Goed zeg dat jullie zoveel afvallen! Logisch dat je dan die kleding bewaart vind ik.. een extra motivatie!
Ik kan het me goed voorstellen dat je te kleine kleding bewaard, niet iedereen heeft geld voor een compleet nieuwe garderobe als je het weer past.
Ik bewaarde vroeger echt bijna alles, zelfs zo lang dat t niet eens meer in de mode was of ooit zal komen hihi.. Tot ik het zat was en mijn kast uitpuilde, toen heb ik alles weggegooid wat te klein was. En jahoor.. precies 3 maanden erna besloot ik te gaan afvallen. En nu heb ik zelf nog 3 maten kleiner dan de kleding die ik toen dus heb weggedaan. Balen he! Maar ach... het ruimde wel op in de kast, waardoor ik nu een hele berg nieuwe kleding, in mijn nieuwe maat kon kopen! Ben sinds vorig jaar augustus bezig en inmiddels 34kg afgevallen. Ben nu wel gestopt met echt lijnen zeg maar hoor.. Let wel nog op beetje wat ik eet, maar er hoeft niet echt meer drastisch wat vanaf. En heb t zonder dieeten of shakes gedaan. Gewoon gekeken naar mijn voedingspatroon en die aangepakt.
Quilty! Alhoewel.. vanaf vandaag niet meer.. heb vanmiddag alles wat niet meer past weg gedaan.. en dat was eigenlijk best veel hihi ohja en dingen die wel passen maar ik niet meer mooi vond..
Toevallig ben ik net bezig met het uitzoeken van mijn oude kleding. Ik bewaar alles onder het mom van ´je weet maar nooit..´ Maar goed sommige kleding heb ik al niet meer aangehad sinds ik hier in 2008 kwam wonen. Ik heb nu al 2 zakken vol en ik ben nog niet klaar. Daarna komt straks het moment dat ik het in de kleding bak moet gooien. Ik snap echt niet waarom het mij zoveel moeite kost om weg te gooien. Van de meeste dingen weet ik nou toch echt wel zeker dat ik ze nooit meer ga dragen. (te klein, te groot, uit de mode etc.) En toch..
Ik heb juist kleding die te groot is in mijn kast liggen. Die brOeken heb ik gekocht kort naar de bevalling van Alicia om er met een maatje meer voorlopig toch goed bij te lopen. Echter viel ik zo snel af dat ik Binnen 4 wk naast de 30 zwangerschapskilos er nog 8 was afgevallen. Na de bevalling van Nando het zelfde. TOch denk ik, blijf niet eeuwig slank en bewaar ze dus
Ohhhh wat leuk een artikel over mij .... haha... Maar idd schuldig... .. Mijn man schud zijn hoofd... sjonge jonge wat een volk zijn jullie toch .
Haha je weet maar nooit! Ik denk ook geen tweede te willen, maar mocht ik mijn kleding op Mp zetten krijg ik misschien 1/5 ervoor terug van het vermogen dat het me gekost heeft. Dus dan maar liever voor de zekerheid in de kast ipv dat ik straks weer alles nieuw mag kopen!