@Fietje: alé hop - dat wordt dan vrijdagochtend een bezoek aan de huisarts. Bedankt voor je bemoedigende woorden! Daar durf ik net nog wel. Normaalgezien zal ik ook tegen vrijdagavond resultaat hebben. Niet dat ik nog ergens op hoop - maar enfin Mirza
ik ga vanavond maar weer testen want ik ben nog steeds niet ong geworden.. ik word nu wel steeds meer nerveus hihihi xxx
Nou wel spanned hoor............... Als je '' s ochtends test dan schijn je meer HCG in je urine te hebben. Iets voor jou?! Good luck any way
Hey Meiden. De afgelopen 2 dagen (en vandaag) heb ik last van veel wittige afscheiding. Het is een beetje zalfig. Soms is het zo erg dat ik het voel lopen. Is dit echt een duidelijk zwangerschapsverschijnsel? En komt dit dan al in dit stadium voor? (zie banner) Ik ben ook erg moe de laatste dagen. Op mijn linkertepel zie ik ook een paar witte bultjes. Wat kan dat zijn? Ik hoop dat iemand wat antwoorden heeft op mijn vragen.
Hallo, gisteren ben ik bij de huisarts geweest en die heeft een test afgenomen (geen bloedtest) en die was terug negatief. Volgens hem zou ik deze cyclus geen eisprong gehad hebben of veel later dan normaal (door de curretage). Hij zegt dat ik nog een 14-tal dagen moet afwachten en als ik tegen dan nog niet ongesteld ben, zal hij een bloedtest afnemen en mij eventueel medicatie geven om de eisprong te stimuleren. Dus ... nu zeker nog niet zwanger. Op naar de volgende ! Groetjesss
Hoi fietje Ook hier een gelijkaardige boodschap: ik moet GEDULD (...) hebben en gewoon wachten tot ik ongesteld word! ZUCHT! Geen test gedaan ivm eventuele zwangerschap. Ik zei dat ik op dag 44 een negatieve test had en dat was voldoende! Mirza
hey dames, Even niets laten horen omdat ik op mijn NOD nog niet ongi was... (25 moest dat zijn... ) Helaas zijn op de 29e de rode duivels doorgebroken. Wij gaan door voor ronde 2. Ik houd jullie op de hoogte, succes allemaal!
hoi meiden, Iedereen gefeliciteerd die zwanger is! Maar zelf heb ik nog een paar vraagjes, namelijk ik ben nu 3 wkn overtijd. telkens als ik een test doe is hij negatief (heb er nu 2 gedaan) maar overal lees ik telkens meer symptomen die ik ook heb, namelijk de afscheiding, pijnlijke borsten, vaak naar de wc gaan en zelfs de misselijkheid! Maar zal ik me gewoon voor de gek houden? en me er te druk over maken over het feit dat ik zwanger ben? of is de kans groot dat ik echt zwanger ben? Groetjes
Mischien kan de Huisarts een bloed test bij je doen. Zeker als je de verschijnselen hebt en de gewone test neg is. Bespreek het eens met hem, het is een kleine moeite. Suc6
Ik heb bij mijn twee zwangerschappen hetzelfde gehad! Ik droomde dat ik zwanger was en ik deed een test en het was zo en de tweede keer is het ook zo gegaan! Raar hé
Ja Mizra, geduld hebben is niet gemakkelijk, zeker niet als je constant naar het toilet moet hollen ... en ook die onzekerheid is lastig . We zien wel, volgende keer beter [-o< . Groetjesss