Hallo ik wilde even wat vragen ik ben erg ongerust. Met de 20 weken echo kregen wij te horen dat we Placenta praevia hebben nu is nog niet zo'n heel probleem maar ik heb bloedverlies al 3 dagen wat wel weer vanzelf stopte ben al twee keer in het ziekenhuis geweest maar omdat de bloeding al gestopt was konden ze niks vinden!! Vannacht heb ik dus een derde bloeding gehad ook wel weer vanzelf gestopt. Want het is niet meer helder rood... Maar nu heb ik dus contant mega buikkrampen en het gevoel dat ik mega ongesteld moet worden en regelmatiger harde buiken!! Ik heb bedrust en daar hou ik me ook echt aan dus ligt niet aan dat ik druk ben!! Maak me echt zorgen maar wil ook niet voor ieder dingetje bellen. Of zou ik nu toch beter kunnen bellen ik ben al 3 kindjes kwijt geraakt en zelf voel ik me lichamelijk ook niet optimaal!! Ik hoop dat iemand een tip heeft en ik me misschien toch zorgen moet maken om die menstruatiepijn en harde buiken!!
Hallo Met bloedverlies maar ook met harde buiken moet je aan de bel trekken bij je verloskundige of gynaecoloog waar je onder behandeling bent. Als je dat nog niet gedaan hebt en nog wel steeds harde buiken of bloedverlies hebt moet je aan de bel trekken. Succes Groetjes Ineke