Ik ben nu vijf week zwanger maar heb in april 2007 een miskraam gehad waardoor ik erg onzeker ben. Ik heb namelijk in het begin erg last gehad van buikpijn, rugpijn en steekjes in men lies. Maar sinds twee dagen heb ik daar bijna geen last meer van af en toe nog een keer. Is er iemand die dit ook heeft. Oja en dat is ook zo met mijn borsten soms doen ze heel erg zeer en het andere moment voelt het net of er niks aan de hand is.Dan doen ze helemaal niet zeer meer. Alvast bedankt voor jullie reactie,
Hoi hoi, Kan mij voorstellen dat je erg onzeker bent nu. Klachten komen en gaan tijdens de zwangerschap. In het begin van de zwangerschap had ik ook wisselend pijn in de buik. Dit is de baarmoeder die gaat groeien. ook mijn borsten deden wisselend pijn. Soms heel erg pijn een dag en dan weer een paar dagen niet. het is dus normaal dat je de ene keer meer voeld dan de andere keer. Probeer je geen zorgen te maken. Trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er van te genieten. Groetjes Jetje
Herkenbare symptomen, ik denk nog steeds af en toe dat ik ongesteld moet worden. Zwangerschap kwam bij mij dan ook als een verrassing dus voelt ook nog erg onrealistisch. (mede omdat mijn vriend nog op vakantie is en ik mijn emoties, blijschapen onzekerheden niet kan delen. Gelukkig komt hij over 2 weken terug)
In het begin had ik ook dezelfde symptomen, ongesteldheidsgevoel, lage rugpijn en steken in de buik. Dit hoort er gewoon bij meid Ik was ook soms eenbeetje ongerust omdat ik ook al een miskraam heb gehad maar toen voelde het wel anders. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Ik had het ook in het begin, rare stekende buikpijn, en pijn aan me liezen en bovenbenen. M'n borsten deden vanaf het begin (voordat ik wist dat ik zwanger was) al erge pijn, tot de 14 weken heb ik er last van gehad. Hoort er nu eenmaal bij Liefs
Ik heb er wisselend last van, vooral als ik hard heb gewerkt gaat mijn buikje protesteren. Ik heb momenteel last van steekjes in mijn zij en rug. Er gaan dagen voorbij dat ik weer niets voel.
Ik heb dezelfde klachten ... Ook rugpijn, soms steekjes in mijn onderbuik, soms een soort menstruatiepijn, pijnlijke borsten en last van misselijkheid. Ik heb mij het boek 'Zwangerschap voor Dummies' gekocht en ben zeer tevreden. Telkens wanneer ik met een vraag zit, zoek ik het op en ben ik weer gerust, een echte aanrader! Proficiat en geniet ervan! zibella x
Ik ben nog minder ver dan jij en heb ook een miskraam gehad. Herken jouw onzekere gevoel wel. Ik heb ook buikpijn als ik me wat te druk maak. Als ik lekker ga liggen of slapen, is het over. Ik probeer ook maar ontspannen te zijn.