Zwangrschapsnavelpiercing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSimone, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoi meiden,

Weer even een vraagje. Ik wist niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen dus heb dit maar hier gedaan!
    Weten jullie leuke sites voor zwangerschapsnavelpiercings en wanneer moet je deze gebruiken?? Wat zijn eventueel jullie ervaringen hiermee???

Liefs, Simone

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Er zijn heel veel sites..maar ik wil graag weten wat ik koop en dat het goed is.
    Ik heb hem dus gewoon bij de tattooshop gehaald. Is een gewone half ronde maar dan van teflon en daar kun je dan verschillende kleuren steentjes onderin drukken.
    Setje met piercing en 3 steentjes en 1 balletje was 20 euro.

4. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ik heb via de site De Zwangerschapspiercing | Flexibele extra lange zwangerschapspiercings voor tijdens de zwangerschap. Voorkom uitgroei van de piercing en irritatie tijdens de zwangerschap dankzij de hypoallergene flexibele piercingsDe Zwangerschapspiercing een piercing besteld, geheel naar tevredenheid. Voor 3,95 heb je al een neutrale piercing.
    Snel geleverd, met desinfectie erbij.
    Erg veel keuze op de site vond ik.
    Ik ben hem gaan dragen toen ik 15 weken zwanger was, de normale zat niet meer lekker.

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Bestel m vooral niet bij zwangerschapsnavelpiercing.nl
    Echt troep, en 0,0 service. Piercing was kapot, paar emails over gestuurd, zelfs gebeld, maar nooit een reactie gehad.

6. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Dan verschillen de ervaringen blijkbaar! Ik heb er geen enkele problemen mee :)
    Ik vind dat je zelf moet kiezen waar je hem gaat kopen...

7. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    O sorry....je bedoelde een andere site ;)
    Die ken ik niet...

8. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Tuurlijk moet ze zelf kiezen, maar ze vraagt om ervaringen :D

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dank jullie wel :)

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier niet gebruik hij is nooit dicht gegroeid..

11. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook uitgedaan, en ook niet dichtgegroeid :)

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik moet hem niet uitdoen, mijne groet heel snel dicht. Bij het verwisselen van de piercing is mijn bovenste gaatje al bijna dicht, komt dan al een velletje omheen! Heb hem pas sinds ongeveer oktober 2012? Dus jaartje nu?

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Misschien is dat anders ja, heb m nu al 6 jaar.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gewoon de voordeligste. Je hebt hem maar even nodig :)

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bij mijn ging die zwangerschapspiercing goed zeer doen. Toen heb ik maar helemaal afscheid ervan genomen.. Tot mijn verbazing ging m'n gewone er na de bevalling gewoon nog in :)

16. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Nou ik heb ze vorige week ook gehaald ik heb er 2 in mijn navel en ik heb ze voor 8euro per stuk gekocht ik heb ze gelijk ingedaan maar ze zijn zo groot t ziet er niet uit haha. Nou wilde ik ze niet uit doen omdat ik bang was dat ze dicht groeien en ik heb ze zo tussen de 8&6jaar maar bij jullie ging die er gewoon weer in na de bevalling dus Miss doe ik ze uiteindelijk dan wel gewoon uit.

17. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik heb de mijne er gewoon uitgehaald toen hij te strak begon te zitten. Ik vond die zwangerschapspiercing maar niks. Na de bevalling kon ik hem gelukkig gewoon weer in doen.

18. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    bij mn vorige zwangerschap ook zo'n flexibele zwangerschapspiercing gehad en een tijd gedragen maar ging steeds meer pijn doen dus heb hem er na een tijdje uitgehaald.
    toen ik was bevallen en mn buik weer normaal was heb ik mn gewone piercing er weer in gedaan en deze is nu veel te lang (ook andere die ik had gekocht) het velletje zeg maar is nog maar heel dun dus daarna uitgelaten en niet meer ingedaan.
    denk toch dat mn lichaam hem heeft afgestoten op 1 of andere manier en ik heb nooit last gehad met piercings kon altijd alles in en had hem al 11 jaar!

ik zou hem dus niet aanraden maar goed bij iedereen gaat t anders

19. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Heb m'n eigen piercing in gehouden bij de 1e, bij de 2e eruit gedaan met weekje of 20, daarna er weer in en bij de derde ook, pas een jaar later (vorige maand) erweer doorheen gedaan, geen probleem. Beetje kracht zetten, tandjes op elkaar en hatsiekiedee :)

Deel Deze Pagina