echt maar een keer te speculeren over een zwangerschap is al bevestigd. Dit las ik net op FF en het gaf wel wel weer wat hoop omdat FF dit aangaf op CD 21 bij mij!!! We zullen wel zien! jammer dat je ongi geworden bent! ik had je berichten al gelezen van de week!