Veel witte afscheiding week na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anja1977, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wie herkent dit?Ik zit nu 8 dagen na mijn eisprong en heb veel witte afscheiding. Het leek vanmiddag wel alsof ik mijn broek plaste. (Sorry voor de details)
    Herkent iemand dit? Zegt dit überhaupt iets over wel of niet zwanger zijn???


    Dank jullie wel
     
  2. lenatje

    lenatje Actief lid

    9 nov 2008
    364
    0
    16
    Bij mij was dit een van de eerste symptonen! ;)
     
  3. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Bij de 1 zegt het wel wat, bij de ander niet...
    Je kunt er dus helaas geen pijl op trekken
     
  4. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties. Dit heb ik nog niet eerder gehad en dan ga je toch hopen dat het deze keer raak is.... :)
     
  5. Samantha80

    6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Meestal als je veel witverlies hebt krijg je de eisprong nog.
    Zou zeker niet vergeten te klussen voor de zekerheid
    Meeste dames stoppen 6 tot 10 dagen te vroeg met klussen en hebben geen kans die maand.
     
  6. Parel1985

    Parel1985 Actief lid

    28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik had dit afgelopen maand, en ik bleek zwanger:D. Normaal had ik altijd veel witverlies maar nu was zo veel dat ik rond 8 dpo zelf onderbroek moest wisselen. Nu heb ik het nog steeds!
     
    Karlijn88 vindt dit leuk.
  7. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reactie. Het is vandaag weer gestopt... Dat wordt maarvgewoonwachten tot de nod :)
     
  8. margjem

    margjem Lid

    5 nov 2010
    91
    0
    0
    Ik had het ook ;)
    (en normaal nooit, zie mijn banner)
    Inderdaad afwachten. Spannend meid. Succes met afwachten!
     
  9. lovejoy

    lovejoy Lid

    13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi anja1979.

    ik heb momenteel hetzelfde.
    witte afscheiding maar ook een beetje opgeblazen trekkerig gevoel in mn onderbuik.
    zit nu op cd 19 dus moet nog even wachten om te testen helaas.
    nog even spannende dagen.want kan natuurlijk ook niks zijn.
    veel succes..
     
  10. lovejoy

    lovejoy Lid

    13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi samantha.

    wat raad jij mensen aan die op de 14de dag hun eisprong hebben.vanaf welke dag te gaan klussen en wanneer te gaan stoppen daarmee?
    wij zijn nog maar net begonnen met het officieel klussen dus alle tips zijn welkom..:D
     
  11. margjem

    margjem Lid

    5 nov 2010
    91
    0
    0
    Met de eisprong had ik juist helder slijmverlies. Ik weet precies wanneer de eisprong is. Ook 3x in de eerste ronde raak. Als je niet weet wanneer de ovulatie is, kun je om de twee dagen proberen. Of ovulatietesten proberen.
     
  12. Samantha80

    6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Als je zeker weet dat de eisprong op dag 14 is dan zou ik de 3 dagen ervoor en de dag van eisprong elke dag klussen. Dat zou dan van dag 11 to en MET dag 14 zijn.

    Maar wat ik ook heb ontdekt is dat de meeste dames een lf hebben van 11 a 12 dagen en dan is de eisprong dus ook later. Van de 125 dames die ik al begeleid heb had er maar eentje een lf van 14 dagen. De rest zat allemaal tussen de 6 en de 13 dagen.

    Als je cyclus 28 dagen is dan gok ik dat je eisprong rond dag 17 is. Elke dag of om de dag klussen van dag 14 tot en MET dag 19 dan ben je zeker dat je hem niet mist.

    Wat ook leuk is om te vermelden (en verwarrend) is dat ik 2 mooie rondes van 29 dagen had en toen ik van mijn dochter zwanger werd was het inees dag 30 eisprong en een ronde van 44 dagen ineens uit het niets.

    Heel veeel succes met klussen.

    Ps: met mijn begeleiding kan ik je precies die 3 dagen voor eisprong en de dag van eisprong goed laten klussen ongeacht of je eisprong op dag 14 is of dag 30.

    Mocht je meer uitleg en info willen over mijn ervaringen en de dames dan kan je op thermo-meters punt nl kijken
     
  13. lb1985

    lb1985 Actief lid

    2 feb 2013
    109
    0
    0
    Ik run een eigen zaak. Groothandel en opleidingsin
    Grappig, dat heb ik deze ronde ook.. Normaal ook wel maar niet zo dat het opvalt.. Nu wel! Tijdens het werk denk ik oei.. wordt wel erg vochtig.. (sorry) Mijn nod pas 2 maart.. dus nog precies weekje wachten tot we het zeker weten.. pfff
     
  14. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit soort dingen. Vandaag is de witte afscheiding terug. Trekkerig gevoel in buik en richting mijn lies. Ik weet dat een lichaam de geest kan foppen... Nog 5 dagen wachten..
     
  15. lb1985

    lb1985 Actief lid

    2 feb 2013
    109
    0
    0
    Ik run een eigen zaak. Groothandel en opleidingsin
    Succes, hoop voor ons beide dat dit iets positiefs is.. :p
     
  16. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

    Keep our fingers crossed...
     
  17. nana33

    nana33 VIP lid

    17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik hoor wel eens van zwangeren dat ze dit ook hadden, maar om eerlijk te zijn heb ik dit in 80% van mn cycli (heb voor mn dochter en dit wenskindje er nu alles bij elkaar al ruim 50 cycli opzitten, dus ik heb het heel vaak...). Bij mij zegt het dus echt helemaal niets. Maar ik hoop dat het voor jullie toch een goed teken is!!
     
  18. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het geeft ook geen garantie. Alleen hoop :)
     
  19. margjem

    margjem Lid

    5 nov 2010
    91
    0
    0
    Nee, ik denk dat als je het normaal hebt, dat het niets zegt. Maar ik had het juist alleen toen bleek dat ik zwanger was. Maar bij mijn eerste twee kan ik het me niet meer herinneren

    Succes met afwachten dames
     
  20. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb het ook heel erg! Echt veel, ik kan gewoon grote tampons in doen en die zitten helemaal vol. Vanochtend toen ik opstond liep het weer gelijk naar beneden.. bah.
    ik zou vandaag ongesteld moeten worden als het goed is (ik heb deze ronde mijn ei niet gevoeld). maarja, meestal bloed ik al 2 dagen licht voordat ik echt ongesteld word. dat begint meestal op 8dpo.. ik heb een lf van ongeveer 10. ik ben ook ziek geweest, kan daar door je ei later zijn? iemand ervaring? ik denk dat ik morgen ga testen als ik niet ongesteld ben.

    succes voor de dames die nog aan het wachten zijn tot hun nod.
     

Deel Deze Pagina