allemaal succes! hoop dat de ongi uitblijft. gun het jullie van harte. achja wij wachten ook nog af..
Hey! 14 februari hebben wij onze ZI poging gehad en sinds vrijdagavond is het helemaal niets met me... Ik heb hoofdpijn, ben duizelig ( vooral als er iemand in de buurt aan het roken is), Pijn linksonder in mijn buik en ben vreselijk moe, cremige afscheiding ( sorry.. ) Het kan toch niet als zo snel? Liefs, Sanne
ik weet niet hoelang dat duurt eigenlijk. ik heb sinds we geklust hebben ook last van veel afscheiding wat ook niet stopt, en ik ben snel moe. nog een paar dagen wachten en dan kan ik testen ik moet effe veel afleiding gaan zoeken van de week en niet te veel hopen want dan kan het alleen maar meevallen. xxx
Hallo Dames, Ik ben nieuw hier en ik wacht nu ook op het uitblijven van mn ongi. Ik heb gellige afscheiding en hele zachte borsten en gevoelige tepels zou ook ik zwanger kunnen zijn........ik haat onzekerheid en wachten vooral dat ...............
we lopen wel gelijk met ons ong.. we moeten mekaar echt op de hoogte houden hoor... ik vind het ook echt spannend en mijn tepels zijn ook echt erg gevoelig. we wachten in spanning af.. succes allemaal! xxx
Ik heb na mijn eisprong zere borsten gehad en veel afscheiding. Maar sinds het weekend (volgens de calculator na mijn innesteldag) doen mijn tepels helemaal niet meer (zo) zeer, mijn borsten zijn aan de buitenkant wel gevoelig en nog steeds veel afscheiding. Normaal doen mijn tepels juist voor nod heel erg zeer. Dus dit is weer iets nieuws voor mij. En wat ook nieuw is, is dat ik me heel rustig voel. Er is kalmte, waar de vorige keren zenuwen waren. nog een weekje, en dan zal ik merken of het iets te betekenen heeft. Ik hoop voor jullie en voor mij dat we volgende week allemaal leuk nieuws hebben!
Mijn borsten zijn ook gevoelig. tepels doen zeer maar bij mij ook de buitenkant (zij- en bovenkant) is gevoelig. Afscheiding is wel wat meer dan normaal. Ik hoop het..morgen kan ik testen
oh wat spannend! succes, ik zal voor je duimen. Laat je het ons weten als je hebt getest? groetjes Lisa
Ik zal je op de hoogte houden, alleen lees ik dat je de test beter 1 week later kan doen. Weten jullie daar iets van?
Marieke 31, ik weet dat het te maken heeft met HCG. Ik heb het dus even opgezocht voor je. Verloskundige Mirjam heeft onderstaande in 2006 geschreven: [i]Het hCG hormoon wordt gemaakt vanaf het moment van de bevruchting door de trophoblastcellen, dit zijn de cellen die later de placenta en vliezen gaan worden. Het hCG-gehalte in het bloed stijgt tot een zwangerschapsduur van 8-9 weken, daarna daalt het tot week 16, waarna het stabiel blijft tot het eind van de zwangerschap. Vanaf het moment van de bevruchting is het hCG gehalte al in bloed aan te tonen. In urine is het pas aantoonbaar vanaf een bepaalde concentratie. De concentratie die voor de zwangerschapstesten nodig is wordt ongeveer bereikt op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou worden. Sommige testen zijn heel gevoelig en later al eerder een reactie zien.[/i] sommige mensen hebben eerder dan nod een positieve test en anderen duurt het een week of langer. Je zult het dus even uit moeten proberen denk ik. Succes!
Hey meiden, Ik probeer ook maar wat afleiding te zoeken, dat wachten maakt me ongeduldig. De misselijkheid blijft bij tijd en wijle aanhouden, de hoofdpijn word gelukkig minder. Afscheiding blijft ook. Pijn in mijn buik wisseld van rechts naar links. Pfff not so funny... duim duim duim....
Kan je de hand schudden! Ik heb er ook last van en dat in combinatie met de ongikrampjes die ik lijk te voelen is dat heel verradelijk haha. Denk steeds dat ik ongi ben maar dan is het dus niks
ik zou niet te vroeg testen als ik jouw was je zal echt geduld moeten hebben. volgens mij is dat het beste. ik moet ook goed me best doen om nog niet te testen hihi ik ben zo nieuwsgierig.... xxxx
Te vroeg testen maakt je niet gelukkiger want je zal hoogstwaarschijnlijk negatief testen en dat wil je natuurlijk niet. Ik heb eerder moeten testen omdat ik niet precies weet wanneer ik mn ei heb gehad. En dan is het steeds negatief en dan wordt je niet blij. Gewoon testen op de dag van je NOD. Dat is het beste
we moeten mekaar echt op de hoogte houden hoor we lopen allemaal een beetje gelijk.. spannend hoor! succes met wachten allemaal! xxx
Ik ben bijna 3 weken overtijd dus helaas loop ik niet gelijk haha Maar blijf jullie wel volgen want vind het spannend hier! Dat er maar veel kindjes in de buik mogen groeien hier haha