Hoi meiden, Weer even een vraagje. Ik wist niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen dus heb dit maar hier gedaan! Weten jullie leuke sites voor zwangerschapsnavelpiercings en wanneer moet je deze gebruiken?? Wat zijn eventueel jullie ervaringen hiermee??? Liefs, Simone
Hoi, Er zijn heel veel sites..maar ik wil graag weten wat ik koop en dat het goed is. Ik heb hem dus gewoon bij de tattooshop gehaald. Is een gewone half ronde maar dan van teflon en daar kun je dan verschillende kleuren steentjes onderin drukken. Setje met piercing en 3 steentjes en 1 balletje was 20 euro.
Ik heb via de site De Zwangerschapspiercing | Flexibele extra lange zwangerschapspiercings voor tijdens de zwangerschap. Voorkom uitgroei van de piercing en irritatie tijdens de zwangerschap dankzij de hypoallergene flexibele piercingsDe Zwangerschapspiercing een piercing besteld, geheel naar tevredenheid. Voor 3,95 heb je al een neutrale piercing. Snel geleverd, met desinfectie erbij. Erg veel keuze op de site vond ik. Ik ben hem gaan dragen toen ik 15 weken zwanger was, de normale zat niet meer lekker.
Bestel m vooral niet bij zwangerschapsnavelpiercing.nl Echt troep, en 0,0 service. Piercing was kapot, paar emails over gestuurd, zelfs gebeld, maar nooit een reactie gehad.
Dan verschillen de ervaringen blijkbaar! Ik heb er geen enkele problemen mee Ik vind dat je zelf moet kiezen waar je hem gaat kopen...
https://www.alloverpiercings.nl/zoeken?searchString=zwangerschapspiercing&op=&form_id=simple_search_form ze hebben ook een forum
Ik moet hem niet uitdoen, mijne groet heel snel dicht. Bij het verwisselen van de piercing is mijn bovenste gaatje al bijna dicht, komt dan al een velletje omheen! Heb hem pas sinds ongeveer oktober 2012? Dus jaartje nu?
Bij mijn ging die zwangerschapspiercing goed zeer doen. Toen heb ik maar helemaal afscheid ervan genomen.. Tot mijn verbazing ging m'n gewone er na de bevalling gewoon nog in
Nou ik heb ze vorige week ook gehaald ik heb er 2 in mijn navel en ik heb ze voor 8euro per stuk gekocht ik heb ze gelijk ingedaan maar ze zijn zo groot t ziet er niet uit haha. Nou wilde ik ze niet uit doen omdat ik bang was dat ze dicht groeien en ik heb ze zo tussen de 8&6jaar maar bij jullie ging die er gewoon weer in na de bevalling dus Miss doe ik ze uiteindelijk dan wel gewoon uit.
Ik heb de mijne er gewoon uitgehaald toen hij te strak begon te zitten. Ik vond die zwangerschapspiercing maar niks. Na de bevalling kon ik hem gelukkig gewoon weer in doen.
bij mn vorige zwangerschap ook zo'n flexibele zwangerschapspiercing gehad en een tijd gedragen maar ging steeds meer pijn doen dus heb hem er na een tijdje uitgehaald. toen ik was bevallen en mn buik weer normaal was heb ik mn gewone piercing er weer in gedaan en deze is nu veel te lang (ook andere die ik had gekocht) het velletje zeg maar is nog maar heel dun dus daarna uitgelaten en niet meer ingedaan. denk toch dat mn lichaam hem heeft afgestoten op 1 of andere manier en ik heb nooit last gehad met piercings kon altijd alles in en had hem al 11 jaar! ik zou hem dus niet aanraden maar goed bij iedereen gaat t anders
Heb m'n eigen piercing in gehouden bij de 1e, bij de 2e eruit gedaan met weekje of 20, daarna er weer in en bij de derde ook, pas een jaar later (vorige maand) erweer doorheen gedaan, geen probleem. Beetje kracht zetten, tandjes op elkaar en hatsiekiedee