Hallo meiden, ik zou graag jullie mening horen. Wij gaan denk ik snel ronde 11 in. Mijn vriend zijn zwemmers zijn getest een paar maanden terug ivm een vroegere operatie. Ik weet dat ik een eisprong heb. Moest ooit is bloed laten prikken en ha had dat toen mee laten prikken, dus dat is het probleem niet. Ik ben super regelmatig (behalve nu) en ik voel wanneer mn eitje komt, dus we klussen altijd op het goede moment. Toch lukt het niet. Ik heb zelf een ziekte waarbij je ontstekingen in je darmen hebt en nu ben ik dus als de dood dat ik daardoor verklevingen in mn eierstokken heb. Wat denken jullie? Wel of niet naar de huisarts?
hey zena ik heb er niet echt verstand van maar ik zou gewoon voor alle zekerheid naar de dokter gaan. dan weet je teminste waar je aan toe bent. liefs en suc-6 kikkert ps heb je wel al een ttest gedaan?
Hi Zena, Ik zou wel naar je huisarts gaan. Als je een jaar bezig bent, is het vrij normaal om doorgestuurd te worden. Aangezien jij ontstekingen in je darmen hebt, is het misschien wel handig om een en ander te onderzoeken. Die verklevingen waar je bang voor bent, dat zijn niet je eierstokken, maar je eileiders. Door een redelijk simpel onderzoek kunnen ze erachter komen of je eileiders goed doorgankelijk zijn. Ze worden dan doorgespoten en daarna ben je extra vruchtbaar, omdat eventuele kleine verstoppingen dan ook verholpen worden. Mocht alles goed zijn, dan ben je zelf waarschijnlijk al erg gerustgesteld en kunnen jullie het weer een half jaartje ofzo zelf proberen. Succes! Liefs, Snoopy