Veel water drinken is afvallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sill, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben ook geen (water)drinker, drink altijd te weinig en moet mezelf soms echt dwingen om wat te drinken. Maar ik heb nu een flesje en die vul ik elke keer met water, t is een flesje van een halve liter maar als ik dan 2 flesjes op heb is het in ieder geval een liter en dat is meer dan ik normaal drink:)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Je kunt het ook zo gaan berekenen. Als je een halve kilo wilt gaan afvallen per week, wat redelijk is, moet je per week 3000 caloriën minder binnen krijgen dan je gebruikt. (-7000 caloriën=1 kilo gewichtsverlies). Dus als je normaal gesproken 14000 per week binnen moet krijgen, moet je nu dus zorgen voor 11000. Dan zit je op zo'n 1570 caloriën die je per dag kunt eten.

Ik doe hetzelf ook op deze manier. Probeer ook rond de 1500 caloriën te komen en ben nu sinds januari 13 kilo afgevallen. Woog 89 kilo bij een lengte van 1.76 en nu 76. Heb weer een gezond gewicht dus.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik hoef niet af te vallen maar ik drink altijd zeker 2 liter of meer water per dag voor mijn blaas en omdat ik het gewend ben. ik val ook niet af ( gelukkig) daardoor dus het lijkt me sterk.

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Water drinken helpt sowieso om afvalstoffen die bij vetverbranding los komen uit je lichaam te 'spoelen'. Hierdoor is meer water drinken dan normaal tijdens het afvallen aan te raden, hierdoor kun je ook de welbekende hoofdpijn (die veroorzaakt wordt door de afvalstoffen) vermijden.
    En water geeft inderdaad ook een gevuld gevoel, dit werkt nog beter als je lauw water drinkt.

Zelf vind ik een glas water met een halve uitgeperste citroen ook erg lekker. Die zure schijnen de vetverbranding ook te stimuleren.

Een leuke site met weekmenu's a 1500 kcal per dag is :Een introductie van dietistenpraktijk Voedingsadviesbureau De Winter

En ik ben me nu aan het verdiepen in het drinken van Groene en witte thee. Hierbij lijkt dit ook steeds duidelijker te worden dat dit kan ondersteunen tijdens het afvallen.

Veel succes ermee!

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Op Valtaf.nl - Online hulp bij het afvallen!

Daar staat een heel uitgebreide calorietabel met producten erin.
    En als iets er niet in staat en je weet de waardes dan kan je het zelf toevoegen.

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Thnx, aan het begin valt het wel even tegen maar het is gewoon doorzetten en je niet laten verleiden.

Deel Deze Pagina