veel vragen over 2e kindje.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xMelissssssa, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Onze dochters schelen 17 maanden. Toen mijn oudste 7 maanden was, was ik alweer zwanger (bewust en in eerste ronde) Nooit spijt van gehad, heerlijk zo dicht op elkaar.

2. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Lief van je! Dank jewel!:)

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Mooi he hoe verschillend iedereen is! Ik moet er niet aan denken en tweede! Hahahaha ik vind 1 al zwaar genoeg! ;)
    Maar ja hij is er ook pas net. Als er een tweede komt komt die wat mij betreft pas als nr1 naar school gaat. Mij te zwaar een baby en een dreumes

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Al heel snel nadat onze oudste geboren was had ik het gevoel: leuk een kind, maar er kan er nog wel een bij. Voor mij voelde het als 'een stel met een kind' en nog niet als een gezin. AC heb ik niet gebruikt en na 6 maanden was ik weer zwanger. (ik gaf BV en heb tussendoor niet eens gemenstrueerd) Sneller kon dus niet.
    De oudste 2 schelen dus ongeveer 15 maanden.
    En nummer 3 kwam toen onze 2de 19 maanden was.

5. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier schelen onze kindjes 26 maanden. De tweede ronde Na t stoppen met de pil zwanger.

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bij de eerste na 2 jaar zwanger. Toen niet weer ongesteld geweest. Toen de eerste 19 weken was werd ik weer zwanger. Onverwacht. Ze schelen precies 12 maanden. Eerst wel zwaar. Vooral omdat ik 2 keizersnedes heb gehad in 1 jaar. Nu hebben ze veel aan elkaar..

7. Humava

Humava Niet meer actief

Toen dl 9 maanden was begonnen voor de 2e. Ik was zwanger toen ze 1 was en ze schelen 21 maanden.

Deel Deze Pagina