Hoi meiden, Ik heb even jullie hulp nodig, ik had gister mijn NOD (als ik kijk naar mijn vorige cyclus) of anders vandaag.... Ik heb sinds een 2 dagen last van wittig slijm bij afvegen, wat zou dit kunnen zijn? Is dit een goed of slecht teken? Liefs Claudia
Hey Claudia, Ik kan je niet zeggen of dit een goed of een slecht teken is, dat is voor iedereen anders. Toen ik veel witte afscheiding had was ik wel zwanger. Als ik jou was zou ik een zw test doen . Groetjes, Angie
Hoi Angie, Dank je wel voor je reactie! Ik heb vanochtend een testje gedaan en deze bleef wel roze in de buurt van t teststreepje, maar deze was nog niet echt te zien.... Ik ga dinsdag opnieuw testen, misschien heb ik nog te weinig hcg hormoon in me urine zitten, want ik kan 2 dagen overtijd zijn maar kan ook vandaag of morgen me NOD hebben.....
Dames! en en? ben je zwanger?? ik ben ook wel heel nieuwsgierig! ik heb sinds een aantal dagen (waarschijnlijk afgelopen donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad) veel witte vloed.... dit is meer dan anders! Heeft dat te maken met je eisprong? groetjes!
Hier precies hetzelfde! Ik heb altijd wel veel last van afscheiding, maar sinds mijn eisprong echt al 1,5 week niet normaal veel. Kan de inlegkruisjes niet aanslepen Ik weet dat ik hier niks achter moet zoeken, maar als je dan hoort van andere dames dat zij dit ook hadden toen ze zwanger waren, ga je stiekem toch hopen he
dat lees is ook regelmatig, maar helaas ook dat het er 'gewoon' bij hoort... jij kan morgen al testen lees ik!! spannend! laat je het weten????
Het is misschien ook wat ik Wil lezen.... ga natuurlijk op zoek naar de symptomen die ik zelf denk te hebben haha Heb gister meteen getest, negatief. Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas 24 februari ben gestopt met de pil dus het kan ook erg lang duren voordat m'n menstruatie weer op gang komt. Lijkt mij het meest logische op dit moment Als ik van het weekend nog niet ongi ben gooi ik er nog maar een testje tegenaan, maar ik besef zelf maar al te goed dat dit waarschijnlijk met het bekende 'ontpilen' te maken heeft Banner dus ook maar even aanpassen haha