Het valt me op dat er steeds namenpolls geopend worden. Mijn mening: een naam is iets heel persoonlijks en dat beslis je samen met je partner. Ik zou de keuze niet af laten hangen van de mening van anonieme forum gebruikers. Ik vind het ook niet belangrijk of "onze" naam leuk gevonden wordt. Vandaar een polletje Groet van Kiki
Ik vind ze redelijk irritant en stem dan ook nooit mee. Een naam kiezen is heel persoonlijk en ik vind het gewoon een beetje dom om zoveel anonieme mensen mee te laten beslissen over de naam van jòu kindje. Maargoed, ieder zijn ding....
Vind dat er op dit moment te veel van zijn. Net als je zegt...het is een persoonlijke keuze. Stem dus niet meer.
Wij hebben de namen met ons tweetjes uitgekozen, omdat ik dit ook niet meer als normaal vind. Als iemand een poll plaatst met namen, stem ik wel eens mee, maar ik ben het met jullie eens.
Ik vind ze net zo irritant als die topics over de provincie waar je vandaan komt...... Groetjes, Anakin.
Ik zou zelf ook nooit een namenpoll plaatsen, ik vind dat iets wat alleen mij en mijn partner aangaat en wat anderen van de naam vinden, vind ik ook niet relevant. Ze helpen me wel om namen uit te sluiten. Als ik bepaalde namen keer op keer tegenkom en ze gaan me vervelen en dan weet ik dat ik hem van mijn lijstje kan schrappen. Af en toe stem ik wel, als ik een naam echt mooi of echt lelijk vind. Maar er komen idd steeds meer polls...ach, ieder z'n ding. Maar het stoort me niet. Als een topic me stoort, lees ik het niet. Ik zit hier tenslotte voor m'n lol. ...maja, da's natuurlijk een luxe die je als moderator niet hebt, hehe. (het overslaan van topics, dus)
Ik zou zelf ook nooit zo'n poll aanmaken, soms doe ik wel mee aan zo'n poll, ik erger me niet ofzo, heb er geen mening over.
Ik vind ze ook erg irri. Dus stem ik niet altijd. Ik heb geloof ik 1 keer gestemd maar mestal zijn het absoluut niet mijn namen. Vraag me ook af of de topicopner echt de keuze van het forum af laat hangen. Waarschijnlijk zeggen ze dan allemaal "nee" waarop ik dan meteen weer denk, waarom open je die poll dan? En idd die provincietopics zijn ook irri.
Ik vind het wel leuk eigenlijk! Ik bedoel tuurlijk is het jij en je partner die ervoor moeten beslissen maar het is altijd leuk om te weten wat een ander vind, ik zou alleen nooit me beslissing daarop laten afhangen.
Soms heb je samen een idee, en dan kun je een ander " anoniem" persoon om hun mening vragen. Immers, het is erg geheim voor de rest van de familie en je vrienden. Je kunt het moeilijk aan hen vragen. Natuurlijk is het is voor jullie zelf, maar het is hier best anoniem, waardoor het eigenlijk nogsteeds voor jullie beide blijft. Ik vind een naam ook erg belangrijk. Je kindje moet er een hele leven mee. Dan kan een extra opinie zeker geen kwaad, zeker als je twijfelt. Ik heb er dus veel aan gehad. Ik had drie keer een naam waarvan ik niet zeker wist( ik twijfelde) of het wel liep bij elkaar. Ik had het al een aantal keer hardop gezegt, maar ik kwam er niet meer uit. In de poll werd er een paar keer gezegt waaraan dat kan liggen etc... Dat was precies waar ik dus aan twijfelde. Het werd bevestigd en ik kan er weer mee verder. Aan het aantal stemmen te zien die de poll krijgen, zijn er toch een hoop mensen die het wel leuk/nuttig vinden.
Ik zal zelf niet zo snel een namenpoll openen, maar ik vind ze op zich wel grappig. Ik ben er inmiddels wel over uit welke naam het gaat worden, maar toen ik dat nog niet was keek ik voornamelijk naar de polls of er misschien een leuke naam tussenzat.
Ik lees die topics wel maar reageer er bijna nooit op. Dit komt voornamelijk doordat ik soms geen enkele naam leuk vind in het lijstje en het niet zo leuk vind om dit te melden. Nou ja, je mening wordt gevraagd en dat is ook een mening maar toch. Ieder heeft zijn eigen smaak en dat is maar goed ook.
Ja natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak, maar zoals ik al eerder schreef, het kan ook een ander inzicht geven als je er aan twijfelt. Ik snap niet dat iemand dat nut niet kan zien. Niet iedereen heeft zomaar even een naam. Er zijn zoveel dingen waar je rekening mee moet houden. Misschien moet er een apart stukje komen over namen en namen keuze. Anders dan die er al is in het menu. Meer uitgebreid.
Nee hoor, ondanks dat ik ze ook irritant vind denk ik dat iedereen slim genoeg is om die topic dan gewoon niet te lezen. Dan is er niks aan de hand toch? De keuze om die topic te openen en te lezen maak je tenslotte zelf.
Hallo, Misschien kan je op deze site een apart onderdeel maken voor de polls. Zo kunnen alleen mensen die wel interesse hebben bij dat onderdeel gaan kijken en staan die polls niet overal te pas en te onpas tussen. groetjes miesje
ik heb net eens gekeken hoeveel het er zijn.. echt niet normaal. ik snap dat het een moeilijke keuze is.. en het zal ok best leuk zijn om de mening van een ander te weten maar na mate dat er meer komen begin ik me er wel een ietsie pietsie beetje aan te ergeren.. kunnen ze niet een speciaal hooekje hiervoor inrichten.. nou ja iedereen moet het zelf weten.. en ik denk als dit zo door gaat met de naam polls dan zouden ze hier vast wel iets aan doen. volgens mij is hier de site niet echt voor bedoeld.. groetjes en succes iedereen met namen zoeken.. en met de zwangerschap natuurlijk
ik heb er zelf ook al een over nagedacht om hier over een onder werp te plaatsen. maar had het lef er niet echt voor... maar ben blij dat jij het gedaan hebt kiki! er zijn blijkbaar meer mensen die zich er aan ergeren
ik erger me niet aan de namen-polls, vind t wel leuk alleen stem niet altijd mee.. wij hebben de naam al en die heb ik nog geen ene keer gehoord hier dus meestal is het ook niet onze smaak
Wat is dat nou voor een gezeik jho Waar is een forum dan voor? :x En de meeste van ons komt hier zo lang dat je bijna niet meer vreemd ben. Het is gewoon makkelijk als iemand een poll neer zet, dan kunnen andere mensen ook kijken of ze daar een leuke naam tussen zien staan. IK zelf vind het gewoon moeilijk en kan ook niet kiezen. En een poll neer zetten is wel nuttig! :x En als je het zo erg vind lees je het toch gewoon niet Nee ik vind dit belachelijk als er iets word gezegt door een moderator lullen jullie maar lekker mee. We zijn allemaal anders ( gelukkig ) en de ene heeft daar wel behoefte aan en de andere niet Wat maak dat in gods naam uit of er een poll staat voor een naam pffff Waar maken jullie je druk om pfff Ik zoek al van af maart een mooie naam. En ik heb nog maar 7 weken nou dit is nog de laatste red middel Nou dit is mijn mening.