4 dagen DPO en ontzettende buik en rugpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjoeke, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben nu vermoedelijk 4 dagen DPO en ik denk dat mijn NOD 27 juli a.s is en heb ontzettende buik en rugpijn. Zijn er meiden die dit herkennen?
    We willen graag zwanger worden van ons derde kindje maar ik herken dit gevoel helemaal niet :(.

Liefs Sjoeke.

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Nou, ik ken het gevoel ook niet van mijn eerste zwangerschap, of althans dan weet ik het niet meer :p Maar ik heb er nu ook al een paar dgn last van! Gewoon de hele band zeg maar ;) Ben benieuwd...

Ps. ik zit nu 7 dpo,maar het is sinds 5 dpo

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap! Ik zelf zit nu op 5 DPO en heb sinds gister ook steken, krampen en lage rugpijn. Het zouden best innestelingsverschijnselen kunnen zijn.

4. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat het maar innestelingsverschijnselen zijn. Wachten duurt altijd zo lang;).
    We zitten nu in de 2e ronde. Van onze beide andere kinderen was het in de 2e ronde raak en stiekum hoop ik toch dat het nu ook weer zo zal zijn:p.
    Wanneer is jullie NOD?

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Pff nou ik heb het ook hoor! Nu 5 dpo en rug pijn buikpijn en ongipijn (af en toe).. we gaan voor de innesteling allemaal :D

NOD is 28/7 .. maar ga 27/7 testen :p en jij?

6. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd BellaNoa, de hele band. Laat het een goed voorteken zijn. Want als ik nu een poosje heb gezeten en dan ga staan voel ik me net een stijve hark :p.
    Hebben jullie verder nog gekke dingen die jullie voelen? Ik heb voor de rest eigenlijk nergens last van. Ik had de vorige ronde heel erg last van mijn tepels maar nu helemaal niet :(. Het zijn maar rare dingen, lichamen :p

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja die ongi pijn al vanaf de ovulatie.. nu lijkt het iets minder te worden maar mn rug gisteren en buik niet normaal..

8. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Y87
    Ik heb vermoedelijk mijn NOD op 27 juli en een dag later gaan we op vakantie.
    Het wordt voor mij dus dubbel spannend want we gaan op vakantie met vrienden en ik lust normaal gesproken graag een wijntje als het gezellig is en mocht het zo zijn dat ik zwanger ben kan dat dus niet. Hoe moet ik me daar in hemelsnaam uit praten als ik geen wijntje meer drink ;).

Knuf Sjoeke.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Tja dat zou moeilijk worden jezelf niet te verraden.. ene dag heb je hoofdpijn, andere dag ben je te moe, andere dag heb je gewoon dorst en moet je water hebben.. andere dag is het te warm :p

kortom, iedereen heeft dan gelijk door dat je zwanger bent :D

10. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat dus erg spannend worden... En anders direct maar vertellen want ik kan het dan toch niet voor me houden :D Ik denk dat ik de 27e dan ga testen. Mijn dochter is dan ook jarig, dus zou een heel leuk kadootje zijn...

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gaan wij beide de 27ste testen (mits eerder ongi) :D

12. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Oehh spannend!
    Tja dat.wordt moeilijk met dat wijntje..misschien toch maar vertellen?
    Ik had vorige week een dag of 6 zo'n pijn in mn onderrug, alsoftie zo door midden zou kunnen breken. In de buik niet zo erg..

13. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAAAA :D. Laat die ongi maar lekker uitblijven..

14. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel of moet ik heel erg ongi worden. Niet leuk meer, maar moet nog een week wachten om te testen :(.
    Wanneer is jouw NOD?

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend dames, ik duim voor ons dat het innestelingsverschijnselen zijn! Ik heb verder weinig andere klachten, af en toe wat hoofdpijn. Ik ben van plan a.s zondag al een testje te wagen. Best vroeg ma ja ben heel erg ongeduldig/nieuwsgierig :D Bij de 1e was het de 3e ronde raak (2e ronde als je vanaf de echte ongi rekent)

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat ongi gevoel ja en pijn in onderrug..

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Is dat ongi gevoel bij jullie constant of met vlagen? Bij mij komt het en gaat het, maar heb wel constant een opgeblazen gevoel.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Komt en gaat inderdaad, en die rugpijn had ik gisterenavond en deze avond... :(

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij is de rugpijn ook gister begonnen, laten we hopen dat het een goed teken is!!

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Spannend hoor! Afgelopen 2 dagen was het wel met komen en gaan, maar sinds vandaag is het blijvend die rugpijn. Alleen het trekken richting buik is wel komen en gaan en af en toe word ik er zelfs naar van!

Sinds vanavond eigenlijk ook een vol en zwaar gevoel. Maar wel zin in een ijsje :D Kan me herinneren dat ik vorige zwangerschap ook zo graag ijs had, terwijl ik daar normaal niets van moet hebben... maar dat hoeft natuurlijk ook niks te zeggen, pff irritant allemaal zeg

Verder nergens last van, ook niet van mijn borsten... terwijl dat de eerste zwangerschap juist het teken was. Na 5 dpo al! Nu voel ik er echt niks aan, of hoeft dat niet perse?

Deel Deze Pagina