veel wakker?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Samba25, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Wat ik me af zat te vragen, mijn beebje is best wel vaak actief, voel overdag best heel veel beweging en savonds wat later ook weer.
    Super natuurlijk maar ik vroeg me af, hoeveel slaapt een kindje van 18 weken in de buik? Heeft iemand daar weleens over gelezen? Ik denk weleens, moet je niet is slapen kleintje... :p

2. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Je hebt ook actieve slapers hè ;)
    Als ik kijk naar mezelf en mijn dochter, dan liggen wij ook niet stil in bed, we zijn 'woelers'. Dus dat ik mijn kleintje voel bewegen in de buik, wil niet zeggen dat hij niet slaapt, denk ik.
    Geen flauw idee wat gemiddeldes zijn, maar ik zou er maar lekker van genieten dat je je kleintje zoveel voelt!

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    @minipi,

ja daar zit wat in natuurlijk, nooit bij stil gestaan!
    Grappig! Ja ik geniet er zeker van, het is een heel bijzonder gevoel, hoe omschrijf jij het? het zijn niet echt plopjes meer, gewoon echt gedraai en gewoel.. ;)

4. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    tsja, bij mij zijn het gewoon karatetrappen inmiddels, haha
    het 'geplop' zoals iedereen het omschrijft ken ik niet, ik vond het meteen een soort 'stootjes'. Maar ik kan het echt heel slecht omschrijven, wat ik in het begin voelde. Nu is het heel duidelijk: trappen, elleboogstoten, gedraai, je voelt (en ziet) het precies :)

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He meid!

Ik had laatst een DVD besteld van de 9 maanden in de baarmoeder en daar werd verteld dat de kleine ongeveer 18 uur per dag slaapt.
    Gaat alles goed verder?

Liefs Jeanine

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

lekker veel dus hahaha zal wel meer zijn dan als hij/zij eruit is hahaha :D

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha ja, zo'n kindje verveelt zich toch binnenin? Niks te doen daarbinnen, en met de navelstreng spelen heeft 'ie ook al gauw gezien. Dus tja dan moet hij/zij maar gaan slapen :D

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie nu echt een baby die aan het touwtjespringen is met de navelstreng hahaha weet ook niet hoe ik erop kom :D

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hahahahahaha, ik ben dus niet de enige met al die fantasiën... :D

Sorry Jojo...we dwalen af... ;)

Share This Page