Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Heb namelijk ook enkele "probleempje" met het witverlies. Ik heb in oktober vorig jaar te horen gekregen dat ik zwanger was doch half december bleek dat het vruchtje niet meer groeide, gevolg : curtage . Het is nu 2 maand later en ik denk dat het terug raak is ... ik moest vorige week ongesteld worden, nu een week over tijd, heeeel veel witverlies maar anders nog geen symptomen dus heel veel twijfel. Na een curtage kan de cyclus overhoop liggen maar vorige maand was het perfect in orde. Ik zou graag een test doen ... maar durf het voorlopig niet, ik denk dat ik nog een aantal dagen wacht, te vroeg testen kan een immers verkeerd resultaat opleveren.
wat verdrietig voor je! ik hoop voor je dat het snel weer raak is. Het is je gegund. Spannend hoor, ik kan me voorstellen dat je liever nog even wacht. (maar kan me ook voorstellen dat je zo snel mogelijk wilt testen)Succes!
ik heb daar ook erg veel last van. ik ben nu 7 weken zwanger en weet het pas zins kort. soms lijkt het net of je urine verliest, maar dan is afscheiding zo waterig! het begon als een dikke snotterige afscheiding. maar zolang het niet jeukt en brand is er niks aan de hand. zo ben ik er ook achter gekomen dat ik zwanger was! na dat ik die afscheiding had en op mijn menstruatie aan het wachten was. ik kreeg wel de menstruatie krampen ! maar ik vond ze wel erg lang duren. dus toch maar ff voor de zekerheid een testje gedaan en toe was het BINGO!
Ik heb zojuist een test gedaan..en geeft aan dat ik zwanger ben. Jippie. Ik hoop dat alles wel goed is en goed blijft. Zal ik nog een test moeten doen? en wat zijn de volgende stappen?
Hey hallo SUPERRRRRRRR gefeliciteerd. Tja en nu een afspraak maken met de huisarts enne suc6 met je zwangerschap. Ik moet nog evenwachten met testen Groetjes
Hartelijk gefeliciteerd Marieke31 en veel succes ! Ik denk dat ik zelf de test niet lang meer zal uitstellen. Mijn man zegt "denk er niet teveel aan" maar dat is makkelijk gezegd, ik wordt er constant aan herinnerd als ik om het half uur naar het toilet moet hollen (nog steeds veel witverlies). Wat me wel bezighoudt is dat ik verder niet echt de symptomen heb, uitgenomen dat mijn regels uitblijven, lichte krampen en het vele witverlies, maar dat had ik de vorige keer ook. Hopelijk wordt het ditmaal beter nieuws. Groetjesss
Gefeliciteerd Mariek31! Ga er onwijs van genieten! Hier gaat het op zich wel. Ben gelukkig niet meer zo vreselijk moe, maar heb we het gevoel dat er continu een brok in mijn keel zit. Mijn lichaam laat me ook zeer duidelijk merken wanneer ik moet eten. Ook merk ik dat mijn darmen behoorlijk aan het rommelen zijn. Heb gisteren hele vervelende pijn in mijn rechter zij gehad. Was af en toe zo erg dat ik echt even moest gaan zitten... pfff... Verder blijf ik me erg rustig voelen en begint mijn man te roepen dat hij graag een dochter wil... ?!?! Dag om te testen komt steeds dichter bij maar mijn gevoel zegt nu liever vandaag dan morgen!
Hoi Fietje, Bedankt! Ik heb ook geen symptomen (witverlies en iet wat gevoelige borsten). Ik ben zelf ook niet 100% overtuigt, maar test wijst het nu al aan (maar 2 dagen overtijd). Wij wilden de test pas in het weekend doen...maar dat duurde mij te lang (en gelukkig hebben we het vanochtend vroeg gedaan). Zijn jullie al lang bezig? Groetjes
Hoi Sanne85, Thanks! Ik ga er zeker onwijs van genieten. Het is alleen nog zo onwerkelijk, ik heb weinig last. Iets gevoelige borsten. Maar geen kramp etc. Ik duim voor jouw. Zijn jullie lang bezig?
Hey Marieke31 en andere meiden, Ja we zijn al behoorlijk lang bezig. Vorig jaar mei/ juni / juli en augustus hebben we in het UZ in gent gelopen voor KID. Vreselijke tijd en vooral ik ging er erg aan onderdoor. Op advies van de psych ermee gestopt en dat voelde eigenlijk heel erg goed. November vorig jaar spontaan een BBZ gehad, vreselijk schrikken natuurlijk! Aan de ene kant mega balen maar aan de andere kant ook wel blij want mijn man blijkt toch vruchtbaarder te zijn dan niets. Helaas is het nog niet voldoende. Op dit moment hebben we een bekende donor in de arm genomen. Dit is echt het allerlaatste wat we gaan proberen. 14 febr is de eerste poging geweest.... sinds de 15e is het dus helemaal bal met me. Heb dit nooit eerder zo gehad. Met de KID pogingen had ik wel last van buikpijn en voelde ik me niet echt happy, maar er zijn nu zoveel andere dingen.... Plus een man die van alles gaat lopen roepen... Liefs!
@ Marieke31: hou je en de anderen zeker op de hoogte. Ik vind het nu wel spannend worden. Mijn symptomen voor een nod zijn anders dan de vorige keren. Maar ja, dat zegt helaas niet altijd wat. Ik ga maar eerst vrijdag vrolijk mijn verjaardag vieren. En hopelijk krijg ik als verjaardagscadeau onze eerste zwangerschap
Beste Marieke31, Toen ik 24 was hebben we beslist om een spiraaltje te plaatsen voor 5 jaar. Op mijn 29ste werd dit eruit gehaald maar door omstandigheden (nieuwe woning gekocht, verbouwingen, nog een reisje) werd een baby voortdurend uitgesteld. Vorig jaar in september hebben we beslist om er eindelijk aan te beginnen en 1 maand later was het prijs, met het gekende gevolg ... We hebben beslist de test uit te stellen tot dit weekend ... kwestie van zeker te zijn. Grtjsss
mijn gevoel wordt toch wel steeds sterker.. ik begin nu echt ongeduldig te worden.. mijn tepels blijven gevoelig,mijn darmen zijn van slag,heb vreetbuien en wat ik nog veel vreemder vond ik ben altijd anderhalve kilo zwaarder voordat ik ong moet worden en dat is nu ook niet het geval en mijn afscheiding blijft.. aaaahhh wat kan eens mens zich toch gek maken... xxx
GEFELICITEERD MEIDEN! jeetje weer 2 zwanger met dezelfde sympthonen als mij.. nu word ik echt nieuwsgierig.. XXXX
spannend Liekie! Nog maar een paar daagjes en dan zullen we het weten. Ik ben vandaag al tig keer na de wc geweest. Omdat ik nodig moet en omdat ik nieuwsgierig ben of slecht nieuws is gearriveerd. Maar tot nu toe nog steeds niet. Ben sinds vanmiddag ook misselijk, maar ja dat zal wel komen omdat ik heb lopen snoepen hihi. Ik ben gezwicht 8-[ en heb vanmiddag testen gekocht. Morgen ben ik jarig, ik geef mezelf als cadeau een testje haha
Hier steekt de misselijkheid de kop op en het pijnlijke gevoel in mijn rechterzij. ( het voelt alsof ik teveel heb getild ) Afscheiding word meer en is dik en wit. Duim voor jullie! Elisabeth, maak er morgen geen gezellige dag van en hopelijk met het mooiste cadeautje ooit! Liefs!