Ja dat wel allemaal. Maar durf er niet van uit te gaan aangezien ik pas in de eerste ronde zit, gister testje gedaan die was negatief. Maar ja alles is nog mogelijk op dit moment. Margjem zie dat jij zwanger bent. Hoeveelste ronde was het raak bij jou?
Ik had hier dus ook last van, veel witte afscheiding vanaf zaterdag, maar ik kan wat dat betrefd nog niet zwanger zijn. We hebben gisteren wel geklust, in de hoop dat het wellicht een teken is van een eisprong.. maar officieel volgens mijn berekeningen zou mijn ovulatie al geweest moeten zijn en ben ik dus voor deze maand "te laat" met klussen.. 8 maart zou ik weer moeten menstrueren.
Ja zeker spannend dat wel. Zit te twijfelen om morgen al te gaan testen omdat vl weg is van woensdag ochtend tot vrijdag avond.
Geniet er lekker van meis had jij dikke of dunne witte afscheiding voor nod? En verder nog kwaaltjes?
Ik heb die goedkope inderdaad van kruidvat, maar zag daar van het weekend rare foto's van hopelijk is die bij mij of gewoon spierwit of een extra streepje anders schiet het nog niet op.
Maar ben morgen vrij dus denk dat ik als ik wakker wordt maar een test doe. Anders ga ik er de hele dag aan denken als ik het niet doe. En later op de dag dat gaat niet werken bij mij, kan echt niet 3 uur me urine ophouden. Lukt niet eens een uurlaat staan dan 3.
De test heeft maar 20 HCG nodig, is een goede test hoor.. ik heb er nog nooit een raar streepje op gehad en heb ze vaker gebruikt, succes morgenvroeg ik duim..
Goedemorgen, Test is wit alleen beetje raar na 5 minuten had hij de controle streep en een lichte streep onder van links naar rechts. Nu 15 minuten later is hij wit behalve de controle streep. Ga der maar vanuit dat morgen me menstruatie begint. Anders had er nu toch op zijn minst een licht streepje moeten staan? Nog meer dames die getest hebben??
Mijn NOD is donderdag, ga niet eerder testen. Vandaag al watering in mijn buik, ga ervan uit dat ik donderdag ongesteld wordt.Dan kan het alleen maar meevallen ik hoop dat komende dagen zo rustig kan blijven en idd kan wachten hihihihi.
Ohhhhh die vervelende autocorrectie. Ik bedoel dat ik druk in mijn onderbuik heb. Wel vreemd alsof ik telkens moet plassen ( geen pijn, meer een drukkend gevoel) Sorry voor de verwarring, ik zal eerst mijn tekst lezen voordat ik m verstuur!