Om gek van te worden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden..

Ik heb al een poosje niks op het forum gezet of gelezen.. Sinds een maandje lees ik weer mee en nu toch maar een berichtje omdat ik graag jullie advies wil.. Oktober vorig jaar kregen wij helaas een miskraam.. Dit viel ons zwaarder als gedacht en we zeiden we zien we of het ons nog eens gegund wordt.. Nu ben ik sinds een paar dagen misselijk heb hele zere borsten.. Hoofdpijn.. Honger.. En sinds gisteravond een soort trekkend gevoel heel laag in me buik.. Ook een opgeblazen gevoel.. Ik zeg tegen me man ik lijk wel zo'n plofkip.. En steeds moeten plassen.. Ppfffff ... En daar twijfel ik dus zo aan.. Dit had ik volgens mij m'n vorige zwangerschap niet maar ik geloof dat ik het niet meer zo goed weet... Ben best vergeetachtig op het moment.. EN heel moe.. Dit had ik wel de vorige zwangerschap! (Dat weet ik dan nog wel..)
    Je begint op den duur aan jezelf te twijfelen.. Maar als ik het zo lees bij iedereen ben ik niet de enigste..
    Wie weet wat het gevoel ik me buik is..

OW ja ik zou rond de 28e pas mogen testen..

Dank jullie wel!!

Liefs!! X

2. kimmie1987

kimmie1987 Actief lid

21 jan 2015
    426
    0
    0
    Beste adrienne.

Wat vervelend van jullie miskraam, dat moet zwaar geweest zijn. Maar wat fijn jullie de moed weer hebben gevonden om het weer te proberen. Mijn nod is 27januari. Irritant he al die klachten/tekenen waarvan je denkt, moet ik ongesteld worden, beeld ik het me in, of ben ik misschien toch zwanger??? Ik heb al een dochtertje van bijna 2 jaar. En wij zijn deze maand begonnen aan de 1e ronde voor een 2e kindje. Ook ik heb dat opgeblazen trekkerige gevoel in mijn buik. En natuurlijk denken we dan gelijk, zou het?? pfff helaas kunnen we niks anders dan afwachten. Succes met aftellen ;)

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je rond de 28e pas mag testen, betekent dat dan dat je nu pas 7dpo bent? 7 dagen na de eisprong?

Zo ja, dan is het eigenlijk onmogelijk dat wat je voelt al door een zwangerschap zou komen. Zo vroeg is het het hormoon progesteron wat voor klachten zorgt. HCG wordt pas aangemaakt na de innesteling en die vindt plaats tussen 6dpo en 10dpo. Ook duurt het dan nog even voor het van een dusdanig niveau is dat je er symptomen of klachten door krijgt.

Dus tenzij je eisprong eerder kan zijn geweest of je een langere LF aanhoudt kun je op basis van deze symptomen in deze fase nog niets concluderen.

Deel Deze Pagina