veel wit slijmverlies buikkrampen week 16/17

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik had gisteravond ineens last van mijn onderbuik, net als dat je dat wel eens hebt als je net zwanger bent eigenlijk. Ik had het al een tijdje niet gehad en gisteravond dus echt last van. En vanochtend liep ik naar mijn werk en voelde ik opeens dat er wat vocht uitliep, best wel erg eigenlijk, ik schrok ervan, ben heel snel naar mijn werk gelopen en naar het toilet gegaan. Maar het was gelukkig alleen veel wit slijm met wat vocht. toch Ik heb de hele zwangerschap al wel last van afscheiding, de ene dag meer dan de andere dag, maar dit was wel erg veel. Sorry voor de details... Herkennen jullie dit?

2. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Hoi Irene,

Zover ik weet is er niets aan de hand.
    Ik moet ook iedere ochtend mij zelf eerst wassen omdat ik dan veel afscheiding verlies!

Liefs Kruimetje

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ikkreeg rond die tijd ook weer last van lichte buikkrampen heb ze af en toe nog is gewoon de groei vande baarmoeder en dat witverlies herken ik ook ik ren altijd naar de wc uit angst zoveel dat hetisook dat schijntniormaal te zijn in deze periode

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik vind het fijn om te lezen: heel herkenbaar!
    Mijn gyn heeft gezegd dat het niet erg is!

groetjes Alida

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ben alweer helemaal opgelucht. De buikpijn is gelukkig allang weer leg, maar de afscheiding blijft. Ach ja, het zal er ook allemaal wel bijhoren!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier hetzelfde gehad, hoor :)

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    herken het ook hoor.......... soms echt vies al die afscheiding, maar ach zo lang het afscheiding is maak ik me geen zorgen!

twinny

8. Dollie

Dollie Lid

16 mei 2007
    38
    0
    0
    Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Mag ik jullie wat vragen?

Dat slijmverlies is dat net zo als bij een eisprong? Dat je er draden van kan maken tussen het wc papiertje, of vingers?

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi dollie

bij mij is het niet zo plakkerig en rekbaar eerder gewoon witte substabtie en soms wat vloeibaarder, maar draden zoals bij de eisprong kan ik er niet van trekken :oops:

twinny

10. Dollie

Dollie Lid

16 mei 2007
    38
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord. ik weet nog niet of ik zwanger ben, had namelijk 1 positieve test eergisteren maar gisteren een negatieve test ( wel ander merk als eergisteren) maar ik heb dus best veel verlies

11. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier ook veel witverlies, af en toe denk ik echt waar komt het vandaan hihi.

12. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    Ik herken het ook heel erg hoor. Veel wit slijmverlies en soms met wat vocht. Ik vind het wel vervelend, ben altijd zo bang dat het vruchtwater is. Maar ja... dat zal wel niet.

Deel Deze Pagina