Ik heb daar deze week ook erg veel last van. Morgen is mijn nod dus hoop dat het dan ook nog wat betekent. Maar verder helemaal niet het gevoel dat het raak is, heb al sinds een paar dagen menstruatiepijntjes dus ik verwacht dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden :x
Ik wil je geen valse hoop geven, maar menstruatiepijntjes kun je ook hebben als je net zwanger bent. Dus wie weet...
Het lijkt ook allemaal op elkaar en dan kan je lijf je ook foppen. Maaaar ik heb ergens de spreuk "geen bloed is moed" gelezen. Die houden we aan!!
Hoi, ik had 6 dagen na de eisprong ook ineens melkachtige afscheiding. Af en toe ook ongikrampjes en heb vandaag positief getest! Succes!
Hallo dames, Foofer gefeliciteerd Ik zelf zit nu 3 voor NOD heb nu ook veel afscheiding, zonder inlegkruisje lek ik zo door me broek heen. Hoop op veel positieve testen de komende tijd.
Hier ook dik. Van de week leek t alsof ik in m broek plaste. Het neemt nu wel wAt af. Fijn dat we hier iig ons ongeduld kunnen delen 😀
Ik heb ook meer afscheiding als normaal.. het idee inderdaad alsof ik urine verlies zeg maar. Ik heb sinds vandaag ook steken in mijn onderbuik. Iemand daar bekend mee?? Heb dat bij mijn andere zwangerschappen niet gehad.
Steekjes en krampjes heb ik ook af en toe maar niet zoals als ik ongi moet worden dan zijn ze pijnlijker en duurt het een paar uur nu is het af en toe
Qua steekjes ed heb ik hetzelfde. Vandaag werd ik helemaal niet lekker. Duizelig,misselijk en nu verschrikkelijk moe..Idd laten we hopen op een "positieve" week 😄
Laat de duimen maar draaien. Al ga ik ervanuit dat ik gewoon ongi wordt 1 van deze dagen. Zou wel heel veel geluk hebben als het de eerste ronde gelijk raak is.
Hoi dames, Nog geen ongi hier wel veel afscheiding nog. Vanmiddag iets bizars, had autorijles. Moest na nog geen uur gewoon stoppen om naar het toilet te gaan. Dit echt nog nooit gehad. Hoe is het bij jullie??